Gå til innhold

TUSVIK & TØNNE


kokkosbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hørt på dem siden de startet og elsker det. Jeg syns imidlertid at de har blitt dårligere. Prater mindre om aktuelle saker og det går for mye i prompehumor. Har blitt litt krampe og jeg syns Lisa begynner å bli litt ekkel..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jens skrev:

jeg har hørt på dem siden de startet og elsker det. Jeg syns imidlertid at de har blitt dårligere. Prater mindre om aktuelle saker og det går for mye i prompehumor. Har blitt litt krampe og jeg syns Lisa begynner å bli litt ekkel..

TOTALT UENIG!!!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, kokkosbanan skrev:

Trenger et relativt kort sitat elle noe lignende jeg kan skrive på veggen min ser dere :fnise:

BAJSFLIKKAN 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jens skrev:

jeg har hørt på dem siden de startet og elsker det. Jeg syns imidlertid at de har blitt dårligere. Prater mindre om aktuelle saker og det går for mye i prompehumor. Har blitt litt krampe og jeg syns Lisa begynner å bli litt ekkel..

Er dessverre enig med deg, og det er tungt for meg å innrømme ettersom jeg er en veldig stor fan. Jeg savner barndomshistoriene til Lisa, og flere GK-historier fra Sigrid. Også er jeg en smule lei av å høre om rumpehullet til Sigrid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.9.2016 at 23.32, Angstkvinnen skrev:

Er dessverre enig med deg, og det er tungt for meg å innrømme ettersom jeg er en veldig stor fan. Jeg savner barndomshistoriene til Lisa, og flere GK-historier fra Sigrid. Også er jeg en smule lei av å høre om rumpehullet til Sigrid.

Hør de gamle podden om igjen da.... Hos meg går de i loop. Blir aldri lei. Syns synd i Sigrid som ble såå ødelagt i tarmen etter fødselen. Det må jo være helt forferdelig! Det tar minst et helt år før det har grodd skikkelig. Sier seg selv at hun har et behov for å snakke om det. Vi som ikke har revna på den alvorlige måten har noe å lære der! 

Syns forøvrig at Sigrid er ALTFOR raus med GK som stadig reiser på kamper rundt om. Han har det ganske fritt og flott i forholdet må jeg si, selv om han får mye kjeft he he. Tror neppe hun klikker på han uten grunn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker aller best når de er ordentlig engasjerte i noe. Politikk, abortregler, au pairer etc... Syns det er kjedelig når de nå hver gang bare snakker drøyere og drøyere om buser, rompehull og snørr. Er på en måte ikke noe innhold igjen. Syns detter er leit, da jeg ELSKER de gamle episodene og har hørt dem om og om igjen.

Live showene orker jeg ikke høre på engang. Der prøver de bare å være så drøye som mulig og det virker falskt. Men nå er ikke jeg så veldig glad i stand up. Føler det blir en veldig uintelligent form for humor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Jeg kan nesten ikke høre på dem mens jeg gjør husarbeid! Jeg henger over kjøkkenbenken og gråter av latter noen ganger, og ting går generelt litt tregere. Men de gir meg i alle fall motivasjon til å gjøre ting i huset :D 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hummingbird1

Hvor finner jeg denne kvinneguiden "hetsen" Lisa og Sigrid snakker om i siste podcast? 

Endret av Hummingbird1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.9.2016 den 11.10, Jens skrev:

Jeg liker aller best når de er ordentlig engasjerte i noe. Politikk, abortregler, au pairer etc... Syns det er kjedelig når de nå hver gang bare snakker drøyere og drøyere om buser, rompehull og snørr. Er på en måte ikke noe innhold igjen. Syns detter er leit, da jeg ELSKER de gamle episodene og har hørt dem om og om igjen.

Live showene orker jeg ikke høre på engang. Der prøver de bare å være så drøye som mulig og det virker falskt. Men nå er ikke jeg så veldig glad i stand up. Føler det blir en veldig uintelligent form for humor.

Du er jo ikke nødt til å høre på dem da... Vi phungfolk ELSKER dem dypt og inderlig!! Jeg er HELT avhengig og hører på dem HVER eneste natt og flere timer til dagen. De har redda mange dårlige dager og netter for meg. Jeg forguder dem og gleder meg sinnsykt mye til å se showet deres. 🙏🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Viking-girl skrev:

Du er jo ikke nødt til å høre på dem da... Vi phungfolk ELSKER dem dypt og inderlig!! Jeg er HELT avhengig og hører på dem HVER eneste natt og flere timer til dagen. De har redda mange dårlige dager og netter for meg. Jeg forguder dem og gleder meg sinnsykt mye til å se showet deres. 🙏🏻 

Jeg elsker poddene deres jeg og og har hørt alle mange ganger. Men, som sagt, syns jeg poddene er bedre enn liveshowene da jeg syns liveshowene blir veldig anstrengt og de må være drøyere, le høyere og overdrive mer for å lage show. Dette syns jeg blir anmasende. Føler de undervurderer publikum litt. Må ikke høre ordene kuk, og pung for å le. Vi er ikke 10 år.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4 November 2016 den 9.15, Jens skrev:

Jeg elsker poddene deres jeg og og har hørt alle mange ganger. Men, som sagt, syns jeg poddene er bedre enn liveshowene da jeg syns liveshowene blir veldig anstrengt og de må være drøyere, le høyere og overdrive mer for å lage show. Dette syns jeg blir anmasende. Føler de undervurderer publikum litt. Må ikke høre ordene kuk, og pung for å le. Vi er ikke 10 år.

 

Hørt den nyeste episoden? Tror det var ditt innlegg de snakket om.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...