Gå til innhold

Dagens kunstneriske opplevelse


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for de tre siste innleggene. Det ga mine tanker vinger og dagen er...god. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dans er nevnt tidligere i tråden må jeg ha med noe av det flotteste jeg kan hvile blikket på! Rå urkraft,flott kroppskunst,deilig stemmebruk og besnærende bevegelse. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant😊Det er så inderlig flott! Drømmer om å lære det,men vet jaggu ikke helt hvordan jeg skal gjennomføre brystklaskingen med samme stil😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. Har du bare èn utfordring av alt det der så er du heldig. :fnise:

Jeg hadde nok knukket sammen av latter over egne høyst uvanlige aktiviteter. Jeg er veldig høflig av meg
og skjærer ikke digre grimaser foran folk på det viset der, men du verden så frigjørende det helt sikkert er. :rodmer: 
Det de gjør betyr jo noe og jeg skulle ønske at jeg forsto historiene som de fremfører. 

Jeg anbefaler filmen som heter "Whale rider" til alle som er fascinert av dette og god film i tillegg.
En utrolig film som jeg aldri kommer til å glemme noen gang. P.s. husk lommetørklær i flertall.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å. Har du bare èn utfordring av alt det der så er du heldig. :fnise:

Jeg hadde nok knukket sammen av latter over egne høyst uvanlige aktiviteter. Jeg er veldig høflig av meg
og skjærer ikke digre grimaser foran folk på det viset der, men du verden så frigjørende det helt sikkert er. :rodmer: 
Det de gjør betyr jo noe og jeg skulle ønske at jeg forsto historiene som de fremfører. 

Jeg anbefaler filmen som heter "Whale rider" til alle som er fascinert av dette og god film i tillegg.
En utrolig film som jeg aldri kommer til å glemme noen gang. P.s. husk lommetørklær i flertall.  

Haka er en krigsdans eller en markering av at en motstander utfordres. Tramping og tungevrenging skal jeg nok mestre. Vet ikke helt når jeg skal bruke det,dog? Kanskje hvis noen sniker i køen på Prix? Uff,mener ikke flåse av noe så majestetisk. Har ønsket å lære det siden jeg var liten😊Tusen takk for at du deler filmtips😊😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...