Gå til innhold

Hvordan gikk det etter bryllupet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gift i 2011, med dokurver. Budsjett 50.000. Aldri hatt det bedre. 

Anonymkode: 0cc48...f4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe du får svar fra de du ønsker svar fra i denne tråden...

Anonymkode: 9fcda...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.9.2016 at 7.53, tr.heimspia83 skrev:

Like nygjerrig som deg kjenner jeg :fnise:

For meg er et bryllup gjerne et billigre alternativ enn hva mange andre tenker. Jeg kunne godt tatt med meg gubben, nærmeste familie og en som kan vie oss på toppen av et lite fjell og gi våre løfter :bryllup::yvonne:

Så dumt for meg at gubben etter 6 år enda ikke viser noe anntydninger til å ville gifte seg :sur: "Dumt å bruke så mye penger på et papir når vi allerede er knyttet sammen for livet og vil være sammen uansett" sier han (barn sammen)... JEG vil ha en ring på fingeren!!!!!   :kjefte:

Så gå å kjøp dere 2 ringer sammen da, da får du ringen som du har så lyst på

Anonymkode: 458e7...29c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet meg i 2008. Lavbudsjett, men en del planlegging. Det var en fin dag, fint minne.

Har det stadig fint. Tror nok vi holder sammen livet ut. Nå har vi opplevd så mye sammen, at jeg nesten ikke kan se for meg et liv uten han.

Anonymkode: 1689f...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17. september 2016 at 10.21, AnonymBruker skrev:

For noen så blir det å gifte seg et antiklimaks. Da har man blitt sammen, flyttet sammen, noen har fått barn, man har et liv sammen og det eneste som mangler er å gifte seg. Og etter at det skjer så er det ikke mer å se oppover mot. Da har man "gjort alt" og det som gjestår resten av livet er å "bare være gift". Så det er nok noen som sitter igjen med en tom følelse etter giftemålet også.

Og jeg presiserer at jeg bruker ordet "noen", slik at ingen her tror jeg at jeg mener at det er gjengs. 

Anonymkode: c6904...836

Nå er ikke jeg i kategorien "brukte 100.000 på bryllup" - men giftet meg etter 9 år sammen. Det var ikke et antiklimaks for min del, men så har jo jeg et liv utenom forholdet og ting man planlegger sammen som par.

Som påpekt så var denne dagen kun en enkelt dag.

Men ja, jeg tror nok endel som følger USAmetoden hvor man kanskje bare er sammen et par tre år, gifter seg, kjøper bolig og så gjør unna et par tre barn som endel av planlegging og "drømmen" muligens sitter igjen med en litt tom følelse i etterkant, ja. Men det kan man jo si om alt i livet - realiteten kan skuffe noen. Og være bedre for andre enn hva de hadde tenkt. 

Anonymkode: 83323...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...