Gå til innhold

Kvinneguiden er dødt?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yngre brukere har nye memes or meta humor som eldre bruker ikke skjønner. Så når yngre brukere tar en meta-vits, så skjønner ikke den eldre garde hva som skjer.

Men ja, modereringen er ganske dårlig.

Anonymkode: bf2c6...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Jacklost skrev:

Hva er uinteressant med å diskutere med folk som er tidlig i 20 årene?

For meg er det lite interessant å diskutere med så unge mennesker i de trådene jeg har interesse for. Det handler om at man er på veldig ulike stadier i livet, og ikke om at folk i 20-åra ikke er interessante. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yngre brukere har nye memes or meta humor som eldre bruker ikke skjønner. Så når yngre brukere tar en meta-vits, så skjønner ikke den eldre garde hva som skjer.

Men ja, modereringen er ganske dårlig.

Anonymkode: bf2c6...b54

Selvfølgelig skjønner vi det, jeg har da såpass kontakt med hva som skjer, til tross for at jeg er av den eldre garde her inne. Jeg har null problemer med å ta humor her inne, det er tema og hvordan man diskuterer som gjør at avstanden mellom yngre og eldre er blitt større, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mythic skrev:

Selvfølgelig skjønner vi det, jeg har da såpass kontakt med hva som skjer, til tross for at jeg er av den eldre garde her inne. Jeg har null problemer med å ta humor her inne, det er tema og hvordan man diskuterer som gjør at avstanden mellom yngre og eldre er blitt større, tror jeg.

Jeg tviler egentlig på det. Ville du for eks visst hva det betyr å være en meme personlighet?

Anonymkode: bf2c6...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yngre brukere har nye memes or meta humor som eldre bruker ikke skjønner. Så når yngre brukere tar en meta-vits, så skjønner ikke den eldre garde hva som skjer.

Men ja, modereringen er ganske dårlig.

Anonymkode: bf2c6...b54

Er ikke memes litt kjerringhumor da? Det er en bruker over tredve som poster memes i nesten alle tråder hen svarer i. Jeg er over tredve sjæl og altså men det lyser liksom kjerring :fnise:

Anonymkode: 3b4bf...cbe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler egentlig på det. Ville du for eks visst hva det betyr å være en meme personlighet?

Anonymkode: bf2c6...b54

Takk, du beviser her hva jeg mener med uinteressante diskusjoner og måte å svare på, som gjør at jeg synes KG har blitt mindre interessant. Hva har det med saken å gjøre om jeg forstår hva en memepersonlighet er? Dette er i mine øyne en barnslig måte å debattere på, da det ikke har noe med tema å gjøre. Memes kan være morsomme og treffende, men like ofte bommer folk når de bruker memes. Jeg synes ikke de er uinteressante fordi jeg ikke forstår dem, men fordi folk ofte bruker dem til å drite ut andre. Ikke ok.

Jeg har svart på HI, og gitt uttrykk for hvorfor jeg synes KG har blitt mindre interessant. Så får du heller være uenig, da vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mythic skrev:

Takk, du beviser her hva jeg mener med uinteressante diskusjoner og måte å svare på, som gjør at jeg synes KG har blitt mindre interessant. Hva har det med saken å gjøre om jeg forstår hva en memepersonlighet er? Dette er i mine øyne en barnslig måte å debattere på, da det ikke har noe med tema å gjøre. Memes kan være morsomme og treffende, men like ofte bommer folk når de bruker memes. Jeg synes ikke de er uinteressante fordi jeg ikke forstår dem, men fordi folk ofte bruker dem til å drite ut andre. Ikke ok.

Jeg har svart på HI, og gitt uttrykk for hvorfor jeg synes KG har blitt mindre interessant. Så får du heller være uenig, da vet du.

Og dette viser at den eldre garde tar seg selv alt for høytidelig og tolker alt i verste mening.

Anonymkode: bf2c6...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette viser at den eldre garde tar seg selv alt for høytidelig og tolker alt i verste mening.

Anonymkode: bf2c6...b54

Jeg tror du bare bekrefter Mythics poeng ved den umodne reaksjonen du her ytrer.....

Anonymkode: d92d6...96d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dette viser at den eldre garde tar seg selv alt for høytidelig og tolker alt i verste mening.

Anonymkode: bf2c6...b54

Hehe, neppe. Tro meg, jeg tar alt mye mindre høytidelig nå enn da jeg var 25. Man blir heldigvis mer laid back og mindre tolkende etter som man blir eldre.

Det var ikke min hensikt å gjøre dette til noen aldersdebatt. Jeg svarte på HI ut fra hva jeg mener om KG nå kontra for noen år tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du bare bekrefter Mythics poeng ved den umodne reaksjonen du her ytrer.....

Anonymkode: d92d6...96d

Ja, det er fint å kunne overse at mythics oppførte seg salty først og fikk svar på tiltale

Anonymkode: bf2c6...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du bare bekrefter Mythics poeng ved den umodne reaksjonen du her ytrer.....

Anonymkode: d92d6...96d

Takk, du sa det bedre enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yngre brukere har nye memes or meta humor som eldre bruker ikke skjønner. Så når yngre brukere tar en meta-vits, så skjønner ikke den eldre garde hva som skjer.

Men ja, modereringen er ganske dårlig.

Anonymkode: bf2c6...b54

Er nok heller at vi ikke synes det er morsomt. Tror ikke alle yngre synes det heller.

Anonymkode: c3ac6...874

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er fint å kunne overse at mythics oppførte seg salty først og fikk svar på tiltale

Anonymkode: bf2c6...b54

Hvordan oppfører man seg salty?

Anonymkode: c3ac6...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom majoriteten ikke skjønner hva jeg mener, så betyr jo dette bare at mythics tar feil når hun snakker om generasjonsskille.

 

Anonymkode: bf2c6...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom majoriteten ikke skjønner hva jeg mener, så betyr jo dette bare at mythics tar feil når hun snakker om generasjonsskille.

 

Anonymkode: bf2c6...b54

Ikke skjønner deg eller ikke er enig med deg?

Anonymkode: c3ac6...874

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skjønner deg eller ikke er enig med deg?

Anonymkode: c3ac6...874

Om du skal bruke det argumentet, så er det heller mythic som er gretten fordi folk ikke diskuterer på måten hun liker, og hun er derfor mindre interessert i kg

Anonymkode: bf2c6...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mythic skrev:

Selvfølgelig skjønner vi det, jeg har da såpass kontakt med hva som skjer, til tross for at jeg er av den eldre garde her inne. Jeg har null problemer med å ta humor her inne, det er tema og hvordan man diskuterer som gjør at avstanden mellom yngre og eldre er blitt større, tror jeg.

Det er pga sånt som dette, at jeg under brukernavn ikke nevner alderen min. Jeg er interessert i saklig debatt, men vet sjansen er stor for at jeg ikke vil bli tatt seriøst om alderen min er kjent. Jeg er 23, så ikke den yngste, men holder den for meg selv for å være på den sikre siden :)

Anonymkode: 38818...c45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...