Gå til innhold

Kristian Valen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Ikkegjestlenger skrev:

I etterkant av hendelsen skrev han på sin egen Facebook-side at våpenet var et leketøy og at han var i sin egen private garasje. 

I retten sier han at han ikke husker alt. 

Overvåkningen viser at han satt på en benk utenfor bygget med et replikavåpen. 

Virker som at Valen velger det feige alternativet. Lyv så lenge du kan og si du ikke husker når du blir konfrontert med bevis. 

Lurer på hva alle politihaterne som benyttet de ulike Valen-situasjonene i det siste til å rakke ned på politiet tenker nå...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Honey Dew skrev:

Karrieren hans kommer til å gå ad undas. Det er trist for han er utrolig talentfull

Det er ikke bare karrieren hans som går ad undas. Hele livet hans er i ferd med å gå ad undas

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, elisaday skrev:

Det skurrer litt fra Valen sin side. Forrige gang politiet var på besøk skrev han på facebook at samboeren hadde fallt og skåret seg på noe søppel. Men idag viser det seg at hun kuttet seg på en jaktkniv fra Valens knivsamling. Hvorfor lyve om noe sånt?

Dette er utrolig dumt av han, han burde lagt alle kortene på bordet med en gang. Jeg syns det skurret med forklaringen om å falle i søpla, og med endel andre ting også, men håpet jo at Valen snakket sant...

Uansett, er mindre bekymret for Valen med våpen, enn politiet med våpen, og om Valen kan man iallefall ikke si at han er talentløs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren lever av å imitere andre kjente personer og prosjektere de kjente personene som om de er idioter.

Ikke rart han får det til så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare MÅ spør, kanskje noen her vet litt om sånt :)

Er det normalt å gjøre opptak i egen garasje på kveldstid?

Og en ting til; var han alene om disse opptakene? hvor er teamet hans?

Jeg skjønner det faktisk ikke, jeg trodde sånne produksjoner bar litt mer profesjonelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marthe75 skrev:

Jeg bare MÅ spør, kanskje noen her vet litt om sånt :)

Er det normalt å gjøre opptak i egen garasje på kveldstid?

Og en ting til; var han alene om disse opptakene? hvor er teamet hans?

Jeg skjønner det faktisk ikke, jeg trodde sånne produksjoner bar litt mer profesjonelle.

Han sa vel bare at han øvde på sketsjer, men uansett så er det overhodet ikke troverdig når det kommer frem at han er så full at politiet finner han sovende - og at han sovner på en benk mens han "øver på sketsj". Det hadde vært så utrolig mye bedre for imaget hans om han bare hadde lagt alle kort på bordet og så dratt på rehab.

Forundrer meg at samboeren hans er lege og også ble omtalt som så beruset at hun ikke kunne ta vare på seg selv.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst å spekulere i hva som har skjedd eller ikke skjedd. Tabloidaviser er jo uansett ikke en særlig troverdig kilde, og siden jeg ikke var der selv så vet jeg ikke hva som foregår. Jeg synes bare det hele er utrolig trist. Valen er jo en lokal helt, og husker det var dagens høydepunkt på jobb når han kom på radioen på ettermiddagen. Utrolig dyktig fyr, jeg håper bare han får orden på ting igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettsvesenet har behandlet denne saken med ekspressfart. Oslo tingrett har i dag dømt Kristian Valen til 21 dagers ubetinget fengsel for å ha truet to politimenn og båret en våpenkopi på offentlig sted.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/kristian-valen-doemt-til-21-dagers-fengsel/a/23807405/ 

Da VG kontaktet Valen og fortalte ham om dommen, mente Valen at journalisten prøvde å bløffe ham.

http://www.vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/valen-om-dommen-jeg-tror-dette-er-en-bloeff/a/23807516/ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Testosteron skrev:

Rettsvesenet har behandlet denne saken med ekspressfart. Oslo tingrett har i dag dømt Kristian Valen til 21 dagers ubetinget fengsel for å ha truet to politimenn og båret en våpenkopi på offentlig sted.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/kristian-valen-doemt-til-21-dagers-fengsel/a/23807405/ 

Da VG kontaktet Valen og fortalte ham om dommen, mente Valen at journalisten prøvde å bløffe ham.

http://www.vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/valen-om-dommen-jeg-tror-dette-er-en-bloeff/a/23807516/ 

Jeg syns jeg ser at noen andre ville fått 21 dager for det der. Syns politiet virker barnslige og sure på Valen og at de oppfører seg litt slik som de gjør mot store hunder og MC-gjenger.

Og er det ikke merkelig hvor kjapt de er på pletten når Valen er ute og vifter med noe? Her er de jo svært så effektive. Det er et godt tips om man skulle trenge øyeblikkelig hjelp fra politiet å si at Valen er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hapi skrev:

Jeg syns jeg ser at noen andre ville fått 21 dager for det der. Syns politiet virker barnslige og sure på Valen og at de oppfører seg litt slik som de gjør mot store hunder og MC-gjenger.

Og er det ikke merkelig hvor kjapt de er på pletten når Valen er ute og vifter med noe? Her er de jo svært så effektive. Det er et godt tips om man skulle trenge øyeblikkelig hjelp fra politiet å si at Valen er der.

Det er to forhold som er avgjort i dommen. Det eldste forholdet er fra februar. Jeg antar at den saken allerede var berammet i tingretten, og da politiet fikk enda en sak, så skyndte de seg for å bli ferdige raskt nok til at også det nye forholdet fra september kunne avgjøres samtidig med den gamle saken. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikkegjestlenger
5 timer siden, Hapi skrev:

Jeg syns jeg ser at noen andre ville fått 21 dager for det der. Syns politiet virker barnslige og sure på Valen og at de oppfører seg litt slik som de gjør mot store hunder og MC-gjenger.

Og er det ikke merkelig hvor kjapt de er på pletten når Valen er ute og vifter med noe? Her er de jo svært så effektive. Det er et godt tips om man skulle trenge øyeblikkelig hjelp fra politiet å si at Valen er der.

Det er nå retten som har kommet med domfellelsen, ikke politiet. Husk at det er trusler mot politiet samt bæring av våpen på offentlig sted - to alvorlige hendelser.

Grunnen til at politiet er "kjapt på pletten" med valen er fordi han som regel vifter med våpen i beruset tilstand eller annet som samfunnet må reagere på. Og det er ikke politiet som oppsøker han selv, men blir varslet av AMK, vekterselskaper også videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Testosteron skrev:

Rettsvesenet har behandlet denne saken med ekspressfart. Oslo tingrett har i dag dømt Kristian Valen til 21 dagers ubetinget fengsel for å ha truet to politimenn og båret en våpenkopi på offentlig sted.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/kristian-valen-doemt-til-21-dagers-fengsel/a/23807405/ 

Da VG kontaktet Valen og fortalte ham om dommen, mente Valen at journalisten prøvde å bløffe ham.

http://www.vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/valen-om-dommen-jeg-tror-dette-er-en-bloeff/a/23807516/ 

Saken han opprinnelig skulle møte i retten for er fra februar så sånn voldsom ekspressfart er det vel ikke. De slo vel bare sammen de to hendelsene for å spare tid og papirarbeid siden han likevel skulle i retten.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hjarte skrev:

Er det ditt kunstverk eller? :P

Dette er Tegnehanne. Og hun er, som alltid, on point.

Endret av elisaday
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende utsagn og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2016 den 23.45, Hapi skrev:

Jeg syns jeg ser at noen andre ville fått 21 dager for det der. Syns politiet virker barnslige og sure på Valen og at de oppfører seg litt slik som de gjør mot store hunder og MC-gjenger.

Og er det ikke merkelig hvor kjapt de er på pletten når Valen er ute og vifter med noe? Her er de jo svært så effektive. Det er et godt tips om man skulle trenge øyeblikkelig hjelp fra politiet å si at Valen er der.

Jeg skjønner at det irrasjonelle politihatet ditt og mangelen på kunnskap gjør at du sier hva som helst for å spre paranoide forestillinger om politiet, men det er faktisk ikke politiet som dømmer. Det er domstolen som har gitt Valen 21 dager fengsel, ikke politiet.

Dessuten er det ikke det at Valen var der som gjorde at de rykket ut, men at de fikk melding om noen som viftet med våpen. Har du veldig tungt for det?

Valen er en mann som har flere saker på seg med våpen, og våpensaker tas naturligvis svært alvorlig av politiet. Men uansett hvem som er ute og vifter med våpen så vil politiet ta seg dit så raskt de kan. Du skal være rimelig i svime for å tro at politiet liksom hadde tatt seg god tid hvis det ikke hadde vært Valen (noe de sannsynligvis ikke visste engang før de faktisk var på stedet).

Den som virker barnslig og sur er Valen. Og du. Valen virker ute av kontroll og prøver å skylde på politiet med paranoide vrangforestillinger. Det samme gjør du.

Endret av jabx
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...