Gå til innhold

Snapchat - Oslo området


luxwomanizer

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være kult å finne snappere som man etterhvert kan møte på senere. Del gjerne de som vil, eller legg meg til for den saks skyld. 

 

24 år mann Oslo : Luxwomanizer på snapchat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uchiha Madbrah
5 minutter siden, Chauve-Souris skrev:

Du er så Misc altså... :fnise: 

HAHAHAHAHA NEEEEI IKKE SI AT DU OGSÅ MISCER!? REPPED 4 lyf.

Er faktisk fra misc. Brukt flere år av ungdomstiden der og snakket mye piss, men er ikke der lenger da, siden det ikke er like morsomt lenger. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris
1 minutt siden, Uchiha Madbrah skrev:

HAHAHAHAHA NEEEEI IKKE SI AT DU OGSÅ MISCER!? REPPED 4 lyf.

Er faktisk fra misc. Brukt flere år av ungdomstiden der og snakket mye piss, men er ikke der lenger da, siden det ikke er like morsomt lenger. :( 

Miscer ikke, men leser der innimellom! Er så masse rare og morsomme tråder, og hva man enn kan kalle det. :fnise: Og en del desperate stakkarslige folk da...

Poverty rep.

inb4 hbb :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
3 minutter siden, Chauve-Souris skrev:

Miscer ikke, men leser der innimellom! Er så masse rare og morsomme tråder, og hva man enn kan kalle det. :fnise: Og en del desperate stakkarslige folk da...

Poverty rep.

inb4 hbb :P 

 

Føler at jeg må legge til deg i lille listen av mine favorittbrukerne mine nå. Trenger ikke dine poverty reps, det at en heavenly blessed beauty som deg skriver til meg er mer enn nok. (see what I did there?). Har brukt misc memes flere ganger her inne, faktisk. Prøver å snike det inn i ny og ne. :P 

HELT ENIG: Er sykt morsomt med "sloots gonna sloot brah" i ny og ne, også har de mange morsomme og super-rare tråder der, men det har blitt for mye circlejerk og sloots hate der nå. Blir det samme som går om og om igjen. Var utrolig gøy før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chauve-Souris
4 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Føler at jeg må legge til deg i lille listen av mine favorittbrukerne mine nå. Trenger ikke dine poverty reps, det at en heavenly blessed beauty som deg skriver til meg er mer enn nok. (see what I did there?). Har brukt misc memes flere ganger her inne, faktisk. Prøver å snike det inn i ny og ne. :P 

HELT ENIG: Er sykt morsomt med "sloots gonna sloot brah" i ny og ne, også har de mange morsomme og super-rare tråder der, men det har blitt for mye circlejerk og sloots hate der nå. Blir det samme som går om og om igjen. Var utrolig gøy før da.

Haha yey, jeg er på noen sin favoritt liste. :D  Reps on recharge.

Har sett det flere ganger fra deg, bare aldri kommentert, og en annen bruker her inne faktisk. :fnise:  Veldig mye sloot hate ja, men kommer noen gullkorn innimellom da. Og baldcels og manlets :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
1 minutt siden, Chauve-Souris skrev:

Haha yey, jeg er på noen sin favoritt liste. :D  Reps on recharge.

Har sett det flere ganger fra deg, bare aldri kommentert, og en annen bruker her inne faktisk. :fnise:  Veldig mye sloot hate ja, men kommer noen gullkorn innimellom da. Og baldcels og manlets :P 

For sure! Hadde til og med "are you aware?" på signaturen min en god periode ifjor. Fått PM fra og blitt kjent med en hyggelig dame fra KG som også miscet før, men tror at hun har slettet kontoen sin nå. :( RIP zyzzbro. u will be missed.

NEeeeeeeei!? En annen bruker også!? Hvem da!? Har ikke fått det med meg.... Hahahahah JA, manlets og baldies, så morsomt. 6'1 crew checkin' in. Du må sjekke ut "legendary threads" tråden, fordi der finner du så mye gull. Særlig de trådene som er noen år gamle. Herregud. Good old times. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris
9 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

For sure! Hadde til og med "are you aware?" på signaturen min en god periode ifjor. Fått PM fra og blitt kjent med en hyggelig dame fra KG som også miscet før, men tror at hun har slettet kontoen sin nå. :( RIP zyzzbro. u will be missed.

NEeeeeeeei!? En annen bruker også!? Hvem da!? Har ikke fått det med meg.... Hahahahah JA, manlets og baldies, så morsomt. 6'1 crew checkin' in. Du må sjekke ut "legendary threads" tråden, fordi der finner du så mye gull. Særlig de trådene som er noen år gamle. Herregud. Good old times. :) 

Haha 😂 Åh, kanskje du finner henne igjen, misc par er jo litt kult...haha

Er en fyr, husker ikke hva han kaller seg, men han skrev en lang misc copypasta, bare fornorsket den og postet i en tråd. Kan jo hende de kommer fra andre steder enn misc også da, ham svarte meg hvert fall ikke. :( 

Har sett i den tråden før, noen av de gamle trådene er jo helt geniale! En ny tråd da, men fikk du med deg den bachelorette tråden, der alle miscers satte seg ned å så på bachelorette, siden det var en fyr som het Chad som var med, som var skikkelig Chad. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Chauve-Souris
På 4. oktober 2016 den 8.36, Jay skrev:

Unnskyld men.... Hva er misc? :sprettoy:

Ikke snapchat hvert fall. ;) Er bare et rart underforum på en amerikansk(?) nettside. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...