Gå til innhold

venteliste - hermes birkin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lawyer skrev:

Spare 4200kr i Mnd i 2 år så har en råd til en Birkin verdt 100000kr😝

Er ikke verre enn det 😀 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke verre enn det 😀 

Anonymkode: 406bd...040

Er som ei sa over her; finnes jo de som røyker og drikker og spiser ute. Tilsvarer nok samme budsjettet det☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket portero, en Birkin 35 sort koster 178000kr hos de, med mva 222500kr 😒 Over dobbel pris av hva den koster i Oslo. 

Anonymkode: 406bd...040

Det skrives "hos dem" ikke "hos de". Linken var bare et forslag til et utsalgssted med godt utvalg, du handler selvsagt akkurat der du vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Irim skrev:

Det skrives "hos dem" ikke "hos de". Linken var bare et forslag til et utsalgssted med godt utvalg, du handler selvsagt akkurat der du vil :) 

Beklager, jeg sitter med eksamensnerver og har ikke hodet helt med meg 😐

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere Birkin entusiaster, hvor mye ville dere betalt for en brukt Birkin veske med normal slitasje? 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er venteliste slik at du skal få god tid til å tenke deg om og skjerpe deg. Når det blir din tur har du kommet på bedre tanker. Kjøpt deg en veske til kr 200,- et annet sted som gjør samme nytten og fått deg et mer oppegående økonomisk sans.

Anonymkode: 5890e...0e5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er venteliste slik at du skal få god tid til å tenke deg om og skjerpe deg. Når det blir din tur har du kommet på bedre tanker. Kjøpt deg en veske til kr 200,- et annet sted som gjør samme nytten og fått deg et mer oppegående økonomisk sans.

Anonymkode: 5890e...0e5

Eller du kan ta deg en bolle og la folk bestemme selv hva de vil bruke penger på. Går ikke utover deg :) 

Anonymkode: fcfb8...d70

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er venteliste slik at du skal få god tid til å tenke deg om og skjerpe deg. Når det blir din tur har du kommet på bedre tanker. Kjøpt deg en veske til kr 200,- et annet sted som gjør samme nytten og fått deg et mer oppegående økonomisk sans.

Anonymkode: 5890e...0e5

De som har råd til en Birkin er gjerne de som har økonomisk sans. Jeg kjenner ingen som har prioritert Birkin foran f.eks egen bolig. Det er gjerne andre veien. Når det økonomiske er på plass, er Birkin neste😉 

 

Anonymkode: 628f9...221

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det likevel ingen venteliste i Oslo lenger? En venninne gikk inn der igår og fikk med seg en Birkin sier hun. Jeg står på ventelisten og mannen har vært der senest for 3 uker siden for å sjekke. Venninnen min er ikke på venteliste engang og hun har helt vanlig økonomi. 

Anonymkode: 628f9...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det likevel ingen venteliste i Oslo lenger? En venninne gikk inn der igår og fikk med seg en Birkin sier hun. Jeg står på ventelisten og mannen har vært der senest for 3 uker siden for å sjekke. Venninnen min er ikke på venteliste engang og hun har helt vanlig økonomi. 

Anonymkode: 628f9...221

Jo, det er fortsatt venteliste vil jeg tro. Kjedelig at venninnen din fikk en Birkin før deg når du står på liste og venninnen din ikke gjør det. Vet du om hun kjøpte noe annet samtidig? Er hun en veldig god kunde? Vet du hvilken farge hun kjøpte? Hvordan type Birkin venter du på? Farge? Tror de muligens har fått inn noen Birkin vesker de siste dagene. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er fortsatt venteliste vil jeg tro. Kjedelig at venninnen din fikk en Birkin før deg når du står på liste og venninnen din ikke gjør det. Vet du om hun kjøpte noe annet samtidig? Er hun en veldig god kunde? Vet du hvilken farge hun kjøpte? Hvordan type Birkin venter du på? Farge? Tror de muligens har fått inn noen Birkin vesker de siste dagene. 

Anonymkode: 406bd...040

En cognac farget. Men hun vil ikke oppgi pris og jeg har bare sett bilde av den. Ja, det er kjempesurt. 

Sist gang jeg var innom der hadde de en Birkin inne, men jeg kunne ikke kjøpe den for jeg måtte sette meg på ventelista. Jeg har har mye bedre økonomi enn venninnen min, så dette var ergerlig. Jeg har i god tro ventet på telefon fra dem og tenkte at det ikke var nødvendig for meg å stikke innom. 

Hun kjøpte ikke noe annet samtidig og har heller ingen Hermes ting fra før. Det har ikke jeg heller, men jeg er mer interessert i veskene Kelly, Birkin og Constance. 

 

Anonymkode: 628f9...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En cognac farget. Men hun vil ikke oppgi pris og jeg har bare sett bilde av den. Ja, det er kjempesurt. 

Sist gang jeg var innom der hadde de en Birkin inne, men jeg kunne ikke kjøpe den for jeg måtte sette meg på ventelista. Jeg har har mye bedre økonomi enn venninnen min, så dette var ergerlig. Jeg har i god tro ventet på telefon fra dem og tenkte at det ikke var nødvendig for meg å stikke innom. 

Hun kjøpte ikke noe annet samtidig og har heller ingen Hermes ting fra før. Det har ikke jeg heller, men jeg er mer interessert i veskene Kelly, Birkin og Constance. 

 

Anonymkode: 628f9...221

Hvor lenge har du stått på venteliste? Tror prisen på en 35cm er 90000kr. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du stått på venteliste? Tror prisen på en 35cm er 90000kr. 

Anonymkode: 406bd...040

1.5år 

Hadde jeg visst det så hadde jeg vurdert å stikke innom oftere, men jeg liker meg ikke i byen. Og jeg får så dårlig vibber av han ekle mannen som jobber der. Han er alltid der. 

Anonymkode: 628f9...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

1.5år 

Hadde jeg visst det så hadde jeg vurdert å stikke innom oftere, men jeg liker meg ikke i byen. Og jeg får så dårlig vibber av han ekle mannen som jobber der. Han er alltid der. 

Anonymkode: 628f9...221

Da kommer nok vesken din snart. Har du bestilt den cognacfargede eller var det venninnen din som kjøpte den?

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer nok vesken din snart. Har du bestilt den cognacfargede eller var det venninnen din som kjøpte den?

Anonymkode: 406bd...040

Venninnen som kjøpte den. Kommer den er jeg sannelig ikke sikker på at jeg vil kjøpe den. Blir bare så irritert. #ilandsproblem😂

 

Anonymkode: 628f9...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Venninnen som kjøpte den. Kommer den er jeg sannelig ikke sikker på at jeg vil kjøpe den. Blir bare så irritert. #ilandsproblem😂

 

Anonymkode: 628f9...221

Hvilken farge har du bestilt? Har du fått bekreftet at det er mulig å bestille den fargen? 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken farge har du bestilt? Har du fått bekreftet at det er mulig å bestille den fargen? 

Anonymkode: 406bd...040

Cognac, men siden jeg ikke har tålmodighet så kunne jeg ta hva som helst☺️

Anonymkode: 628f9...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Cognac, men siden jeg ikke har tålmodighet så kunne jeg ta hva som helst☺️

Anonymkode: 628f9...221

Da kan du jo nevne det til den personen du bestilte av. Jeg har fått tilbud om to birkins hittil i år, men begge var feil farge. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du jo nevne det til den personen du bestilte av. Jeg har fått tilbud om to birkins hittil i år, men begge var feil farge. 

Anonymkode: 406bd...040

Hvilken farge var disse? 

Anonymkode: 628f9...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...