Gå til innhold

Dagens kunstneriske opplevelse


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aragorn II Elessar

Helena av Konstantinopel av Cima da Conegaliano ( ca 1459-ca 1517 ) Malt i 1495

Helena_of_Constantinople.jpg

Maleriet er av mora til den første kristne romerske keiser Konstantin den Store. I både den katolske og ortodokse kirke er hun en helgen.  Øya Sankt Helena hvor Napoleon levde sine siste år er oppkalt etter henne. Det sies at hun fant Jesus grav og deler av Jesus kors. Det er nå det de sier om det faktisk er sant er en helt annen sak. Hun ble født i ca 250 og døde i 330

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare ubegripelig godt fått til. Hvordan er det mulig? :rodmer: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil anbefale å lytte skikkelig til teksten og synke inn i opplevelsen av det som sees, synges og det som føles.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5907b248b3b29_drivhus-drm.jpg.7e29ce85850f13bc25c6c0d7820bab72.jpg Om ikke dette drivhuset byr på drømmer både på utsiden og innsiden, vet ikke jeg :ninuskapus:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Slik blir det altså når man dypper et håndkle i Hurtigtørkende cement og henger det til tørk på en opp ned snudd bøtte. Ganske så mystiske blomsterpotter med masse karakter. Dette blir noe jeg bare ikke klarer å la være å gjøre. :ac:

Cement-kunst.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott mann, skulle til å si at jeg kunne komme som standin men jeg har ikke hull imagen :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde ikke vært dum med vann som pipler ut :) Flommer

fontene-ball.jpg

Endret av fiole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesopp laget av sement. Hadde ikke vært meg i mot å ha slike utenfor. Får litt" Alice in wonderland" følelse :)

Kjempesopp-hage.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den eneste lille bagatellen ved å ha store installasjoner, er at hagen må kunne bære dem.  
Jeg har aldri hatt hage av slike dimensjoner, men "overraskelser" og snurrepipperier hadde vært gøy. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...