Gå til innhold

venteliste - hermes birkin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det ca å få kjøpt en birkin dersom man blir satt på venteliste? Kan jeg forresten bare ringe de og sette meg på venteliste?

Anonymkode: 014c9...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du finner sikkert en annen bikini som er like fin!

Anonymkode: 8dcc0...a97

Hahahahah denne lo jeg av!:fnise:

Anonymkode: b985f...55d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid tar det ca å få kjøpt en birkin dersom man blir satt på venteliste? Kan jeg forresten bare ringe de og sette meg på venteliste?

Anonymkode: 014c9...19a

Ca to år. Du kan ringe og høre, men listen er ikke alltid åpen. 

Anonymkode: 406bd...040

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slutt på denne ventelisten? Det er alltid drøssevis av (brukte) Birkin-vesker på yoogiscloset, fashionphile og malleries :) 

Anonymkode: 69680...bc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birkin er jo Harry uansett. Særlig den røde som lucy liu hadde i sex and the city. Skjønner ikke hvorfor samantha var så besatt av den veska. Jada, jeg vet det er en serie, men veska blir ikke mindre harrrrrrrry for det. 

Anonymkode: b9255...678

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke slutt på denne ventelisten? Det er alltid drøssevis av (brukte) Birkin-vesker på yoogiscloset, fashionphile og malleries :) 

Anonymkode: 69680...bc7

Nei, ventelisten finnes fortsatt 😊

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Birkin er jo Harry uansett. Særlig den røde som lucy liu hadde i sex and the city. Skjønner ikke hvorfor samantha var så besatt av den veska. Jada, jeg vet det er en serie, men veska blir ikke mindre harrrrrrrry for det. 

Anonymkode: b9255...678

Birkin er veldig lite harry skal jeg si det

Anonymkode: 014c9...19a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Birkin er veldig lite harry skal jeg si det

Anonymkode: 014c9...19a

Har du tatt kontakt med butikken? Hvordan Birkin vil du ha? 😍

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeg hørte var at ventelista er stengt. Og du må være heldig Og stikke innom en butikk for å høre om de har inne. Og da har du heller ikke noe valg ang farge, ta det de har. 

Anonymkode: 01dc2...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på venteliste i 1,5 år før jeg fikk min ifjor. Var der nå i sommer (juni) og ble satt på venteliste for en birkin til. Vet ikke om de har stengt ventelistene etter at jeg ble satt på den igjen. 

Anonymkode: 45850...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på venteliste i 1,5 år før jeg fikk min ifjor. Var der nå i sommer (juni) og ble satt på venteliste for en birkin til. Vet ikke om de har stengt ventelistene etter at jeg ble satt på den igjen. 

Anonymkode: 45850...947

Hvordan b kjøpte du og hva har du bestilt? Noen som har oppdaterte priser? 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. september 2016 at 12.55, AnonymBruker skrev:

Birkin er jo Harry uansett. Særlig den røde som lucy liu hadde i sex and the city. Skjønner ikke hvorfor samantha var så besatt av den veska. Jada, jeg vet det er en serie, men veska blir ikke mindre harrrrrrrry for det. 

Anonymkode: b9255...678

Hvorfor er den harry? Høres ut som misunnelse på et eller annet vis.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan b kjøpte du og hva har du bestilt? Noen som har oppdaterte priser? 

Anonymkode: 406bd...040

Kjøpte Birkin 35, togo skinn, med gull detaljer. Betalte 80 000 kr i 2015.

Har bestilt etoupe i str 30, togo skinn :) Vet at prisene har gått opp, mener å huske at Birkin 35 koster 90 000 kr nå.

Anonymkode: 45850...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ventelistene er stengt for mange nå, og Birkin selges kun til de som kan dokumentere at de har mer enn 850 000 kr i årsinntekt selv. Altså ikke de som kan benytte mann til dette. Kun de får stå på venteliste nå, etter det jeg har hørt. Ettersom det er underskudd i det som lages i forhold til etterspørsel ble de nødt til å innføre grenser i hvert enkelt land. 

Jeg vet jo ikke om det er sant, men ettersom jeg jobber i en butikk som selger Birkin, og vet hva som trengs der, så er jeg rimelig sikker.

 

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ventelistene er stengt for mange nå, og Birkin selges kun til de som kan dokumentere at de har mer enn 850 000 kr i årsinntekt selv. Altså ikke de som kan benytte mann til dette. Kun de får stå på venteliste nå, etter det jeg har hørt. Ettersom det er underskudd i det som lages i forhold til etterspørsel ble de nødt til å innføre grenser i hvert enkelt land. 

Jeg vet jo ikke om det er sant, men ettersom jeg jobber i en butikk som selger Birkin, og vet hva som trengs der, så er jeg rimelig sikker.

 

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

Hvilken butikk jobber du i? Hermès Oslo? 

Anonymkode: 406bd...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken butikk jobber du i? Hermès Oslo? 

Anonymkode: 406bd...040

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken butikk jobber du i? Hermès Oslo? 

Anonymkode: 406bd...040

I Oslo ja. Vet ikke om jeg tør å legge til butikknavn eller adresse her. Og ja, det var meg som tullet om en bikini som var like fin :)  Egentlig bare for å si at det er helt utopisk å få seg en Birkin nå. 

 

Anonymkode: 8dcc0...a97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på venteliste nå, og jeg har ikke 850k i årslønn😂 Holder det ikke at man ikke har lån, da? Dette syns jeg høres tåpelig ut at det tror jeg ikke noe på. 

Anonymkode: 628f9...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...