Gå til innhold

Hva synes dere damer om menn som gamer?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, WubWub skrev:

Er du seriøs? Haha. Motstridende at man kan være både friluftsmenneske, belest, sporty og gamer på samme tid? Fortell oss hvordan du tror alle gamere ser og ut hva de driver med om dagene :laugh: Tror du alle enten er syltynne bleikfiser eller overvektige kebab monstre som aldri ser dagens lys? :laugh: Litt som han der Gollum i ringenes herre? :fnise:

Min "egen gruppe" haha nå må jeg le. Høres ut som du tror gamere er en egen menneske rase. Sorry men jeg identifiserer meg ikke som menneske utifra hva jeg liker sysle med av og til. Hobbier er hobbier og det er kleint om man dropper drømmepartneren bare fordi de har en hobby man syntes er "usexy".  :laugh: 

Eller hva med å sitte på KG hele dagen slik du har gjort? Du sitter jo å stirrer foran en skjerm du også men allikevel ville du dumpet en mann om han gjorde det samme fordi det er "usexy med menn foran skjermer". Kan du ikke vær så snill å prøve forklare meg logikken bak disse tingene som du øser ut i øst og vest ;)

Hahaha du tar det skikkelig nær av dette her du :fnise: 

Nei når man presentere seg som gamer så havner man i turn-off bunken. Du må takle at du ikke er Guds nådegave til alle kvinner ;) 

Anonymkode: 24cac...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han klarer å styre seg, så er det greit. Jeg gamer med kjæresten og det er avslappende og morsomt, spesielt om den ene er flinkere med spillet enn den andre. Da kan man hjelpe hverandre og småsnakke i samme slengen. Men sånn der "gamer hver dag og har ingen ambisjoner i livet" mennesker er jeg for gammel for merker jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jacklost skrev:

Hva synes dere damer om menn som har en sterk interesse for Zelda, Pokémon, Mario og andre slike spill. Er det turn off og synes dere det er barnslig? Har selv en sterk interesse for slike spill og gamle 2D plattform spill (Rayman 1995, super mario osv) Og føler at om jeg treffer en dame så vil hun finne meg umoden pågrunn av alt dette 

Det er turn on.

Anonymkode: 88aec...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jacklost skrev:

Hva synes dere damer om menn som har en sterk interesse for Zelda, Pokémon, Mario og andre slike spill. Er det turn off og synes dere det er barnslig? Har selv en sterk interesse for slike spill og gamle 2D plattform spill (Rayman 1995, super mario osv) Og føler at om jeg treffer en dame så vil hun finne meg umoden pågrunn av alt dette 

Jeg liker å game selv, så ingen problem, men han bør ha andre interesser og, og det fungerer ikke om han skal spille konstant, hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jacklost skrev:

Hva synes dere damer om menn som har en sterk interesse for Zelda, Pokémon, Mario og andre slike spill. Er det turn off og synes dere det er barnslig? Har selv en sterk interesse for slike spill og gamle 2D plattform spill (Rayman 1995, super mario osv) Og føler at om jeg treffer en dame så vil hun finne meg umoden pågrunn av alt dette 

Er det ikke stort sett gutter som gamer, og ikke menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Illuminatum skrev:

Er det ikke stort sett gutter som gamer, og ikke menn?

Har spilt en del selv, mest aktivt når jeg var rundt 23-24. Jeg var yngst i "klanen" jeg spilte med. De fleste var mellom slutten av 30-årene og opp i 60-årene. 

Er en 55 år gammel mann en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Flertallet er voksne

Har du noen tall på det?

"Alle tenåringer" gamer mens det er en stor gruppe som fortsetter med det. At det er mange godt voksne som er på LAN betyr jo ikke at flertallet voksne spiller. Var imidlertid en tur innom Vikingeskipet i påsken. Var ikke mange menn der.

Merk hva slags spill trådstarter eksemplifiserer med. Er det virkelig mange 50 åringer som spiller Zelda? Spiller virkelig mannfolk Zelda?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Illuminatum skrev:

Har du noen tall på det?

"Alle tenåringer" gamer mens det er en stor gruppe som fortsetter med det. At det er mange godt voksne som er på LAN betyr jo ikke at flertallet voksne spiller. Var imidlertid en tur innom Vikingeskipet i påsken. Var ikke mange menn der.

Merk hva slags spill trådstarter eksemplifiserer med. Er det virkelig mange 50 åringer som spiller Zelda? Spiller virkelig mannfolk Zelda?

 

:rolleyes: Du kan umulig være seriøs nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Illuminatum skrev:

Har du noen tall på det?

"Alle tenåringer" gamer mens det er en stor gruppe som fortsetter med det. At det er mange godt voksne som er på LAN betyr jo ikke at flertallet voksne spiller. Var imidlertid en tur innom Vikingeskipet i påsken. Var ikke mange menn der.

Merk hva slags spill trådstarter eksemplifiserer med. Er det virkelig mange 50 åringer som spiller Zelda? Spiller virkelig mannfolk Zelda?

 

Det store antallet gamere er godt voksne - den generasjonen som vokste opp med spill. Dvs 30+. Kjønnsfordelingen er også jevn tro det eller ei. 49% av gamere er kvinner og 51% er menn.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha du tar det skikkelig nær av dette her du :fnise: 

Nei når man presentere seg som gamer så havner man i turn-off bunken. Du må takle at du ikke er Guds nådegave til alle kvinner ;) 

Anonymkode: 24cac...b9b

Og så var vi tilbake til personangrepene og hersketeknikkene ja. Om du ikke har noen argumenter eller tilsvar til folks spørsmål så er det bedre la være skrive noe fremfor å lange ut med angrep, det er uredelig debatt retorikk.

Tar meg nær av det gjør jeg ikke - men jeg er genuint nysgjerrig på hvordan folk som generaliserer tenker. Det er ikke ofte jeg treffer på noen som generaliserer så mange millioner mennesker i troen om at alle som spiller dataspill av og til er kliss like med helt like verdier og livsstiler. Alt fra bestemødre, 14 åringer, bodybuildere til komikere.

Kunne vært artig å dykke litt inn i sinnet ditt for å få en større forståelse av hvordan tankeprosessene utarter seg men jeg innser jo at du ikke er ute etter en meningsutveksling. Det later ikke engang til at du reflekterer over noen av poengene mine hvor jeg viser til individuelle forskjeller og at en hobby ikke definerer en som menneske eller sier noe om hva slags verdier eller livsstil man lever. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. september 2016 at 5.30, EvaLena skrev:
Den 16. september 2016 at 9.13, Jacklost skrev:

Ikke penger fordi jeg allerede har kjøpt alle de gode gamle spillene jeg ville ha :biggrin: Med tid går det i perioder. Om jeg noen gang får meg en kjæreste så kan jeg mer enn gjerne være med ut på turer osv, spilling er bare noe jeg gjør som fritidsaktivit hvis jeg ikke har noe annet å gjøre :) Eller altså jeg elsker å spille og nyter det men hadde taklet å spille mindre om jeg fikk en kjæreste som ville det slik :)

Hun opera dama i verdensrommet var verst O: 

Gleder meg sykt til de skal remake de 3 originale spillene til PS4 :D

Du høres ut som en hyggelig person å være med :)

 

Men, har dere spilt Uncharted 4? Kult spill i seg selv, men en del av storyen handler om at hovedpersonene spiller Crash Bandycoot sammen. Man får til og med spille litt selv. Nostalgitripp! 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Luxor skrev:

Men, har dere spilt Uncharted 4? Kult spill i seg selv, men en del av storyen handler om at hovedpersonene spiller Crash Bandycoot sammen. Man får til og med spille litt selv. Nostalgitripp! 😋

Må få runda trilogien til ps4 først :) Jeg savner Jak and Daxter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Må få runda trilogien til ps4 først :) Jeg savner Jak and Daxter

Jak and Daxter var et flott spill med en kul story. Det eneste jeg synes var litt klønete var den kontroll-løsningen utgiveren hadde valgt til hoverboard. Det var litt for lett å falle av, og det var spesielt irriterende når ting gikk på tid. Men, jeg vil veldig gjerne se et nytt spill i serien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Luxor skrev:

Jak and Daxter var et flott spill med en kul story. Det eneste jeg synes var litt klønete var den kontroll-løsningen utgiveren hadde valgt til hoverboard. Det var litt for lett å falle av, og det var spesielt irriterende når ting gikk på tid. Men, jeg vil veldig gjerne se et nytt spill i serien. :)

Hva med 2 og 3? Jeg likte 2eren utrolig godt :) Men det var litt av et sprang fra et barnespill lik banjo kazooie til et spill lik gta :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Hva med 2 og 3? Jeg likte 2eren utrolig godt :) Men det var litt av et sprang fra et barnespill lik banjo kazooie til et spill lik gta :P 

Ja, jeg må si jeg likte to'er utgaven best jeg også. Banjo Kazooie og GTA, ja. 😀 Jeg fikk en del tyn for å spille GTA da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. De så absolutt ikke underholdningsverdien i det. Jeg kan forstå at det kan virke sært på noen som ikke har forhold til gaming i det hele tatt. Og det et selvfølgelig helt greit. Bare jeg får lov til å drive med mitt. 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Luxor skrev:

Ja, jeg må si jeg likte to'er utgaven best jeg også. Banjo Kazooie og GTA, ja. 😀 Jeg fikk en del tyn for å spille GTA da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. De så absolutt ikke underholdningsverdien i det. Jeg kan forstå at det kan virke sært på noen som ikke har forhold til gaming i det hele tatt. Og det et selvfølgelig helt greit. Bare jeg får lov til å drive med mitt. 😏

Hehe :) Jeg har alltid foretrukket å spille alle de tidlig 2000 talls og 90 tallet spill framfor ny moderne skyte spill osv trass i at de fleste på min alder gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en viss grad er det greit. Men bruker man flere timer daglig på gaming, synes jeg det er turn off. Det sier bare noe om mannens bakkekontakt om han mener gaming er "livet."

Anonymkode: 02556...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurelia skrev:

Er 23. Synes det er helt greit, sålenge ikke soverommet er TOTALT plakatert (?). At det ikke er "too much" liksom :)

Hvilke type spill liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...