Gå til innhold

Hva synes dere damer om menn som gamer?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Hva synes dere damer om menn som har en sterk interesse for Zelda, Pokémon, Mario og andre slike spill. Er det turn off og synes dere det er barnslig? Har selv en sterk interesse for slike spill og gamle 2D plattform spill (Rayman 1995, super mario osv) Og føler at om jeg treffer en dame så vil hun finne meg umoden pågrunn av alt dette 

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel forskjellig fra kvinne til kvinne. For meg person er det et turn off, da jeg ikke deler noen av disse interessene.

 

Anonymkode: 19f56...7fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylphrena

Har du gamle Rayman? Har vært på leting etter den kjempe lenge!  

Jeg liker veldig godt gamle 2D platform spill. Forstår ikke hvorfor alt skal være i 3D nå til dags :fnise: Men nei. Synes ikke det er hverken barnslig, umodent eller turn-off.

Endret av Sylphrena
Glemte et ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel forskjellig fra kvinne til kvinne. For meg person er det et turn off, da jeg ikke deler noen av disse interessene.

 

Anonymkode: 19f56...7fe

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, men setter ikke pris på menn som liker å spille mye dataspill eller mobilspill. 

Anonymkode: ac20b...d65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_

Noen synes det er barnslig, andre ikke. For oss som er litt nerdete og har spilt selv, er det helt topp med menn som har samme interesser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke turn-off i mine øyne, nei. Det er heller antallet timer som blir brukt til spilling som kan bli et problem eventuelt, men spill i seg selv er verken barnslig eller teit på noen måte. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Sylphrena skrev:

Har du gamle Rayman? Har vært på leting etter den kjempe lenge!  

Jeg liker veldig godt gamle 2D platform spill. Forstår ikke hvorfor alt skal være i 3D nå til dags :fnise: Men nei. Synes ikke det er hverken barnslig, umodent eller turn-off.

Har det på PlayStation 3 som jeg har kjøpt på PS store for mellom 40-59, husker ikke helt :) Jeg spilte det nylig igjen med en kompis og dæven hvor vanskelig det er O: Hvordan forventa de at små barn skulle klare det når til og med en 32 åring og en 24 åring (Meg) knapt klarte det. Endte opp med å bruke koder for 99 ekstra liv :fnise:

30 minutter siden, calavi skrev:

Ikke turn-off i mine øyne, nei. Det er heller antallet timer som blir brukt til spilling som kan bli et problem eventuelt, men spill i seg selv er verken barnslig eller teit på noen måte. 

 

Jeg har perioder. For eksempel i juli en gang så satt jeg flere timer hver dag i 8 dager og spilte final fantasy 9 :P Men den siste måneden har jeg knapt spilt noe TV spill utenom små spill på mobilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt off. Jeg har knapt sett et spill i hele mitt liv. Har virkelig null interesse av det. Jeg vil ut av hus og vekk fra betong og asfalt, så en gamer ville aldri holdt ut med meg :P

Men jeg har flere venninner som har funnet mannen i sitt liv via gamingkanaler. 

Anonymkode: 24cac...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig avtennende. Men jeg er 35 år gammel, så det trenger du ikke bekymre deg over! ;) 

Anonymkode: b212a...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel forskjellig fra kvinne til kvinne. For meg person er det et turn off, da jeg ikke deler noen av disse interessene.

 

Anonymkode: 19f56...7fe

Vil det si at alle interesser en mann har som du ikke deler, er avtennende? 

Anonymkode: a5e12...bf7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker spill selv og kunne ikke tenkt meg å vært sammen med en som ikke interesserer seg for spill.

Anonymkode: 6b259...604

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at alle interesser en mann har som du ikke deler, er avtennende? 

Anonymkode: a5e12...bf7

Nå er ikke jeg den ab'n du siterer, men kan si på egne vegne at helt avvikende interesser kan være avtennende. Jeg synes det er gøy å lære om andres interesser som ikke samsvarer med mine. Men en viss likhet må det jo være. For meg, som liker å være ute, så er alt av uteinteresser et pluss mens inneinteresser ikke vil funke i det hele tatt. 

Anonymkode: 24cac...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit for meg. Jeg er en periode-gamer selv, så det hadde nok passet ganske fint. Forutsatt at det ikke var hans eneste interesse her i verden, det kan fort bli litt for mye gaming.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller dataspill selv. Jeg ønsker i utgangspunktet en partner som deler interessen. Samtidig er jeg ikke noe begeistret for at det blir en altoppslukende interesse. Å spille i flere timer hver dag er ikke greit. 

Anonymkode: 0b032...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg den ab'n du siterer, men kan si på egne vegne at helt avvikende interesser kan være avtennende. Jeg synes det er gøy å lære om andres interesser som ikke samsvarer med mine. Men en viss likhet må det jo være. For meg, som liker å være ute, så er alt av uteinteresser et pluss mens inneinteresser ikke vil funke i det hele tatt. 

Anonymkode: 24cac...b9b

Så hvis han eksempelvis kan nyte god litteratur så er det avtennende bare fordi det er en typisk inneaktivitet? Er du ute hele døgnet?

Anonymkode: a5e12...bf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zelda, mario og pokemon er hjernedøde spill, så har nok fordommer mot de som liker de spillene. Da syns jeg det er bedre med menn som liker strategispill, noen typer FPS eller andre spill som er kreative eller interessante. Kan ikke si det om serier som tyter ut nytt spill år etter år uten en eneste original tanke

Anonymkode: 0f39a...125

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jacklost skrev:

Hva synes dere damer om menn som har en sterk interesse for Zelda, Pokémon, Mario og andre slike spill. Er det turn off og synes dere det er barnslig? Har selv en sterk interesse for slike spill og gamle 2D plattform spill (Rayman 1995, super mario osv) Og føler at om jeg treffer en dame så vil hun finne meg umoden pågrunn av alt dette 

 Jeg kunne umulig ha brydd meg mindre, uansett om det er kvinner eller menn som spiller!

Anonymkode: cfbda...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er interessert i spill selv, så det er bare positivt så lenge det ikke går ut over andre ting. Men det gjelder jo alle hobbyer, gidder jo ikke ha en mann som ligger under bilen eller er ute med fiskestanga hvert ledige minutt heller. 

Anonymkode: 69d0a...8e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis han eksempelvis kan nyte god litteratur så er det avtennende bare fordi det er en typisk inneaktivitet? Er du ute hele døgnet?

Anonymkode: a5e12...bf7

Litteratur er livsviktig ;) og det jeg bedriver innetiden med. Og god mat og drikke. Men litteratur er ingen inneaktivitet. Ikke mat og drikke heller. Det kan tas med ut eller nytes inne. 

Anonymkode: 24cac...b9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...