Gå til innhold

Kristian Valen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 18.9.2016 at 20.49, Hapi skrev:

Dette skriver han på fb:

"Fakta kort fortalt: Jeg hadde kostyme og lekepistol i min egen låste garasje (ingen folk tilstede) og filmet div tv sketsjer der jeg parodierte Arne Johannesen om div bevæpning, at politiet kan gjøre forsvarets jobb og kutte budsjett bla. Et par timer senere kom bevæpnet politi og tauet mg inn uten å forklare om hva d gjaldt nok en gang."

Men jeg skjønner ikke hvordan han kan ha blitt observert da....

Her er det som stod i artikkelen igår: 

"– Et vaktselskap på Aker Brygge tok kontakt med politiet etter at de hadde observert en kamuflasjekledd mann med en pistol som satt på en benk på Aker Brygge, sier operasjonsleder Christian Krohn Engeseth til VG.

Politiet opplyser at mannen var i et garasjeanlegg på Aker Brygge. Mannen hadde kamuflasjebukse og bar overkropp."
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristian-valen/kristian-valen-i-kamuflasjebukse-paagrepet-med-vaapen-paa-aker-brygge/a/23796663/

Han må jo ha gått utenfor garasjen da, og så har dette vaktselskapet og politiet trodd det var dommedag eller noe...

Nei...i et garasjeanlegg er det jo vektere selvfølgelig....bare tenker høyt her. Det må jo være der de har sett han da...?

 

Det er svært få, om noen, som har *helt privat* garasje på Aker Brygge. Enten så har han garasjeplass i en avskilt del av de "offentlige" (hvor alle har adgang til å parkere så fremt man betaler) parkeringshusene eller så har hans sameie en garasje på deling. Begge disse typene parkeringshus har overvåkning og vakthold.

Skal han spille inn en sketsj og bruke våpen under disse får han værsegod å sende inn de korrekte søknadene han som alle andre slik at andre som ferdes i området kan gjøres oppmerksom på det og dermed unngå å skape frykt. Det er det samme for meg om han har sittet på en benk eller holdt på i garasjen. Har han vimset alkoholpåvirket rundt i kamuflasjebukse og med et våpen finnes det ingen unnskyldninger. Nå har jeg aldri vært Valen-fan og kommer aldri til å bli det, men jeg tror neppe materialet hans blir bedre når alkohol er en del av av det.

Det hele har vært ganske pinlig lenge, men nå har det blitt tragisk.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 17.9.2016 at 16.11, chisandra skrev:

Kristian Valen er nettopp den han er fordi han gjør det han gjør og har de spøkelsene han har. :)

I prosessen med å bli voksen, så tror man ikke lenger på uhyrene under senga.

Endret av 2Bhonest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir tristere og tristere jo mer som kommer fram

http://www.vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/han-hadde-kamuflasjebukse-bar-overkropp-pistol-bak-paa-ryggen-og-sjanglet-kraftig/a/23804105/

Så beruset at han måtte støtte seg til veggen i garasjen, samboeren kom og tok fra han pistolen, politiet fant han liggende på gulvet i leiligheten, sterkt beruset. Syns synd på samboeren - selv om hun har valgt det selv

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skurrer litt fra Valen sin side. Forrige gang politiet var på besøk skrev han på facebook at samboeren hadde fallt og skåret seg på noe søppel. Men idag viser det seg at hun kuttet seg på en jaktkniv fra Valens knivsamling. Hvorfor lyve om noe sånt?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, elisaday skrev:

Det skurrer litt fra Valen sin side. Forrige gang politiet var på besøk skrev han på facebook at samboeren hadde fallt og skåret seg på noe søppel. Men idag viser det seg at hun kuttet seg på en jaktkniv fra Valens knivsamling. Hvorfor lyve om noe sånt?

..og han var blodig på hendene og det lå en blodig jakke utenfor leiligheten stod det i artikkelen jeg lenket til. Er nok en grunn til at politiet kjører sånn på som de gjør.

Her http://www.dagbladet.no/kjendis/vi-skaffet-oss-alarmanlegg-etter-trusselen-fra-kristian-valen/63433074 står det at hun prøvde å skjule kuttet når politiet kom, at hun var så beruset at de tok henne med men at omstendighetene gjorde at de ikke ville at Kristian Valen skulle følge henne. Det står en del mellom linjene m.a.o.

Endret av Nana
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Nana skrev:

..og han var blodig på hendene og det lå en blodig jakke utenfor leiligheten stod det i artikkelen jeg lenket til. Er nok en grunn til at politiet kjører sånn på som de gjør.

Samne tenker jeg...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt fyren,uten at jeg har klart å sette fingeren på hva det er ved han. Jeg skjønner jo etterhvert at jeg er en god menneskekjenner. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikkegjestlenger

I etterkant av hendelsen skrev han på sin egen Facebook-side at våpenet var et leketøy og at han var i sin egen private garasje. 

I retten sier han at han ikke husker alt. 

Overvåkningen viser at han satt på en benk utenfor bygget med et replikavåpen. 

Virker som at Valen velger det feige alternativet. Lyv så lenge du kan og si du ikke husker når du blir konfrontert med bevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...