Gå til innhold

Kg treff?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Mis(s)Understood skrev:

Ikke ljug for deg selv nå.

Det er sånn litt over midtveis i livet, og for de yngste er det steingammalt. For de aller eldste er det ungt.

Alternativet er ikke noe å trakte etter, og det er 15-20 år til pensjonistlivet med fuglebrett og rullator. Vi har 5 par lesebriller lagt litt sånn her-og-der, og likevel klarer vi ikke å forstå at vi må ha et par på kontoret :ler:

Skål og vær glad. 

 

Spørs hvordan man lever livet og hvordan man føler seg. Mamma er 44 og ser ut som hun bare er i tidlig 30 åra og oppfører seg ikke noe gammelt. Samme for tanten min på snart 50. Man er bare så gammel som man føler seg ;) Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men du oppfører deg ikke som en gammel dame i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naturbarn1
13 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Ikke ljug for deg selv nå.

Det er sånn litt over midtveis i livet, og for de yngste er det steingammalt. For de aller eldste er det ungt.

Alternativet er ikke noe å trakte etter, og det er 15-20 år til pensjonistlivet med fuglebrett og rullator. Vi har 5 par lesebriller lagt litt sånn her-og-der, og likevel klarer vi ikke å forstå at vi må ha et par på kontoret :ler:

Skål og vær glad. 

 

Lev livet. Nyt hverdagen. Frem med rødvinen, det er godt for så mangt. Sier dem som bruker det. Tror det er blodomløpet det er bra for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn1
11 minutter siden, Jacklost skrev:

Spørs hvordan man lever livet og hvordan man føler seg. Mamma er 44 og ser ut som hun bare er i tidlig 30 åra og oppfører seg ikke noe gammelt. Samme for tanten min på snart 50. Man er bare så gammel som man føler seg ;) Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men du oppfører deg ikke som en gammel dame i hvert fall :)

Jeg er over 50. Oppfører meg som 25. Og blir kalt barnslig. Ja, jeg er voksen, for jeg innrømmer at jeg har barnet i meg. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Jacklost skrev:

Spørs hvordan man lever livet og hvordan man føler seg. Mamma er 44 og ser ut som hun bare er i tidlig 30 åra og oppfører seg ikke noe gammelt. Samme for tanten min på snart 50. Man er bare så gammel som man føler seg ;) Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men du oppfører deg ikke som en gammel dame i hvert fall :)

Har bikket over milepælen merket "Halvveis til hundre" (- eller var det "Halvreist til Helvete"? :klo: ), - og har aldri helt forstått hvordan folk skal oppføre seg for å være hhv. 30, 40, 50 eller 60 osv.

Når slutter 40-åringen å oppføre seg som 40-åringer "skal"? Og skjer det noe ved midnatt mellom 49 og 50 som gjør at folk våkner som 50-åringer med en helt annen personlighet og med helt andre preferanser?

8 minutter siden, Naturbarn1 skrev:

Jeg er over 50. Oppfører meg som 25. Og blir kalt barnslig. Ja, jeg er voksen, for jeg innrømmer at jeg har barnet i meg. :skratte:

Jeg oppfører meg bare som meg jeg. Det har jeg alltid gjort, og det er nok vanskelig å forandre på :Knegg:

- men om det betyr "som 30" eller som "28,6" eller "som 42" bringer meg tilbake til spørsmålet om hvordan oppfører en 50-åring seg da? :klo:

Om vi vender tilbake til hovedtemaet (selv om alle sidespor er gøyale): Skulle vi tatt en iskald øl en fredag før siste bussen hjem forlater Bussterminalen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Kan jeg bli med for å få stoff til artikkelen min om eldrebølgen

Da blir jeg i alle fall med!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naturbarn1
16 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Har bikket over milepælen merket "Halvveis til hundre" (- eller var det "Halvreist til Helvete"? :klo: ), - og har aldri helt forstått hvordan folk skal oppføre seg for å være hhv. 30, 40, 50 eller 60 osv.

Når slutter 40-åringen å oppføre seg som 40-åringer "skal"? Og skjer det noe ved midnatt mellom 49 og 50 som gjør at folk våkner som 50-åringer med en helt annen personlighet og med helt andre preferanser?

Jeg oppfører meg bare som meg jeg. Det har jeg alltid gjort, og det er nok vanskelig å forandre på :Knegg:

- men om det betyr "som 30" eller som "28,6" eller "som 42" bringer meg tilbake til spørsmålet om hvordan oppfører en 50-åring seg da? :klo:

Om vi vender tilbake til hovedtemaet (selv om alle sidespor er gøyale): Skulle vi tatt en iskald øl en fredag før siste bussen hjem forlater Bussterminalen? 

Hvilken buss terminal.🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn1
15 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Kan jeg bli med for å få stoff til artikkelen min om eldrebølgen

Rullatorløp med kvinneguid gjengen i Ålesunds gater. For et syn det har vært. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, canacas skrev:

Vi kosemoser lille @Sykkelkopp :rodmer:

Jeg tar høy timebetaling, bare så dere vet det

Regner med dere gamle har godt råd

2 minutter siden, Naturbarn1 skrev:

Hvilken buss terminal.🙄

Bussterminal*

Akkurat nå, Naturbarn1 skrev:

Rullatorløp med kvinneguid gjengen i Ålesunds gater. For et syn det har vært. :laugh:

Ja det blir bra bilder til se og hør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Kan jeg bli med for å få stoff til artikkelen min om eldrebølgen

 

14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg tar høy timebetaling, bare så dere vet det

Regner med dere gamle har godt råd

Bussterminal*

Ja det blir bra bilder til se og hør

:skratte:

Du mener vi skulle betale deg for at du får lov til å innhente stoff til en artikkel du spør om du kan få lov til innhente stoff til?

Hukommelsen i vår aldersgruppe er det ikke noe i veien med ennå :Hehe:

 

17 minutter siden, Naturbarn1 skrev:

Hvilken buss terminal.🙄

Jeg tenkte på bussterminalen i Oslo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mis(s)Understood skrev:

 

:skratte:

Du mener vi skulle betale deg for at du får lov til å innhente stoff til en artikkel du spør om du kan få lov til innhente stoff til?

Hukommelsen i vår aldersgruppe er det ikke noe i veien med ennå :Hehe:

Neei, det er helt gratis for dere:tunge1:

Mente kosemosingen canacas snakket om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Neei, det er helt gratis for dere:tunge1:

Mente kosemosingen canacas snakket om

Tjenester er selvsagt en helt annen skål, den finner sikkert canacas og du en løsning på :nigo: 

Klemming uten ribbensbrudd er ganske ufarlig for de fleste ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn1
1 time siden, Mis(s)Understood skrev:

 

:skratte:

Du mener vi skulle betale deg for at du får lov til å innhente stoff til en artikkel du spør om du kan få lov til innhente stoff til?

Hukommelsen i vår aldersgruppe er det ikke noe i veien med ennå :Hehe:

 

Jeg tenkte på bussterminalen i Oslo 

Finner meg en annen terminal. 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Naturbarn1 skrev:

Jeg er over 50. Oppfører meg som 25. Og blir kalt barnslig. Ja, jeg er voksen, for jeg innrømmer at jeg har barnet i meg. :skratte:

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig :)

Jeg er snart 40, men føler meg fortsatt i 20-åra jeg... 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
21 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Neei, det er helt gratis for dere:tunge1:

Mente kosemosingen canacas snakket om

Kosemosingen blir definitivt gratis små'n ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, canacas skrev:

Kosemosingen blir definitivt gratis små'n ;) 

 

Du får i det minste bake noen kanelboller til meg så jeg har noe å gjøre på i mellomtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 timer siden, canacas skrev:

Kosemosingen blir definitivt gratis små'n ;) 

 

9 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

 

Du får i det minste bake noen kanelboller til meg så jeg har noe å gjøre på i mellomtiden

Ser jeg på det neste kg paret her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...