Gå til innhold

Hva har skjedd med vennen min? Noen klarsynte her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er passe desperat når jeg prøver å finne vennen min gjennom eventuelt klarsynte på KG altså! 

Litt backstory: I 2013 møtte jeg en amerikaner i Amsterdam. Vi ble raskt gode venner, og holdt kontakten etter vi kom hjem. I 2014 kom han til Norge for å feire nyttårsaften med meg og mine venner og familie. Vennskapet ble sterkere, og vårt forhold kunne ikke blitt bedre. Fra min side var vi bare venner, men han følte mer. Uansett fortsatte vi å være gode venner. Han fikk dame og jeg møtte min samboer noen måneder etter han reiste hjem til USA. 

I mars oppdaget jeg at vi ikke var venner på Facebook lenger, og det er ikke mulig å søke han opp. Jeg finner han absolutt ingen steder! Jeg har kun bilder som bevis på at han i det hele tatt finnes. Jeg kan heller ikke finne familien hans eller kjæresten på Facebook, eller noe annet sted. Siste samtalen vår handlet om livet vårt og hvordan vi har det, og at han ville tilbake til Norge igjen. Ingen uenigheter eller krangel. 

Hvor i helvete er han? Hva har skjedd? 

Anonymkode: 67e07...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som om han har "ghostet" deg. Altså blokka deg fra alt (og kanskje bedt familie og venner gjøre det samme). Kan være mange grunner til at noen gjør dette, og det er kanskje ikke umiddelbart åpenbart for deg hvorfor.

Anonymkode: fc1b9...9c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være klarsynt for å forstå at han har blokkert deg på facebook. Jeg pleier gjøre det samme når folk blir for innpåslitne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å søk han/familie opp via en annen sin facebook-profil, da finner du fort ut om han har blokka deg eller om det faktisk ligger noe annet bak :)

Anonymkode: 68764...9b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var familien eller kjæresten hans på fb da han var venn med deg?

Og har du prøvd å søke på han fra en annen profil?

Endret av Hapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, WubWub skrev:

Man trenger ikke være klarsynt for å forstå at han har blokkert deg på facebook. Jeg pleier gjøre det samme når folk blir for innpåslitne. 

Innpåsliten har jeg aldri vært :) 

Ts

Anonymkode: 67e07...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hapi skrev:

Var familien eller kjæresten hans på fb da han var venn med deg?

Og har du prøvd å søke på han fra en annen profil?

Ja, han viste meg selv mange av familiemedlemmene sine og kjæresten på Facebook og jeg husker navnene til de fleste. De er heller ikke å finne. 

Nei, det kan jeg kanskje prøve, men helt sinnsykt om han har bedt familien blokkere ALLE han ble kjent med her i Norge. Det hele er rart. 

Anonymkode: 67e07...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om han har "ghostet" deg. Altså blokka deg fra alt (og kanskje bedt familie og venner gjøre det samme). Kan være mange grunner til at noen gjør dette, og det er kanskje ikke umiddelbart åpenbart for deg hvorfor.

Anonymkode: fc1b9...9c0

Det absolutt eneste jeg kan tenke meg, er at kjæresten hans har nektet han kontakt med meg og alle andre i Norge.. Men da kunne han jo sagt noe. Jaja. 

Anonymkode: 67e07...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at enten har kjæresten bedt han blokkere deg. Ellers har han ikke samme forhold til deg lenger, fordi han så på deg som mer enn en venn. Men nå har han en annen som er den personen, som har erstattet deg. og da trengs ikke du lenger

Anonymkode: 12e64...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han viste meg selv mange av familiemedlemmene sine og kjæresten på Facebook og jeg husker navnene til de fleste. De er heller ikke å finne. 

Nei, det kan jeg kanskje prøve, men helt sinnsykt om han har bedt familien blokkere ALLE han ble kjent med her i Norge. Det hele er rart. 

Anonymkode: 67e07...b98

Du kan lage en annen profil selv også for å sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk i stalkermode og lagde meg en ny profil (deaktiverte den etterpå), og han er altså ikke å finne. Ikke de jeg vet om i hans familie heller. Synes det hele er utrolig merkelig.

Går det an å gjøre seg "usynlig" for andre helt til du selv legger til folk som venn? 

Anonymkode: 67e07...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var i hvert fall mulig før. Man kan ikke søke opp meg på FB, selv om jeg har det. Så jeg må være den som legger til venner.

Anonymkode: 954c9...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Man kan fint gjøre FBprofilen "usøkbar"-(i mangel av bedre ord) altså at den ikke er søkbar. Et par jeg kjenner har det pga jobb, kjipe stalkere etc..dette gjelder da altså ikke de man allerede har som venner-men folk som søker på navnet ditt på FB. Så om det er det som har skjedd skjønner ikke er at du ikke ser hans profil-dere jo allerede hadde lagt hverandre til. Han har ikke lagd en helt ny profil og gjort den usøkbar da?da må du isåfall vente til han legger deg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres ut som du er blokkert, men siden han likte deg, kan det være kjærestens utrolig tåpelige verk og ikke hans. 

Ville holdt en knapp på at han har en gal kjæreste som har fått alle til å blokkere deg av sjalusi eller noe. Rart om alle disse har usøkbare profiler..

Anonymkode: 47b46...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var veldig forelsket i noen uten at det ble gjengjeldt ville jeg kuttet alle bånd for å få fred til å restarte livet mitt. 

Anonymkode: b2272...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer du er blokkert desverre .. trenger ikke vere synsk pga det .. mulig han har en super sjalu kjæreste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke bare deaktivert kontoen sin da?   Da mener jeg på at man ikke kan se den lenger.

Anonymkode: 8e548...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...