Gå til innhold

Kanskje blir vi 3?


Meley

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med hustittingen? Og har du fått svar på prøvene? Var selv og tok blodprøver i dag og ble henvist til gyn. Du ligger litt foran meg i den løypa, så jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det går med deg :jepp:  Hadde du fått time til gyn i Juni, eller tuller jeg fælt nå? Mulig jeg har drømt.. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husjakten går veldig bra ☺ men ingen napp enda. Ny visning den 22, flere hus som er aktuelt da 😊 men håper mest å sikre oss huset med utleiedel! Det var så fint, tre soverom, stor stue å kjøkken. En del må pusse opp da men 😊 alt var på et plan! Så det er stort pluss. 

Ja var å tok blodprøver. Diverse "årskontroll" prøver og hormonprøver. Husker ikke svaret akkurat nå da. Men prøver å huske nårtid i syklusen det va e tok prøvan, mener det var dagen før mens. Jo stemmer med gyn i juni. 16 juni for å være konkret. Vurderer litt å kansellere timen, sia jeg ikke har hatt mellomblødninger sia jeg var til legen :unsure: Men samtidig er det jo greit med en sjekk da. 

Veldig spent på hvordan det går videre med deg også på gyn. Om de finner ut noe 😊 

Sitter på jobb nå å prøver å være effektiv å våken 😂 mein... Jau jau. Hadde forresten "fertil vindu" den siste uka, gikk over i går. Blei noen aksjer der så får se hvordan det blir 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Meley skrev:

Husjakten går veldig bra ☺ men ingen napp enda. Ny visning den 22, flere hus som er aktuelt da 😊 men håper mest å sikre oss huset med utleiedel! Det var så fint, tre soverom, stor stue å kjøkken. En del må pusse opp da men 😊 alt var på et plan! Så det er stort pluss. 

Ja var å tok blodprøver. Diverse "årskontroll" prøver og hormonprøver. Husker ikke svaret akkurat nå da. Men prøver å huske nårtid i syklusen det va e tok prøvan, mener det var dagen før mens. Jo stemmer med gyn i juni. 16 juni for å være konkret. Vurderer litt å kansellere timen, sia jeg ikke har hatt mellomblødninger sia jeg var til legen :unsure: Men samtidig er det jo greit med en sjekk da. 

Veldig spent på hvordan det går videre med deg også på gyn. Om de finner ut noe 😊 

Sitter på jobb nå å prøver å være effektiv å våken 😂 mein... Jau jau. Hadde forresten "fertil vindu" den siste uka, gikk over i går. Blei noen aksjer der så får se hvordan det blir 😊

Det er så spennende med hustak synes jeg! Gleder meg allerede til vi skal på husjakt igjen, men det blir ikke før vi får litt bedre råd. Må få meg en større jobbstilling først :jepp:

Jeg tenker også at det kan være greit med en sjekk! Jeg hadde også 1-2 sykluser uten mellomblødninger og trodde kroppen begynte å stabilisere seg, men så kom det plutselig tilbake igjen. Så heller en sjekk for mye enn en for lite tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Pjusk skrev:

Det er så spennende med hustak synes jeg! Gleder meg allerede til vi skal på husjakt igjen, men det blir ikke før vi får litt bedre råd. Må få meg en større jobbstilling først :jepp:

Jeg tenker også at det kan være greit med en sjekk! Jeg hadde også 1-2 sykluser uten mellomblødninger og trodde kroppen begynte å stabilisere seg, men så kom det plutselig tilbake igjen. Så heller en sjekk for mye enn en for lite tenker jeg :)

Hmm når du sei det slik så ja. Da blei e meir sikker på at det e greit med en sjekk ja. 

Husjakt e spennende, er ikke slik at vi MÅ flytte herfra men av å til finner vi skikkelige fine hus å drar på visning. Sia drømmen er hus. Å nå har vi liksom funnet det perfekte. Med utleiedel så får vi råa til det 😊

I kveld sitter jeg i boden å rydder. Så mye dritt her etter mange års liv.... kasta to sekker i går samboern å nå har jeg alt fylt to å en halv meir. Borettslaget har kontainer for tida. 

Har så lita tro på denne prøveperioden. Han var syk med blindtarmbetennelse for kort tid sia (heilt frisk nå). Å de sier at ved sykdom så blir sædproduksjonen påvirka så... hmmm det går som det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meley skrev:

I kveld sitter jeg i boden å rydder. Så mye dritt her etter mange års liv.... kasta to sekker i går samboern å nå har jeg alt fylt to å en halv meir. Borettslaget har kontainer for tida.

Blei kasta totalt 6-7 sekker i kveld. I tillegg til diverse anna laust. Skikkelig stolt av meg selv nå 😊 kasta med tanke på å flytte snart. 

Å fikk høre i dag at eine naboen har fått høre vi leiter etter hus å naboen hadde sagt at det ønska h*n ikke for vi va så gjeve naboer 😊 kos å høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :smilyblomst:

Så spennende med husjakt! Vi har også ryddet og kastet gammelt skrap siste uken. Synes det er så deilig å kvitte seg med ting. Får plutselig så god plass da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.5.2017 den 19.19, Meley skrev:

Hmm når du sei det slik så ja. Da blei e meir sikker på at det e greit med en sjekk ja. 

Husjakt e spennende, er ikke slik at vi MÅ flytte herfra men av å til finner vi skikkelige fine hus å drar på visning. Sia drømmen er hus. Å nå har vi liksom funnet det perfekte. Med utleiedel så får vi råa til det 😊

I kveld sitter jeg i boden å rydder. Så mye dritt her etter mange års liv.... kasta to sekker i går samboern å nå har jeg alt fylt to å en halv meir. Borettslaget har kontainer for tida. 

Har så lita tro på denne prøveperioden. Han var syk med blindtarmbetennelse for kort tid sia (heilt frisk nå). Å de sier at ved sykdom så blir sædproduksjonen påvirka så... hmmm det går som det går. 

Utleiedel er jo genialt, så lenge man får greie leietakere i alle fall :)

Det er helt utrolig hvor mye som samler seg opp i løpet av årene. Vet at jeg egentlig burde tatt en ryddedag på loftet her jeg også, men gidder liksom ikke å begynne med det. Det står godt der det står tenker jeg :ler: 

Har lite tro på denne PP-en jeg også, da jeg mistenker at jeg ikke har EL denne gangen heller. Så vi får se hva som skjer. Kanskje vi må satse på neste PP begge to :jepp:  Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2017 den 20.30, Pjusk skrev:

Det er helt utrolig hvor mye som samler seg opp i løpet av årene. Vet at jeg egentlig burde tatt en ryddedag på loftet her jeg også, men gidder liksom ikke å begynne med det. Det står godt der det står tenker jeg :ler: 

Har lite tro på denne PP-en jeg også, da jeg mistenker at jeg ikke har EL denne gangen heller. Så vi får se hva som skjer. Kanskje vi må satse på neste PP begge to :jepp:  Når er ikm?

Tror sikkert godt over halvparten av svartsekkene kom fra oss 😂 får vel sikkert ordna det du og en gang 😉 

Tja det va et godt spørsmål... måtte sjekke ovia før jeg fikk svart. Men skal være den 24 🤔

Innimellom nå tenker jeg at kanskje det klaffa allikevel... sia kroppen kommer med såre bryst å sterke smerter. På tirsdagen så hadde jeg  så sterke smerter i livmor området og over skambenet at jeg sto dobbelt. Tok lang tid før det gav seg igjen. Og kommer småstikkpå venstre sia heile tida. 

Og så igjen tenker jeg bare at nei ble ikke noe denne måneden. Så ingen vits i å teste engang. 

--------------------

17 mai var en koselig dag 😊 på med finklærne om morgenen og så hente hu mor. Så ble det bortover til bestemora til samboeren på frokost å kikke på barnetoget 😊 alle ungene untatt minsteman i familien dro på kino 😊 å dro med seg J (samboeren) 😃 tror de alle koste seg mye. Blei lapskaus på meg hos moren hans i mens de var der. Å så var det opp på jobb med meg 😊 Men fikk heldigvis med noen pasienter ut å så på borgertoget. Så ble en veldig koselig dag på jobb i går 😊 

Håper alle har hatt en flott 17 mai dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2017 den 8.55, Jill skrev:

Heihei! :smilyblomst:

Så spennende med husjakt! Vi har også ryddet og kastet gammelt skrap siste uken. Synes det er så deilig å kvitte seg med ting. Får plutselig så god plass da. :) 

Hei Jill :nordvesta: Velkommen innom :) Skulle jo va deg med i forrige innlegg men ble helt avglemt desverre :/ 

----------------------------------------

Å fy fela altså :mynona:Vi har lagt inn bud på hus nå :nordvesta: 
Var på privat visning i går og så på et hus :) Å det var så fint og velholdt. Forelska meg en smule i det. Ble til at man la inn bud i går kveld da :alice: Så har kjent meg rimelig spinnvill sia da. 
Og så må jeg fortelle noe: puppene er skikkelig ømme og nærmest litt fastere. Fikk J til å kjenne og han kjente det også, og bemerket at eine var fastere en andre :fnise: Jeg som har sagt jeg IKKE skal teste denne PP'n (PP nr 7 tror jeg det er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja å sette seg som mål å ikke skal teste var bortkasta. Ble en test i går morgest. Som såklart var totalt blendahvit.... Men var fortsatt 3 dager igjen til IKM så håpet er ikke ute enda. Men nekter å teste mer. 

Å samtidig er puppene fortsatt fastere og ømer en de bruker å være. Og hatt mye mensmurringer.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Meley skrev:

:bond:weeeee da var budkrigen i gang på drømmehuset. 

Så spennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv etter en go natt søvn har jeg enda ikke landa!!! Vi fikk huset 😃😃😃😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Småkjekset skrev:

Gratulerer! :hoppe:

Når blir det overtagelse?

Takk 😃 ser ut som det kan bli den 15 alt. Selger ønsker overtakelse snarest og det gjør egentlig vi også. Da får vi flytta mye opp ditt før salg av leiligheten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med nytt hus! :yvonne:
Spennende med så rask overtakelse da, mye som må ordnes men så deilig å komme i orden allerede før sommeren starter. 
Har dere tenkt å gjøre mye før dere skal flytte inn da? 

Og IKM i dag eller? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Pjusk skrev:

Gratulerer så mye med huskjøpet :strix:

Tusen takk :mynona: Helt utrolig å tenke på at vi har kjøpt hus :alice:

9 timer siden, Beccy87 skrev:

Gratulerer så mye med nytt hus! :yvonne:
Spennende med så rask overtakelse da, mye som må ordnes men så deilig å komme i orden allerede før sommeren starter. 
Har dere tenkt å gjøre mye før dere skal flytte inn da? 

Og IKM i dag eller? :)  

Tusen takk :mynona: Er kjempespennende ja :) Var selger som ønsket snarest mulig overtakelse. Og egentlig jo fortere vi kan flytte ting inn der å selge leiligheten jo bedre egentlig :) Allerede i dag har vi begynt å tømme leiligheten og satt mye hos min mor. Var jo og snakket med megler om salg av leiligheten og startet prosessen der i dag  :)

Først så blir det å ordne kjellerleiligheten, male den lys og koselig og få lagt ordentlig gulv der. Er vegg til vegg teppe i stua og ene soverommet. Ellers blir det å ordne hoved soverommet. Og få bort vegg til vegg tepper i resten av huset og male :fnise:Tenker litt på å investere en del i kontaktplast, for å legge på skaper og kjøkken og kanskje bad... Noen med erfaring på det? 

Blir nok ikke så mye som skal ordnes i forkant. Blir å flytte mest mulig inn så snart som mulig og kun ha igjen basismøbler i leiligheten for visninga sin del. 

IKM var i går faktisk :sprettoy: Og jeg blir IKKE klok på kroppen min. Noe spotting i går, så tenkte at da var mensen i gang men nei... 
Satte i tampong i morgest fordi jeg jo tenkte som så, men kommet noen få små blodspor på den og thats it... Så blir ikke klok. 
Og i går kom det også masse slim før blodspor :sprettoy: Men tør ikke teste nå.... syns det er nok som endrer seg akkurat disse dagene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Meley skrev:

Tenker litt på å investere en del i kontaktplast, for å legge på skaper og kjøkken og kanskje bad... Noen med erfaring på det? 

IKM var i går faktisk :sprettoy: Og jeg blir IKKE klok på kroppen min. Noe spotting i går, så tenkte at da var mensen i gang men nei... 
Satte i tampong i morgest fordi jeg jo tenkte som så, men kommet noen få små blodspor på den og thats it... Så blir ikke klok. 
Og i går kom det også masse slim før blodspor :sprettoy: Men tør ikke teste nå.... syns det er nok som endrer seg akkurat disse dagene :fnise:

Vi vurdere kontaktplast til skapdørene på kjøkkenet, men vi synes det var så vanskelig å få det fint i kantene, så vi droppet det :P

Synes du er flink som ikke har testet enda! Jeg hadde testet for lenge siden hadde jeg vært deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pjusk skrev:

Vi vurdere kontaktplast til skapdørene på kjøkkenet, men vi synes det var så vanskelig å få det fint i kantene, så vi droppet det :P

Synes du er flink som ikke har testet enda! Jeg hadde testet for lenge siden hadde jeg vært deg :fnise:

Ja ser for meg det er en del arbeid med den kontaktplasten...

Har jo så lite tro på denne PPen at det er lett å ikke teste. Mistenker jeg har stressa på meg sein mens igjen... for kom mørk spotting nå på kvelden. Så noe er nok i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...