Gå til innhold

TUSVIK & TØNNE


kokkosbanan

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Angstkvinnen skrev:

Dere tar feil. Historien om bloggmannen skjedde med Lisa på et bad. Historien om han i senga har jeg hørt før på Tusvik&Tønne og den er om en ukjent fyr. De nevner navnet men husker ikke. 

Stemmer, måtte høre det en gang til. Han som presser seg på henne på badet er bloggmannen, som var gjest uken før, Ørjan Burøe. Han på hotellrommet med blottingen er Geir Ove Ovesen, de kaller han også langemann og "2 meter makaroni". (Han er også lærer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummingbird1

OK :) Da må jeg høre den en gang til... Venninnen min sa at ØB hadde jobbet som lærer... Men da er det altså to pervoer i humor-Norge 😱 Er så drøyt det greiene der at jeg er helt i sjokk! Hva faen feiler sånne folk? De er herved boikotta av meg! (Ikke det at det påvirker dem i noen som helst grad.. ) Men jeg gidder ikke betale for å se dem igjen! Slik grenseoverskridene og forkastelig oppførsel støtter jeg ikke! 

Endret av Hummingbird1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss heller ikke glemme Baste Bolstad som inne på klubbscenen på Latter tok ut tissefanten og gnidde den inntil låret til Sigrid Bonde Tusvik rett før hun skulle opp på scenen.

Hun sa klart ifra og nå er han persona non grata på Latter. Har møtt han på Voss, jævlig ekkel fyr. 

Edit: dette er ikke spekulasjoner, dette er fra podcasten til T&T

Endret av Antoinette
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jens skrev:

Skal man ikke være litt forsiktig med å henge ut folk med navn som sexovergripere...... mannen har barn.

Selvfølgelig skal man det. Men når man har barn så blr man kanskje ha det i bakhodet selv også, og ikke sette seg i situasjoner hvor man kan bli uthengt for sånt. Det er vel ikke bare "ofrenes" ansvar å beskytte "overgriperens" barn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, etter å ha hørt siste podd vet jeg hvorfor jeg ikke liker liveshowene deres. La nemlig merke til at det var like krampeaktig denne gangen pga at det var phungfolk i studio. Det blir så krampeaktig! Særlig Sigrid ler alt for høyt og påtatt av Lisas vitser, og når de omtaler noen så overdriver de så innmari. Skjønner jo at de prøver å lage phungstemning men med alle forsøkene på å lage det klarer de ikke engasjere seg ordentlig i det de snakker om, og alt blir halvveis. Blæh.

Noen enige?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor kan man høre hele historien om bloggemannen og toalettet?  Eller har de aldri fortalt dette før? 

 

Ø.b skrev selv at i et innlegg at han var sykelig sjalu og hadde behov for å kontrollere bloggerkonen hans før i tiden. Det gir mening at han har gjort mye rart bak ryggen hennes og trodd at hun har gjort det samme.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke blitt bedre med årene for å si det mildt! Ikke lenge siden en jente la ut i full offentlighet at han hadde løftet blusen hennes og kikka på puppene hennes. Har selv vært ute for hans smakløse oppførsel og bragt det videre til andre som jobber med han. Han burde ikke få reise rundt i landet uten anstand. Da mener jeg 24/7 anstand. Mulig de to har en greie/avtale som vi ikke vet om, men personlig kunne jeg aldri vært i et sånt forhold! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Han er ikke blitt bedre med årene for å si det mildt! Ikke lenge siden en jente la ut i full offentlighet at han hadde løftet blusen hennes og kikka på puppene hennes. Har selv vært ute for hans smakløse oppførsel og bragt det videre til andre som jobber med han. Han burde ikke få reise rundt i landet uten anstand. Da mener jeg 24/7 anstand. Mulig de to har en greie/avtale som vi ikke vet om, men personlig kunne jeg aldri vært i et sånt forhold! 

Sånn som jeg har tolket T&T gjennom årene med podcasts, så er dette velkjent i komiker-miljøet og noe de begge er såpass frustrert over at de liksom bare må le av det. Fordi det ikke forandrer seg eller tas på alvor. Du vet at man når ett punkt der ting er så ille at man bare må le for å ikke grine, der føler jeg T&T har vært hver gang de har snakka om han. Jeg har hørt de fleste podcastene flere ganger, og de har alltid hatt åpenbare "issues" med denne mannen, og ikke hatt noe til overs for han.

De har også vært klare på at denne mannen ikke alene er ett problem i bransjen, at det finnes mange som mangler grenser og respekt på samme måte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T&T har ikke fortalt at det var Ørjan som spurte Lisa om hun kunne "bare se på den da", men de har fortalt historien i noen av de første episodene i 2012-2013 (om jeg husker rett). De har fortalt mange andre historier om han da, f.eks at han klådde på Sigrid da hun var høygravid 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Når jeg leser dette om ØB så kaster det jo et helt nytt lys over noen av de smsene Antonsen sendte til ham da. 

Edit: jeg kan forstå at dersom dette er velkjent i komikermiljøet så blir det mange som har noe i mot ham. Og da kan det jo få slike utløp.

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme fyr har vært "hatobjekt" på Twitter, spesielt på grunn av kvinnesynet sitt og reaksjonen hans på Antonsen-saken. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for spekulasjoner.

Minner om at hovedtemaet i denne tråden er Tusvik & Tønne. Ber om at avsporinger holdes til et minimum. Ønsker dere å diskutere andre i rampelyset er det bare å opprette egne tråder om dette.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg beklagar og måtte sei det......... brukes støtt og stadig her hjemme for tiden også 😂 Og Lisas fortelling fra da hun dro til Bergen til kjæresten som hadde blitt kastet ut av folkehøyskolen, og Lisa barberte hodet og hora balboria  :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Henter opp denne tråden igjen etter å ha hørt dagens ekstraordinære podcast. Fy faen, for et lass med dritt Lisa har blitt utsatt for opp igjennom. Det var vondt å høre på podden i dag. 

Trår vel i farlig vann her på Rampelys når jeg drar opp dette, men - FOR et rassmenneske hun har vært gift med. Aldri likt trynet hans, godt hun fant ut av hans sanne jeg!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud har dere hørt ep. fra i dag 03.04???

Lisa ligger på sykehus etter et illebefinnende, de mistenker drypp og mannen hennes er hos ei annen dame og røper seg ved å sende feil sms.

Nesten ikke til å tro dette her, for ei suppe. Stakkars Lisa. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså Lisa... Som er verdens fineste menneske. Fy faen. Skal høre nå. Syns det var rart når det kom podcast i dag. Håper rassen får det han fortjener. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor T&T-fan, men her mener jeg de gikk over streken. Dette er noe som hører hjemme i privatlivet. Til syvende og sist går det kunna utover uskyldige. 

Om hun måtte si noe kunne hun heller gjort det når ting har roet seg. 

Å henge ut mannen på den måten er helt unødvendig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...