Gå til innhold

Bridget Jones Baby


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Noen som skal se denne filmen?

Setter pris på om de som har sett filmen ikke avslører innholdet i filmen for oss som ikke har sett den enda :)

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skal se den i morgen. Gleder meg masse, jeg er veldig glad i de to forrige filmene og håper denne blir like underholdende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt Hugh Grant ikke er med :( Men Patrick er kjekk da, nesten så jeg kunne gått homo for han :ler: Men han holder seg ganske godt til å være 50 da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er jeg virkelig den eneste som ikke finner Bridget Jones interessant i det heile tatt?

 Jeg har forsøkt å se litt av noen tidligere filmer, men jeg må bare skru av etter en kort stund.

 Makan til teite og barnslige filmer har jeg aldri sett maken til!

Anonymkode: 5e25f...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Er jeg virkelig den eneste som ikke finner Bridget Jones interessant i det heile tatt?

 Jeg har forsøkt å se litt av noen tidligere filmer, men jeg må bare skru av etter en kort stund.

 Makan til teite og barnslige filmer har jeg aldri sett maken til!

Anonymkode: 5e25f...b1b

Er du mann? I så fall er du vell langt i fra mindretall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

 Er du mann? I så fall er du vell langt i fra mindretall :)

 Er ikke du mann, du også da?

 Hvordan kan du like dette da?

Anonymkode: 5e25f...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Er ikke du mann, du også da?

 Hvordan kan du like dette da?

Anonymkode: 5e25f...b1b

Fordi jeg liker det, smak og behag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette jentefilm??

 

Litt fortvilet om det var også for oss gutter/menn..

hmmm

Anonymkode: 58dc9...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja ingen som svarte om det var jentefilm om det var også for gutter/menn. :S

Anonymkode: 58dc9...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Yvonne skrev:

Ja, så den i går og synes det var et herlig gjensyn. Lo godt og koste meg veldig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg må spørre deg Yvonne om denne filmen er "Jentefilm" eller om det er også for gutter/menn? Har lyst å se den men blir litt kleint å være den eneste gutten i kinosalen med fult av kvinner/jenter.

Anonymkode: 58dc9...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må spørre deg Yvonne om denne filmen er "Jentefilm" eller om det er også for gutter/menn? Har lyst å se den men blir litt kleint å være den eneste gutten i kinosalen med fult av kvinner/jenter.

Anonymkode: 58dc9...b05

Jeg var på premiere dagen, fire menn i salen. Men dette er litt sån typisk premiere, mange jente gjenger som kom sammen, helt sikker på at mange menne også vil se denne filmen. Min mann skal ikke se denne på kino, men vil nok se den når den kommer online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, morhjertegod skrev:

Jeg var på premiere dagen, fire menn i salen. Men dette er litt sån typisk premiere, mange jente gjenger som kom sammen, helt sikker på at mange menne også vil se denne filmen. Min mann skal ikke se denne på kino, men vil nok se den når den kommer online.

Eller kanskje mennene bare blir med fordi kjærestene / samboerne deres har veldig lyst til å se denne filmen?

Anonymkode: 5e25f...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest morhjertegod
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eller kanskje mennene bare blir med fordi kjærestene / samboerne deres har veldig lyst til å se denne filmen?

Anonymkode: 5e25f...b1b

Kanskje det:fnise: Poenget mitt er at jeg ville ikke reagert om en mann vil se denne filmen, men tror det er mange som blir for å glede dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må spørre deg Yvonne om denne filmen er "Jentefilm" eller om det er også for gutter/menn? Har lyst å se den men blir litt kleint å være den eneste gutten i kinosalen med fult av kvinner/jenter.

Anonymkode: 58dc9...b05

Vel, samboer var med meg på premieren, hehe. ;)

Altså, han har sett alle filmene, og selv om han syntes det var skikkelig flaut å være med pga alle damene, så merket jeg at da lyset var skrudd av koste også han seg. Han lo ihvertfall like godt som meg enkelte steder. 

Og jeg må si at jeg syntes det var tøft gjort, og at jeg muligens elsker han høyere for å være med meg siden ingen andre kunne (skulle egentlig gå med ei venninne men hun ble syk). Han var der mest for min skyld fordi han visste at jeg har gledet meg i flere år til filmen. :)

Det ble en veldig fin kveld altså. Date-night for vår del der vi ruslet i Oslos gater i etterkant. ♡

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den på fredag og likte den godt. Syns ikke Bridget var så håpløs som hun pleier å være.

Jeg vil si det var 99% damer i kinosalen. Mannen min var sjeleglad for at jeg ikke ba ham bli med meg. Han hater sånt. Jeg ville sagt det var en typisk jentefilm. 

Søt og morsom- akkurat slik man kunne forvente. Det er ikke noen Oscarkandidat liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den også på premieredagen. Tror ikke det var en eneste mann i salen. Filmen var koselig og morsom. :) 

Anonymkode: 8339b...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...