Gå til innhold

Kvinneguiden er dødt?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er det ganske dødt på kg for tiden? Er nesten ingenting som skjer her mer sammenlignet med for 2 år siden. Føler kg går mot slutten /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Ja, jeg har også lagt merke til dette.

 Det virker som aktiviteten har gått nedover og nedover... :P

Anonymkode: 418e9...11c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om en dag når vi skal logge oss på og så er kg plutselig stengt? Kg er det eneste forumet jeg er interessert i så hadde vært dumt. Kanskje de skulle prøvd å fusjonere med et annet forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Tenk om en dag når vi skal logge oss på og så er kg plutselig stengt? Kg er det eneste forumet jeg er interessert i så hadde vært dumt. Kanskje de skulle prøvd å fusjonere med et annet forum?

 Hvilke andre debatt-forum skulle det isåfall ha vært? :P

Anonymkode: 418e9...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 Hvilke andre debatt-forum skulle det isåfall ha vært? :P

Anonymkode: 418e9...11c

Diskusjon? Klikk? Vgd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Honeyblossom skrev:

Folk har vel fått et liv igjen nå som sommerferien er over.

Var jo mye mer aktivitet på samme tid 1 år siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på hvor mange som er innlogget med nick kontra besøkende gjester så er det kanskje ikke så rart det ikke er mye så mye aktivitet lenger. De gamle traverne ser man lite til og helt ærlig forstår jeg hvorfor. Forumet er ikke like hyggelig lenger og sjansen for å bli utsatt for hets og flaming er ganske stor hvis du ytrer meningen din. Folk gidder ikke sånt i lengden. Jeg er aktivt på utkikk etter andre steder å henge på nettet enn KG men synes det er vanskelig å finne noe som fenger for damer på min alder uten barn.

Anonymkode: c36c0...508

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, KG kommer nok ikke til å dø ut med det første. Men KG har forandret seg mye det siste året syns jeg. Det fører nok til at en del brukere faller fra eller ikke orker å engasjere seg i en del debatter lenger tror jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Selv telle-trådene er ganske døde, for tiden. :tongue:

Anonymkode: 418e9...11c

Jeg har blitt lei av dem med trass i at jeg starta flesteparten av dem :P (Beklager til alle som har latt seg irritere over trådene 😬) Er vel bare slik det er når man er lenge vekke fra et forum, ting som var artig føles meningsløst.. Helt ærlig så likte jeg kg mye mer i 2014 på den tiden jeg først ble medlem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom forskjellige debatt-forum forsøker å slå seg sammen, så er det ikke sikkert at alle er interessert i å henge på dette nye forumet lenger...

Kanskje en del brukere (fra begge debatt-forum) ikke gidder å være med på ett felles forum lenger...

Anonymkode: 418e9...11c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så ofte inne her som før. Blir for mange tråder som er skapt kun for å provosere/sjokkere.

Anonymkode: 67127...bf1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Selv telle-trådene er ganske døde, for tiden. :tongue:

Anonymkode: 418e9...11c

 

20 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg har blitt lei av dem med trass i at jeg starta flesteparten av dem :P (Beklager til alle som har latt seg irritere over trådene 😬) Er vel bare slik det er når man er lenge vekke fra et forum, ting som var artig føles meningsløst.. Helt ærlig så likte jeg kg mye mer i 2014 på den tiden jeg først ble medlem 

De trådene er kjedelige synes jeg da. Jeg var veldig opphengt i de trådene den første tida etter at jeg meldte meg inn på forumet, - eller i det hele tatt det som heter "Sosial prat, humor og ordleker". Men det er jo ikke så lett å få bonuspoeng der da, da er alle de andre under-forumene mye bedre :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Millimani skrev:

 

De trådene er kjedelige synes jeg da. Jeg var veldig opphengt i de trådene den første tida etter at jeg meldte meg inn på forumet, - eller i det hele tatt det som heter "Sosial prat, humor og ordleker". Men det er jo ikke så lett å få bonuspoeng der da, da er alle de andre under-forumene mye bedre :P 

En dag så dør de nok ut :) (Så samt jeg ikke lager nye tråder :twisted:) Hehe :P Tviler på at det vil skje igjen, det var en trend som sakte og gradvis dør ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del er KG blitt mindre interessant fordi alderen på brukerne har falt dramatisk de siste par åra. Det er så klart naturlig at det kommer yngre brukere, så jeg vet at det er jeg som går ut på dato. Det er veldig lite interessant å diskutere med tenåringer/folk tidlig i 20-åra i de underfora jeg er mest interessert i. 

En ringvirkning av at alderen her inne har dalt, er at emnene blir mindre interessante for meg også. Dermed bruker en mye mindre tid her. For en gammel traver som meg, kan en bli rent nostalgisk av å tenke tilbake på hvordan det var her inne for bare 4-5 år siden. Mange interessante tråder og veldig mange gode brukere som har forsvunnet. 

Trollene var også mye bedre før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Mythic skrev:

For min del er KG blitt mindre interessant fordi alderen på brukerne har falt dramatisk de siste par åra. Det er så klart naturlig at det kommer yngre brukere, så jeg vet at det er jeg som går ut på dato. Det er veldig lite interessant å diskutere med tenåringer/folk tidlig i 20-åra i de underfora jeg er mest interessert i. 

En ringvirkning av at alderen her inne har dalt, er at emnene blir mindre interessante for meg også. Dermed bruker en mye mindre tid her. For en gammel traver som meg, kan en bli rent nostalgisk av å tenke tilbake på hvordan det var her inne for bare 4-5 år siden. Mange interessante tråder og veldig mange gode brukere som har forsvunnet. 

Trollene var også mye bedre før ;)

Hva er uinteressant med å diskutere med folk som er tidlig i 20 årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes modderingene er skikkelig dårlig-helt på trynet, jeg tror det er derfor vi mister mange og etter at det nye looken,var mange gamle travre som sa at de skulle gi seg, og det gorde de,
gidder ikke være her når moddene ikke tar tilbakemeldinger seriøst.

Anonymkode: 3e1de...e3e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...