Gå til innhold

venteliste - hermes birkin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

I Oslo ja. Vet ikke om jeg tør å legge til butikknavn eller adresse her. Og ja, det var meg som tullet om en bikini som var like fin :)  Egentlig bare for å si at det er helt utopisk å få seg en Birkin nå. 

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

Skjønner ikke, jobber du i en butikk som selger Birkin vesker eller Hermès butikken? 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke, jobber du i en butikk som selger Birkin vesker eller Hermès butikken? 

Anonymkode: 406bd...040

Det vil jeg ikke si, fordi jeg kan få bråk om jeg sier noe her.

Anonymkode: 8dcc0...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg ikke si, fordi jeg kan få bråk om jeg sier noe her.

Anonymkode: 8dcc0...a97

Så hvis jeg spør butikksjefen på Hermès så kan hun ikke svare på om disse nye reglene er reelle fordi de er litt hysj hysj 😄

Anonymkode: 406bd...040

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg spør butikksjefen på Hermès så kan hun ikke svare på om disse nye reglene er reelle fordi de er litt hysj hysj 😄

Anonymkode: 406bd...040

Det vet jeg ikke noe om offentlig. Du får gjøre som du vil.

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke noe om offentlig. Du får gjøre som du vil.

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

Nå vet jeg ikke når de reglene blir innført. Men jeg ble tilbudt å kjøpe en Birkin for et par måneder siden. 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg ikke si, fordi jeg kan få bråk om jeg sier noe her.

Anonymkode: 8dcc0...a97

Tror ikke på deg. Det er kun Hermes store som selger Birkin. 

Anonymkode: 05bdf...808

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 14.9.2016 at 14.46, AnonymBruker skrev:

Siste jeg hørte var at ventelista er stengt. Og du må være heldig Og stikke innom en butikk for å høre om de har inne. Og da har du heller ikke noe valg ang farge, ta det de har. 

Anonymkode: 01dc2...d33

Jeg fikk beskjed i sommer om at det er 2 års venteliste :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. september 2016 at 17.21, AnonymBruker skrev:

Ventelistene er stengt for mange nå, og Birkin selges kun til de som kan dokumentere at de har mer enn 850 000 kr i årsinntekt selv. Altså ikke de som kan benytte mann til dette. Kun de får stå på venteliste nå, etter det jeg har hørt. Ettersom det er underskudd i det som lages i forhold til etterspørsel ble de nødt til å innføre grenser i hvert enkelt land. 

Jeg vet jo ikke om det er sant, men ettersom jeg jobber i en butikk som selger Birkin, og vet hva som trengs der, så er jeg rimelig sikker.

 

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

Yeah jeg kan få, men ikke min mann 😳

Men klarer meg fint med vanlige vesker 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ventetid på Kelly? Er ventetiden like lang som Birkin? Jeg har så lyst på en til jul.

Anonymkode: 628f9...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jungeltelegrafen har bragt rykter om at man visstnok kan få en på dagen hvis man puller AmEx Black i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fattigdom i verden, og så mye overfladiske dritt verdier. Hadde jeg hatt alle penger i verden skulle jeg aldri prioritert en veske.

Anonymkode: 50297...c34

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pene sko... skrev:

Jungeltelegrafen har bragt rykter om at man visstnok kan få en på dagen hvis man puller AmEx Black i butikken.

Du får omtrent alt du vil ha med det kortet... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Pene sko... skrev:

Jungeltelegrafen har bragt rykter om at man visstnok kan få en på dagen hvis man puller AmEx Black i butikken.

Kan bekrefte dette, de holder av vesker til jul f.eks til black card :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 15. september 2016 at 8.22, OPIgirl skrev:

Hvorfor er den harry? Høres ut som misunnelse på et eller annet vis.

Hvorfor er det misunnelse? Er så lei av folk som ikke tåler kritikk av sin egen smak eller egne meninger uten å dra dette kortet. Jeg synes det ser ut som en skikkelig kjerringveske, men jeg er vel misunnelig jeg også :bond: 

Anonymkode: 83a12...676

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det misunnelse? Er så lei av folk som ikke tåler kritikk av sin egen smak eller egne meninger uten å dra dette kortet. Jeg synes det ser ut som en skikkelig kjerringveske, men jeg er vel misunnelig jeg også :bond: 

Anonymkode: 83a12...676

Men hvorfor så negativ mot de som har andre interesser enn seg selv, hvis man ikke er misunnelig? Betyr det at man er bare sånn som person da? 

Anonymkode: 628f9...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det misunnelse? Er så lei av folk som ikke tåler kritikk av sin egen smak eller egne meninger uten å dra dette kortet. Jeg synes det ser ut som en skikkelig kjerringveske, men jeg er vel misunnelig jeg også :bond: 

Anonymkode: 83a12...676

Ro deg ned. Jeg har forresten ikke Birkin veske. Siden du synes den ser ut som en kjerringveske, går jeg ut fra at du er fjorten eller noe. Så da passer vel Michael Kors eller Marc Jacobs for deg da. Pass på så du ikke eksploderer😜

Endret av OPIgirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.9.2016 at 10.34, AnonymBruker skrev:

Kjøpte Birkin 35, togo skinn, med gull detaljer. Betalte 80 000 kr i 2015.

Har bestilt etoupe i str 30, togo skinn :) Vet at prisene har gått opp, mener å huske at Birkin 35 koster 90 000 kr nå.

Anonymkode: 45850...947

80 000 kr for en veske!! :0

 

Skjønner vi lever på helt ulike planeter. Stikker ut av denne tråden så fort som bare fy.

Anonymkode: 45f48...5ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.9.2016 at 23.31, Pene sko... skrev:

Jungeltelegrafen har bragt rykter om at man visstnok kan få en på dagen hvis man puller AmEx Black i butikken.

AmEx Black?????

Anonymkode: 45f48...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎15‎.‎09‎.‎2016 at 17.21, AnonymBruker skrev:

Ventelistene er stengt for mange nå, og Birkin selges kun til de som kan dokumentere at de har mer enn 850 000 kr i årsinntekt selv. Altså ikke de som kan benytte mann til dette. Kun de får stå på venteliste nå, etter det jeg har hørt.

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

 

Den ‎17‎.‎09‎.‎2016 at 23.31, Pene sko... skrev:

Jungeltelegrafen har bragt rykter om at man visstnok kan få en på dagen hvis man puller AmEx Black i butikken.

 

Jøss, dette er jo genial markedsstrategi. Og det må de jo ha, for hvis hvem som helst kunne kjøpe veskene (horder av nyrike russere og kinesere, for eksempel) ville det ikke vært like moro å være med i klubben lenger. Så hold det eksklusivt, produser få vesker, lag venteliste og stort oppstuss om det- så holder interessen seg.

Anonymkode: 2a1fb...18b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...