Gå til innhold

Jeg skal gifte meg på tinghuset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller.. hvor man gifter seg? Bare papir-giftermål. Ordner skattepapirer etc først. Men noen som har gjort det? Må jeg ordne vitner og forlovere, eller holder det at de som er der er vitner? Koster det noe? Må man booke lenge i forveien? Erfaringer?

Anonymkode: bfe4e...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller.. hvor man gifter seg? Bare papir-giftermål. Ordner skattepapirer etc først. Men noen som har gjort det? Må jeg ordne vitner og forlovere, eller holder det at de som er der er vitner? Koster det noe? Må man booke lenge i forveien? Erfaringer?

Anonymkode: bfe4e...94f

Forlover er en del av papirarbeidet. Du ternger vitner.

Anonymkode: 48879...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forlover er en del av papirarbeidet. Du ternger vitner.

Anonymkode: 48879...5ca

Åja, så de trenger bare å skrive under på forhånd, ikke være med på det? Jeg må ordne vitner selv? 

Anonymkode: bfe4e...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åja, så de trenger bare å skrive under på forhånd, ikke være med på det? Jeg må ordne vitner selv? 

Anonymkode: bfe4e...94f

Det enkleste er å bruke forloverne som vitner. Du må skaffe vitner selv på tinghuset. PÅ ambasadene ordenr de gjerne for deg

Anonymkode: 48879...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg på en norsk ambassade i utlandet. Vi hadde ingen vitner med oss, det var to ansatte på ambassaden tilstede i rommet som vitner. Skulle tro tinghuset også kan stille med vitner om nødvendig. Det er vel bare å forhøre seg om/avtale med dem når man ringer for å bestille tidspunkt for vielsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 14.9.2016 at 13.07, Million skrev:

Jeg giftet meg på en norsk ambassade i utlandet. Vi hadde ingen vitner med oss, det var to ansatte på ambassaden tilstede i rommet som vitner. Skulle tro tinghuset også kan stille med vitner om nødvendig. Det er vel bare å forhøre seg om/avtale med dem når man ringer for å bestille tidspunkt for vielsen?

De gjør ikke det, men det er jo bare å hente to på gata

Anonymkode: 48879...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...