Gå til innhold

Strømpebukser - hvilke er bra?!


Mia12345

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager skrivefeil over her, men buss og kg på mobil er en dårlig kombinasjon og ikke var det mulig å endre fra mobil heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt strømpebukser fra oroblu,falke og wolford :)Bestiller også touch of tan 10 denier fra PierreRobert.

Du får kjøpt touch of tan i 20 den i butikken,men den i 10 denier er penere og fås kun på nettsiden deres, den er absolutt til å anbefale.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Lista skrev:

Hvor kjøper man strømpebukser fra Calvin Klein i fysisk butikk? 

Jeg ikke 100% sikker, men tror jeg kjøpte et par hos Fransa? Har iallefall kjøpt i fysisk butikk, og tror det må ha vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner flere farger i tykke strømpebukser! Ikke bare grå, mørkegrå, navy og sort. Vil ha burgunder, flaskegrønn, konjakkfarget, sennepsgul osv. Er det noen som selger det?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, September 20, 2016 at 17.00, Majott skrev:

Jeg savner flere farger i tykke strømpebukser! Ikke bare grå, mørkegrå, navy og sort. Vil ha burgunder, flaskegrønn, konjakkfarget, sennepsgul osv. Er det noen som selger det?

 

Det er det sikkert, men det er forferdelig stygt! 

Anonymkode: 94e23...0a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i Oroblu, bruker Singapour av den litt tykke sorten. Går bra til de fleste klær. Holder seg veldig bra i vask, koster en del, men er verdt prisen helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det sikkert, men det er forferdelig stygt! 

Anonymkode: 94e23...0a3

Nei, det er fint når det passer til antrekket ellers. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.9.2016 at 17.00, Majott skrev:

Jeg savner flere farger i tykke strømpebukser! Ikke bare grå, mørkegrå, navy og sort. Vil ha burgunder, flaskegrønn, konjakkfarget, sennepsgul osv. Er det noen som selger det?

 

Ja. Mange.

Anonymkode: 11053...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.9.2016 at 17.00, Majott skrev:

Jeg savner flere farger i tykke strømpebukser! Ikke bare grå, mørkegrå, navy og sort. Vil ha burgunder, flaskegrønn, konjakkfarget, sennepsgul osv. Er det noen som selger det?

 

Jeg savner også strømpebukser som har kule mønstre til mann. Det er så kjedelig med bare sort eller marineblå. Finnes jo så mye kule sokker i bomull. Måtte vel være et marked for strømoebukser med flammeprint, tattoeringer, biler, ølseidler, logo til fotballaget man heier på, bilmerke osv. osv. Selv om det er et varmt undertøy man helst bruker under bukser. Trenger det ikke være så kjedelig. Man ser jo leggene og føttene som ofte har kule sokker på. Men når man bruker strømpebukse er det helt anonymt. 

Anonymkode: 079ea...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en Pierre Robert 200 (eller 100?) den jeg har hatt lenge. Den går i vaskemaskinen i vaskepose etter hver bruk omtrent, og ser ikke slitt i det hele tatt. Tror det er en sånn hold-in modell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.9.2016 at 17.00, Majott skrev:

Jeg savner flere farger i tykke strømpebukser! Ikke bare grå, mørkegrå, navy og sort. Vil ha burgunder, flaskegrønn, konjakkfarget, sennepsgul osv. Er det noen som selger det?

 

Cubus har burgunder i ull. Jeg liker ullstrømpebuksene deres, de er romslige nok til mine store lår, og de klør ikke.

Anonymkode: 4c955...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...