Gå til innhold

Kristian Valen


Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Så nettopp en artikkel om at han var blitt pågrepet for å ha sittet på Aker brygge i kamuflasjedrakt med våpen. Noen som vet noe mer? 

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Han var beruset" kl 10 på formiddagen, på aker brygge,  i full kamo outfit med et plombert men fremdeles et skremmende våpen. Folk vet jo ikke om det er plombert eller ikke. Hva faen? Seriøst. 

Endret av Bond
+
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikkegjestlenger

I tidligere lignende hendelser har han skyldt på media og politiet for at ting har blitt som de har blitt. Han mener de har en agenda mot ham - og ikke tatt noe form for ansvar. 

Spennende å høre hva han sier når han blir sluppet - vanskelig å skylde på andre enn seg selv når man ikler seg kamuflasjeklær og våpen for å gå ut på Aker brygge klokka 10 lørdag formiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, chisandra skrev:

Kristian Valen er nettopp den han er fordi han gjør det han gjør og har de spøkelsene han har. :)

Ikke enig. Han pleide å være en kjent og respektert komiker. Det er ikke det han har vært kjent for de siste årene. Spøkelsene hans har tatt overhånd.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, elisaday skrev:

"Han var beruset" kl 10 på formiddagen, på aker brygge,  i full kamo outfit med et plombert men fremdeles et skremmende våpen. Folk vet jo ikke om det er plombert eller ikke. Hva faen? Seriøst. Friske mennesker gjør jo ikke sånt.

Nei. Det er ikke normalt i det hele tatt. Rart hva så mye penger og berømmelse kan ødelegge folk. Syns hele greia er bare trist! Han bør legge seg langflat for politiet, og få hjelp. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian sier på facebook, at han drev å spilte inn scener i sin egen garasje da politiet kom inn å arresterte han..

 

Det er ganske langt ifra hva media og politiet har sagt, at han satt på en benk på aker brygge..

 

Jeg lurer på HVA som er sant jeg...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette høres rart ut. Hadde ikke folk meldt ifra til politiet om ham også? Ikke godt å si men det er jo velkjent at valen og politiet ikke er enige om noenting og han har jo hatt noen episoder tidligere. Nå føler han seg trakkasert av politiet. Fælt hvis det han sier stemmer da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Politiet opplyser at mannen var i et garasjeanlegg på Aker Brygge. Mannen hadde kamuflasjebukse og bar overkropp. "

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristian-valen/kristian-valen-i-kamuflasjebukse-paagrepet-med-vaapen-paa-aker-brygge/a/23796663/

 

det står også at ett vaktselskap hadde sett han på en benk...

Jeg er veldig glad i Kristian som komiker (kjenner han ikke) men jeg håper politiet snakker sant da jeg vil ha politiet som en etat som ikke finner opp ting...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja politiet skal man liksom kunne stole på. Tror jo også at politiet bruker ressursene sine på skikkelig kriminalitet og ikke på å trakkasere en komiker...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Dette skriver han på fb:

"Fakta kort fortalt: Jeg hadde kostyme og lekepistol i min egen låste garasje (ingen folk tilstede) og filmet div tv sketsjer der jeg parodierte Arne Johannesen om div bevæpning, at politiet kan gjøre forsvarets jobb og kutte budsjett bla. Et par timer senere kom bevæpnet politi og tauet mg inn uten å forklare om hva d gjaldt nok en gang."

Men jeg skjønner ikke hvordan han kan ha blitt observert da....

Her er det som stod i artikkelen igår: 

"– Et vaktselskap på Aker Brygge tok kontakt med politiet etter at de hadde observert en kamuflasjekledd mann med en pistol som satt på en benk på Aker Brygge, sier operasjonsleder Christian Krohn Engeseth til VG.

Politiet opplyser at mannen var i et garasjeanlegg på Aker Brygge. Mannen hadde kamuflasjebukse og bar overkropp."
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristian-valen/kristian-valen-i-kamuflasjebukse-paagrepet-med-vaapen-paa-aker-brygge/a/23796663/

Han må jo ha gått utenfor garasjen da, og så har dette vaktselskapet og politiet trodd det var dommedag eller noe...

Nei...i et garasjeanlegg er det jo vektere selvfølgelig....bare tenker høyt her. Det må jo være der de har sett han da...?

Endret av Hapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikkegjestlenger

Som jeg tenkte. Valen sitt svar er å skylde på alle andre enn seg selv og ta null ansvar. Og facebookvennene hans støtter han uansett. Jeg blir helt oppgitt. 

 

Endret av Ikkegjestlenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikkegjestlenger
2 timer siden, fjær skrev:

"Politiet opplyser at mannen var i et garasjeanlegg på Aker Brygge. Mannen hadde kamuflasjebukse og bar overkropp. "

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristian-valen/kristian-valen-i-kamuflasjebukse-paagrepet-med-vaapen-paa-aker-brygge/a/23796663/

 

det står også at ett vaktselskap hadde sett han på en benk...

Jeg er veldig glad i Kristian som komiker (kjenner han ikke) men jeg håper politiet snakker sant da jeg vil ha politiet som en etat som ikke finner opp ting...

Alle hendelsene i det siste hvor Valen har vært i kontakt med politiet, har politiet blitt varslet av andre. Det er ikke sånn at det står politifolk og lusker og finner på ting for å "ta ham". 

Valen klarer åpenbart ikke se seg selv utenfra og hvordan omgivelsene oppfatter ham..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved 4-5 tiden på lørdag morgen la han ut en statusmelding om at han var full, bla, bla og avsluttet med Skål!

 

Den ble slettet da han la ut en ny status med oppklaring med hans versjon av hvorfor politet hadde hentet ham.

 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...