Gå til innhold

Din verste sløse-historie (til skrekk og advarsel for andre)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, lillsunshine skrev:

Dersom det er noen trøst så bodde jeg med en som jobbet i "Spør Adam", så du har nå i det minste vært med på å betale han lønn, og han er en skikkelig snill gutt altså. Jeg kan fortelle deg at framgangsmåten ikke var så avansert. De google seg fram til svarene, såg på Facebookprofilene til folk o.s.v, før de skrev svar. :fnise:

Hahaha herregud:fnise: Men på den tiden hadde ikke jeg Facebook eller lignende (var lite aktiv på nett), og likevel visste tjenesten hvem mine bestevenner var og hva jeg drev med... Hvordan??? Er fortsatt nysgjerrig på det hahah:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Spiteful skrev:

Hahaha herregud:fnise: Men på den tiden hadde ikke jeg Facebook eller lignende (var lite aktiv på nett), og likevel visste tjenesten hvem mine bestevenner var og hva jeg drev med... Hvordan??? Er fortsatt nysgjerrig på det hahah:fnise:

Altså han kompisen min brukte iallfall bare nettsøk. Ofte fikk man veldig mye informasjon utav offentlige Facebookprofiler o.s.v. Men de lette nok grundig og brukte jo selvsagt litt tid på det. Er vel ikke mulig å bruke så mange andre måter, er ikke akkurat sånn at de fikk tilgang til ulovlig informasjon o.s.v og ikke gikk de og spionerte på folk liksom :fnise:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et alt for fuktig nach bestilte vennegjengen tur til Thailand. Gjett hvem som ikke fikk fri fra jobb? Fikk heller ikke avbestille. 16 K i dass. Blir fortsatt sint og flau av å tenke på det selv om det er nærmere ti år siden :raven:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillsunshine skrev:

Altså han kompisen min brukte iallfall bare nettsøk. Ofte fikk man veldig mye informasjon utav offentlige Facebookprofiler o.s.v. Men de lette nok grundig og brukte jo selvsagt litt tid på det. Er vel ikke mulig å bruke så mange andre måter, er ikke akkurat sånn at de fikk tilgang til ulovlig informasjon o.s.v og ikke gikk de og spionerte på folk liksom :fnise:

Hahahah ja er nok en logisk (og lovlig) forklaring😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en drittdyr Chanel veske når jeg gikk ut av VGS, slet så veldig med meg selv og andre problemer da, så jeg tenkte "Treat Yo Self". Den var så dyr at jeg ikke har turt å bruke den ute. Står fortsatt på hyllen og har ikke hjertet til å selge den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2016 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Brukte 40 000 kr. på en fettsuging, og er tjukkere nå enn det jeg var før fettsugingen! Hurra! :P

Anonymkode: d7d71...167

Men du har kanskje fått en annen fasong?  Fettsuging er vel mer figurformende enn slankende. Man fjerner fettansamlinger, ikke flere titalls kilo over hele kroppen... 

Anonymkode: 52146...08a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, lillsunshine skrev:

Dersom det er noen trøst så bodde jeg med en som jobbet i "Spør Adam", så du har nå i det minste vært med på å betale han lønn, og han er en skikkelig snill gutt altså. Jeg kan fortelle deg at framgangsmåten ikke var så avansert. De google seg fram til svarene, såg på Facebookprofilene til folk o.s.v, før de skrev svar. :fnise:

Hehe, ikke en sløsehistorie herfra akkurat, men en fyr som hadde crush på meg hadde spurt Adam om meg, og fikk et veldig fint svar. Kun positive ord og vendinger, så fyren tok det som en bekreftelse på at jeg var helt riktig for ham. Det ble aldri noe mellom oss. Fikk han ikke til å forstå at Adam neppe ville nevnt negative ting uansett, men Adam var visst o'store orakel som visste alt han trengte å vite. :rolleyes:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Nappetass1 skrev:

På et alt for fuktig nach bestilte vennegjengen tur til Thailand. Gjett hvem som ikke fikk fri fra jobb? Fikk heller ikke avbestille. 16 K i dass. Blir fortsatt sint og flau av å tenke på det selv om det er nærmere ti år siden :raven:

Hahaha :fnise: Men kjipt av sjefen! Tror jeg hadde blitt sjarmert av historien og gitt deg fri

Anonymkode: 76f3d...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, September 22, 2016 den 1.50, AnonymBruker skrev:

Alt jeg sløste bort på mennesker som skadet meg.

Anonymkode: dc262...7c9

Samma her 

Anonymkode: 12da6...aa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest JeSuisLouise

Jeg reiste til Asia og Australia på kreditt "fordi jeg fortjente det." Bodde på det tidspunktet utenlands og hadde ikke en veldig bra betalt jobb. Tok meg årevis å bli kvitt det kredittkortet der altså (var vel rundt 20.000 kr i norske penger). Aldri mer ferie på kreditt, eller noe som helst unødvendig egentlig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎04‎.‎2017 den 14.25, altflyter skrev:

HVorfor ikke? Dykkerutstyr er lett å selge

Nei det er det ikke. Ligger i kjellerboden enda.

Anonymkode: eb64b...419

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått en del penger til teknologi og spill i en depressiv periode for noen år siden. Ble fort en midlertidig trøst hver gang jeg var "i kjelleren" men er jo selvfølgelig bedre å ha kontroll på økonomien og heller betale regningene :P Har det nå og har fremdeles spillene jeg kjøpte :fnise: Men nå koser jeg meg ordentlig med dem da, vel vitende at jeg nå alltid har penger til regninger, mat og husleie. Så.. Silver lining?

Anonymkode: 03331...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke. Ligger i kjellerboden enda.

Anonymkode: eb64b...419

Jeg la mitt ut på finn og fikk masse henvendelser. Fikk dykkerutstyret ut av huset før det var gått en uke :) Fikk til og med mer for det enn jeg trodde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 300 000 i studiegjeld, men ikke annen utdanning enn fullført vgs. Har begynt og sluttet på forskjellige studier. Men i stedet for å si fra hver gang jeg sluttet og fått stoppet utbetalingene som et normalt menneske, fortsatte jeg like greit å få penger. Som bare ble brukt på reising, fyll og tull!

Har selvfølgelig begynt å betale ned på lånet, men det er langt igjen. Dyreste feilen jeg har gjort i mitt liv :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alexis skrev:

Har 300 000 i studiegjeld, men ikke annen utdanning enn fullført vgs. Har begynt og sluttet på forskjellige studier. Men i stedet for å si fra hver gang jeg sluttet og fått stoppet utbetalingene som et normalt menneske, fortsatte jeg like greit å få penger. Som bare ble brukt på reising, fyll og tull!

Har selvfølgelig begynt å betale ned på lånet, men det er langt igjen. Dyreste feilen jeg har gjort i mitt liv :klaske:

Hvordan er det mulig? Man får jo ikke innvilget lån om man ligger over 60 studiepoeng etter med mindre det er på grunn av sykdom/barn. Eller bestod du nok hvert år slik at du aldri lå så mye som 60 studiepoeng etter? 

Anonymkode: ad55a...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagmamma til eldstemann var helt fortvilet over at hun lå etter med husleie, og gråt og ba om en måneds forskudd. For å få dem straks ville hun ha det i kontanter, og jeg kjørte med henne til minibank og tok ut pengene. På veien tilbake ba hun meg stoppe kjapt ved en butikk. Få minutter etter kom hun ut med en større bunke flaxlodd, og begynte å skrape febrilsk. "Kjøpte du lodd for alle pengene jeg ga deg?" spurte jeg sjokkert. Ja, de pengene rakk ikke til det hun skyldte, så hun måtte vinne, svarte hun. 

Hun vant 50 kr! 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Trolltunge skrev:

Dagmamma til eldstemann var helt fortvilet over at hun lå etter med husleie, og gråt og ba om en måneds forskudd. For å få dem straks ville hun ha det i kontanter, og jeg kjørte med henne til minibank og tok ut pengene. På veien tilbake ba hun meg stoppe kjapt ved en butikk. Få minutter etter kom hun ut med en større bunke flaxlodd, og begynte å skrape febrilsk. "Kjøpte du lodd for alle pengene jeg ga deg?" spurte jeg sjokkert. Ja, de pengene rakk ikke til det hun skyldte, så hun måtte vinne, svarte hun. 

Hun vant 50 kr! 

Wow, seriøst? Hvor mye var det snakk om? Mye rart altså.

Anonymkode: 26391...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig? Man får jo ikke innvilget lån om man ligger over 60 studiepoeng etter med mindre det er på grunn av sykdom/barn. Eller bestod du nok hvert år slik at du aldri lå så mye som 60 studiepoeng etter? 

Anonymkode: ad55a...15a

Bestod akkurat nok ja, men ligger 80 studiepoeng etter nå. Også var det ene året fagskole som kostet masse penger å gå på, så 50 000 av de er jo avgift for det året :murvegg:

Endret av Alexis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en splitter ny bil og eide den til 3 år. Verdifall og driftsutgifter kom opp nesten 300.000 kroner på de årene... galskap! 

 

Anonymkode: 9a2b1...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...