Gå til innhold

Dagens kunstneriske opplevelse


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Denne tråden skal inneholde bilder eller klipp/video av noe som gir en kunstnerisk anledning til å fundere litt.
Jeg blir så fascinert av at uttrykket kan forandre seg så totalt med massevis av honning... :rodmer:  Vakkert!


 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fin tråd!!!!!!!!!!! :hoppendeglad::hoppe: 

Og fantastisk åpning :rodmer: Veldig vakkert og interessant dette honningprosjektet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, frøken.  Jeg vet tilfeldigvis at det er en del mennesker her inne som har et kunstnerisk syn på verden,
så jeg tenkte nok at vi trengte et sted å dele kreative inn og utfall sammen. :jepp:  Elg i solnedgang ingen hindring.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotograf Sigbjørn Sigbjørnsen har fotografert taxier og taxisjåfører verden rundt i 20 år. Det har det blitt en hyggelig bok av: Taxi

 04502Afrika05Kenya.jpg

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lithe. skrev:

Fotograf Sigbjørn Sigbjørnsen har fotografert taxier og taxisjåfører verden rundt i 20 år. Det har det blitt en hyggelig bok av: Taxi

 04502Afrika05Kenya.jpg

 

 

Den boka har jeg! :danse:Fikk den i julegave

Anonymkode: 43f24...f63

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Se her http://www.dn.no/d2/2016/02/15/1306/Kunst/prikk-prikk-prikk

for vakre bilder skaps av en stor kunstner :)

Se vakre bilder av en stor kunstner Relatert bilde

http://kulturmeglerne.no/pressemelding/polkadottdronningen-kusama-til-henie-onstad-kunstsenter/

 

 

Anonymkode: 2e749...92f

Å visste ikke at hun kom hit, den utstillingen skal jeg dra på! :blomst: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Å visste ikke at hun kom hit, den utstillingen skal jeg dra på! :blomst: 

Jeg beklager at det har vært ( Varighet: Vises på Henie Onstad Kunstsenter 19. februar– 15. mai 2016. )

Eller fant du informasjon om at det er utstillinger senere i år eller til neste år?

Anonymkode: 2e749...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager at det har vært ( Varighet: Vises på Henie Onstad Kunstsenter 19. februar– 15. mai 2016. )

Eller fant du informasjon om at det er utstillinger senere i år eller til neste år?

Anonymkode: 2e749...92f

Nei, så det nå at den har vært. Sånn går det når jeg ikke følger med :ler: Men uansett ett veldig godt bidrag til kunsttråden :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Men det står 2015, den har vel vært da :sukk: 

Jeg var og så den i sommer. Utstillingen var fantastisk. Men verdt å ta en tur til Henie Onstad uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Nei, så det nå at den har vært. Sånn går det når jeg ikke følger med :ler: Men uansett ett veldig godt bidrag til kunsttråden :jepp: 

Hun hadde også utstilling i Stockholm i sommer og t.o.m. tidlig i september i år.

Kanskje hun har utstilling i andre nordiske land i løpet av høsten/ vinteren, som du kan besøke?

Anonymkode: 2e749...92f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bossa Nova skrev:

Jeg var og så den i sommer. Utstillingen var fantastisk. Men verdt å ta en tur til Henie Onstad uansett :)

Det kan jeg tenke meg :)  Ja får vel ta en titt på programmet deres, har vært der noen ganger på utstillinger før så har sett en del av den faste samlingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Frøkensina skrev:

Det kan jeg tenke meg :)  Ja får vel ta en titt på programmet deres, har vært der noen ganger på utstillinger før så har sett en del av den faste samlingen. 

Se her http://www.davidzwirner.com/artists/yayoi-kusama/exhibition-schedule/

(Hennes utstillingsplan for tiden som kommer. Bl.a. i London :) )

Anonymkode: 2e749...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...