Gå til innhold

Hvorfor ble det slutt mellom samboeren din og deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SuperSonic

jeg ville rett og slett ikke mer. Prøvde å jobbe for det, men til slutt klarte jeg ikke å være hjemme lenger for jeg følte jeg ble kvalt. Fikk rett og slett ikke puste hvis han var hjemme. Ingenting å si på han, bortsett fra denne vanvittige spillingen sin, men jeg ville bare ikke mer. Flyttet ut og har aldri tenkt på han siden. Han var mer lei seg, men det kom ikke brått på han. 

Men nå sitter jeg med tidenes beste utsikt over indiahavet, med solnedgang og hele greia. Livet er ingenting annet enn godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Angrer på valget fordi eksen mener jeg ga for lett opp, noe jeg absolutt ikke er enig i, men blir likevel litt usikker av og til.. 

Anonymkode: 5d450...726

Hvis du ikke synes at du ga altfor lett opp, så er det merkelig å være usikker på om du gjorde det uten videre. Man er to om å ødelegge et forhold, men mange sier "du ga for lett opp" etterpå, mens den andre sier "men du ga oss opp før jeg ga oss opp"

Anonymkode: 58f8b...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Angrer på valget fordi eksen mener jeg ga for lett opp, noe jeg absolutt ikke er enig i, men blir likevel litt usikker av og til.. 

Anonymkode: 5d450...726

Hvorfor mener hun du ga opp for lett?

Mye krangling?

Ulike interesser? 

Anonymkode: 98eb2...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor lenge var dere sammen?

Jeg lurer rett og slett på hvor mye (eller lite) som skal til for at folk gjør det slutt. Tenker av og til at mine grunner var for dårlige, og angrer på valget jeg tok..

Anonymkode: 5d450...726

Etter 7 år med fysisk vold. Så gikk jeg, for og redde meg selv, fra avgrunnen. Og vi var sammen i 8 år.

Anonymkode: bc935...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mange sier "du ga for lett opp" etterpå, mens den andre sier "men du ga oss opp før jeg ga oss opp"

Anonymkode: 58f8b...9e8

Hør, hør!

Anonymkode: ac208...939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen enda, men brudd er rett rundt hjørnet. Må manne meg opp først. Sammen i tre, samboere i to. Har igrunn kjent meg ensom i forholdet helt siden samboerskapet startet. Han er hensynsløs, initiativløs, smålig, barnslig og tafatt. Tenker bare på seg selv, tar og tar uten å gi. Kritisk, sur og tverr. Gjør aldri noe for meg, forventer som arbeidsledig at jeg i tillegg til å ha alt det økonomiske ansvaret også skal gjøre alt husarbeid, tydeligvis. Selv bruker han all ledig tid foran pcen. Sex har vi nær sagt aldri, vi gjør aldri noe sammen. Jeg. Gidder. Ikke. Mer. 

Grunnen til at det har tatt så lang tid å gå er jo at han ikke har en dritt, og jeg får så vondt av ham.. Samtidig vet jeg jo at jeg fortjener mye, mye bedre.

Anonymkode: d1ae7...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta en prat med henne, TS. Riktig kommunikasjon fungerer ofte bra😉 

Anonymkode: 98eb2...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det store spørsmålet heller er Hva er dårlige grunner til å slå opp?

Anonymkode: b4c6a...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det store spørsmålet heller er Hva er dårlige grunner til å slå opp?

Anonymkode: b4c6a...bd7

:fnise: Gå og finn deg selv, ts

Anonymkode: 98eb2...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Hvorfor gjorde du det slutt, ts? 

Så vil kg klanen komme med tilbakemeldinger på om det var dårlig gjort av deg eller ok grunn😊

Anonymkode: 98eb2...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble kastet ut fordi hun var utro. Det viste seg at det hadde skjedd flere ganger også. Da hadde hun bedrevet sexnekt i noen år allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener hun du ga opp for lett?

Mye krangling?

Ulike interesser? 

Anonymkode: 98eb2...df2

Hvorfor han mener jeg ga opp for lett har jeg ikke fått noe godt svar på, bortsett fra at vi har et barn sammen. Skal man da holde sammen uansett hva? Grunnene til at jeg flyttet ut var at vi hadde totalt ulike personligheter, ingenting felles, ulikt syn på så godt som alt, han gjorde absolutt ingenting husarbeid og lignende, han hadde stor kreditt- og spillgjeld han bare lot vokse og vokse, han var manipulerende. Lista er ganske lang når jeg tenker meg om..

Grunnen til at jeg noen ganger blir usikker på valget er at han nok har/hadde større "makt" over meg enn jeg trodde. Det han sier blir liksom sannheten...

Anonymkode: 5d450...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt fordi han først var utro, for så å bryte tilliten min en gang til. 

Vi var samboere i 3 år. 

Anonymkode: fb25f...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pga av utroskap. Ikke fra mindre side. To ganger. 

Innerst inne venter jeg på at det skal skje igjen denne gangen. 

Anonymkode: b911c...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jolene skrev:

Etter 2 1/2 år sammen. Han hadde ikke følelser igjen sa han. Jeg var egentlig bare glad til, for vi var for forskjellige som personer. Glad det ikke var flere år bortkastet. Er en grunn til at jeg ikke vil være samboer, det er så enkelt å gå fra hverandre (etter min erfaring). Derfor vil jeg være gift.

Så du tror du har større garanti for at dere holder sammen hvis dere er gift? Eller at mannen bare holder ut i ekteskapet med deg fordi det er så tungvint å gå fra hverandre, at det gidder han ikke styre med? Wow.

Det ble slutt med min ekssamboer og meg fordi han var en psyko faen som det ble verre og verre å bo sammen med. 

Anonymkode: 783c9...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt med min eks samboer etter 4 år fordi han var gjentagende utro og løy om det over flere mnd. Jeg prøvde å bli etter første gangen for han skulle jo aldri Gjøre det mer og bla bla bla. Var vel neppe 3 mnd han holdt seg etter første gangen før han begynte å ha seg med 2 til 3 damer til bak ryggen min. Han fikk egentlig alt på fat. Sex flere ganger i uka av meg, jeg gjorde meste parten om ikke alt av husarbeidet mens han satt bare foran pcn da han var hjemme. Skjønner ikke at jeg gadd så lenge nå i ettertid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var mer til plage enn nytte. Nå er ikke jeg typen som ser etter partner for livet uansett, så jeg jeg angrer ikke. Så får tiden vise om jeg møter en ny jeg kan tenke meg å prøve med.

Anonymkode: 2c46f...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...