Gå til innhold

Noe mangler, men jeg vet ikke hva...


Spiteful

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje feilplassert, men det må jeg bare beklage. Visste ikke hvor jeg skulle sette dette.

Det jeg vil fortelle, er ganske rotete. Hovedproblemet er vel egentlig at jeg føler noe mangler i livet mitt. Jeg føler det er et "hull" i hjertet, som ikke har blitt fyllt opp. Ikke på veldig lenge i alle fall...

Denne "tomhetsfølelsen" husker jeg at jeg fikk i 2012... tror jeg gikk i 9 klasse da...? Uansett, så husker jeg at følelsen ble forsterka etter 3 mnd. Da jeg mistet kaninen min, som jeg hadde hatt i 4 år. 

Husker da jeg var liten så elsket jeg høsten og jula, og alt var alltid perfekt, men etter at kaninen min døde, kjente jeg at jeg mistet gleden i jula. Høsten ble en tid hvor jeg bare var deprimert og trist... 

Nå gruer jeg meg vært eneste år til høst og juletider. Det er en vannvittig koselig tid, og jeg har i grunn familie og venner rundt meg hele tiden, men likevel føler jeg meg veldig ensom... Samtidig som jeg vil ha høsten og jula, så vil jeg også gå i dvale i den tiden... 

Er så lei av å føle det som dette. Som om noe mangler når det er høst og juletider. Får denne følelsen helt i begynnelsen på våren også egnt.

Nei uff dette var rotete og unødvendig. Vet ikke helt hva jeg ville... Bare å få ut frustrasjonen over ensomheten/tomheten. Lurer på om jeg bare aldri fikk sørge ordentlig når kanin min døde. Ja det var bare en kanin, men han var min og jeg elsket han! I tillegg døde farfar 5 mnd. etter kanina mi, og jeg sørga egnt. ikke mye. Ikke fordi jeg ikke var ufattelig glad i han, men fordi det ikke helt har gått opp for meg..

Herregud dette ble mye rot og sikkert ingen som gidder å lese, men om noen gjør så takker jeg😌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Synes du skal ta kontakt med fastlegen din angående dette. Siden dette er noe som har foregått en stund bør du prøve å snakke med en fagperson om det :) 

Anonymkode: a8299...410

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du trenger å liker å ha noen å passe på? Hva om du får ett nytt dyr, som krever enda litt mer av deg? En hund for eksempel?

Anonymkode: b9298...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...