Gå til innhold

TUSVIK & TØNNE


kokkosbanan

Anbefalte innlegg

2 timer siden, miaw skrev:

Jeg kan le høyt av mye av de de snakker om, også kommer de med mye klokt innimellom. Men for min smak blir det også for grovt.  Måtte faktisk slå av etter en episode hvor de beskrev en analsexsituasjon med Rune Øygarden i fengslet. Har ikke hørt på de siden.

Ja

Av og til til synes jeg Lisa Tønne kommer med noen fine og kloke refleksjoner og tanker. Om det er pga utallige timer hos herr og fru og i parterapi vet jeg ikke. Hun kan sette igang med en monolog på podden der jeg i etterkant tenker "jøss, det var klokt".

Men litt mye føkkings, jævla, pikk og pung  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.4.2017 den 14.50, Minesveiper skrev:

Greit at mannen hennes er en dust, men hun er like dust som bruker historien for å profilere seg selv og for å tjene penger. Når hun gjør saken offentlig drar hun flere personer inn i kaoset enn bare mannen. 

Jeg kjøper heller ikke: "Jeg ønsker elsk på meg og ikke hat på mannen". Hun er ikke dum, og visste godt hvilke reaksjoner hun kom til å få. 

Jeg er faktisk kjempeskuffet over Lisa i denne saken. Jeg har alsri vært noe fan av Tussvik&Tønne, for jeg syntes det blir så mye "tiss bæsj prump kuk fitte" som ikke er min humor i det hele tatt. Men jeg hørte på episoden hvor Lisa fortalte om utroskapen til mannen hennes, og jeg hadde stor respekt og sympati. Hun sa til og med "jeg må vise barna mine at dette er ikke greit".

Men så bare... skjedde det ingenting? Mannen hennes dro på "behandlingshjem" i Sverige, de fikk hund sammen, så... skjedde det ikke noe.

Hun blottla en familiekrise, barn inkludert, for ingenting.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Alice123 said:

Hun blottla en familiekrise, barn inkludert, for ingenting.

Tvert i mot. Lisa reddet familien med det hun gjorde (men det er ikke offentlig, så skjønner at du ikke forstår). 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fast lytter til podcasten deres. Jeg tåler MYE. Men den vitsingen om å suge sin egen sønns penis.. Vel. Det finnes ikke morsomt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Speedmaster skrev:

Tvert i mot. Lisa reddet familien med det hun gjorde (men det er ikke offentlig, så skjønner at du ikke forstår). 

Mener du hun reddet ekteskapet (med sin utro mann som heller dro til elskerinnen sin enn å besøke henne på sykehuset) ved å podcaste krisen?

For om podcasten hjalp så bra for dem, men jeg forstår bare ikke HVORDAN deg hjalp.

Endret av Alice123
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtalene som høres mer ut som drama og dilemmaer fra ungdommer enn damer på snart 40.

Endret av jodajipp
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marie_82

Det har sikkert blitt nevnt, men jeg orker ikke bla meg bakover.. Jeg hørte i dag "Turnérunk, Mena og Twitter-Schau. Først sitter de og henger ut menn som har tråkket over grensene, for så å bedømme penisen til en mann som ufrivillig har fått nakenbilder spredt. Arrester meg gjerne hvis jeg har hørt feil, men dette er så dobbeltmoral at jeg mister all respekt for disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Ja og her snakker vi ikke om å dele til noen venner, men i riksdekkende medier! Helt vilt, spesielt med tanke på hvor "opprørt og sinna" hun var på NRK i går kveld over Nora Mørks bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutes ago, marie_82 said:

Det har sikkert blitt nevnt, men jeg orker ikke bla meg bakover.. Jeg hørte i dag "Turnérunk, Mena og Twitter-Schau. Først sitter de og henger ut menn som har tråkket over grensene, for så å bedømme penisen til en mann som ufrivillig har fått nakenbilder spredt. Arrester meg gjerne hvis jeg har hørt feil, men dette er så dobbeltmoral at jeg mister all respekt for disse to.

Skal sies til TT's "forsvar" at de ikke gjør forskjell på folk når det kommer til peniser, de har jo omtalt egne menn sine peniser lite flatterende for å si det slik..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
7 minutes ago, jodajipp said:

Skal sies til TT's "forsvar" at de ikke gjør forskjell på folk når det kommer til peniser, de har jo omtalt egne menn sine peniser lite flatterende for å si det slik..

Det er jo deres "humor" det da. Det er verre at de deler andres private bilder på riksdekkende TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det er jo deres "humor" det da. Det er verre at de deler andres private bilder på riksdekkende TV.

når gjorde de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
25 minutes ago, icock said:

Så pinlig. Hun lærte tydeligvis ikke så mye av kritikken. Hun drar det så fram på nytt i en podcast med Kristopher Schau og Espen Thoresen for ca. to år siden. Snakk om manglende moral og fullstendig utdatert humormateriale.

https://www.acast.com/altdusiererfeil/episode24.gjest-sigridbondetusvik

Hun har aldri vært spesielt morsom, men dette er faktisk helt drøyt. Jeg hadde faktisk ikke fått med meg at hun dro fram Conradi og Rudberg i riksmedia (bodde og jobbet i utlandet på den tiden), men at noen får seg til å gå så langt for oppmerksomhet gjør jo at jeg nesten synes synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det et nok en forutsetning å: 

1.høre podcasten jevnlig 

2.forstå ironi, sarkasme og å høre mellom linjene

3.synes det er ok å være uenige, men fremdeles like hverandre 

for å få noe ut av T&T sin podcast. Vil man ha noe politisk korrekt, relativt fritt for pikk og pung  og noe som et helt innafor til enhver tid, er nok Aftenpodden heller å foretrekke. 

Det er ganske enkelt å gjennomskue dere som tror dere vet hva podden er uten å ha hørt alt, når man selv har full oversikt. 

(Og hadde dere hørt på hadde dere visst at de tar til seg kritikk og legger seg flate både støtt og stadig.)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om det hadde blitt oppfattet som humor og innafor om to menn hadde en podcast der de diskuterte og la ut om utseendet på kvinnelige kjendisers vaginaer... 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, EllaSays skrev:

(Og hadde dere hørt på hadde dere visst at de tar til seg kritikk og legger seg flate både støtt og stadig.)

Nettopp det er vel en god grunn til å begynne å tenke seg om en ekstra gang før ting går på lufta. Å gjøre ting som du ser deg nødt til å beklage offentlig gang på gang vil ha store konsekvenser i ethvert annet arbeidsforhold, enten det er i media eller ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2017 den 19.04, icock skrev:

Så pinlig. Hun lærte tydeligvis ikke så mye av kritikken. Hun drar det så fram på nytt i en podcast med Kristopher Schau og Espen Thoresen for ca. to år siden. Snakk om manglende moral og fullstendig utdatert humormateriale.

https://www.acast.com/altdusiererfeil/episode24.gjest-sigridbondetusvik

Dette er helt for jævlig. Helt utrolig hvordan hun nå kan sitte og rope så høyt som hun gjør når hun har bidratt til dette selv. Først ved å spre bildene via sitt program, og så senere sitte og harsellere med dette i denne podcasten. Det er så utrolig drøyt og nedverdigende oppførsel. Håper virkelig mediene tar tak i dette, da det i aller høyeste grad har nyhetsinteresse. Dette bør hun svare for.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
11 hours ago, Monky said:

Lurer på om det hadde blitt oppfattet som humor og innafor om to menn hadde en podcast der de diskuterte og la ut om utseendet på kvinnelige kjendisers vaginaer... 

"Hun var skikkelig flaggermus altså, hø hø..."

 

Husker jo at det var en uke i riksmedia at Radioresepsjonen hadde kalt Sophie Elise knulledokke for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...