Gå til innhold

Ydmyket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det avgjort at jeg har vært urimelig. Jeg hadde ikke lyst til å være med i bryllupet men min bedre halvdel tvang meg, da endte det slik. Å invitere eksen har gitt meg en klar signal at jeg ikke er ønsket i familien og kommer aldri til å bli akseptert. Da kan de like godt invitere kun eksen framover. Jeg vil ha meg frabedt. Selv om jeg hadde oppført meg og ingenting hadde skjedd fra min side, kommer jeg aldri å tilgi de. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Jeg skjønner ikke at det å invitere eksen er å ikke ville ha deg der? Hvilket familieforhold er det snakk om? Om denne eksen er en de har hatt et langt og nært forhold til så er det naturlig at eksen blir invitert. Iallfall om det ikke er vondt blod mellom eksene. Det er ikke det samme som at du ikke er velkommen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det avgjort at jeg har vært urimelig. Jeg hadde ikke lyst til å være med i bryllupet men min bedre halvdel tvang meg, da endte det slik. Å invitere eksen har gitt meg en klar signal at jeg ikke er ønsket i familien og kommer aldri til å bli akseptert. Da kan de like godt invitere kun eksen framover. Jeg vil ha meg frabedt. Selv om jeg hadde oppført meg og ingenting hadde skjedd fra min side, kommer jeg aldri å tilgi de. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Å invitere eksen er et signal på at de ønsker henne i livet sitt, det sier ingenting om de ønsker deg eller ikke. Dette handler virkelig ikke om deg. Tror du de inviterte henne kun for å sende deg et signal om at du er uønsket? Hva er det å tilgi? Tilgi at de ikke sendte deg en gjesteliste til sitt bryllup som du fikk godkjenne før de sendte ut invitasjoner? Det høres ut som du ikke har noen ønsker om være en del av din partners familie. Dette er dårlig gjort av deg. Både mot han og alle andre i familien hans. 

Anonymkode: 4a00a...49d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du føler deg ydmyket. Hadde jeg oppført meg på den måten du gjorde hadde jeg også vært så flau at jeg hadde gravd meg ned i et hull i baken. Makan til overdramatisering, ble flau bare av å lese det.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er brudeparet? Er det supernær familie, sånn type søsteren til kjæresten din eller noe, eller bare venner? Måtte lese hovedinnlegget flere ganger for å forstå problemet. Har du et svært problematisk forhold til eksen av en spesiell grunn? 

Jeg skjønner liksom ikke hvordan gjestelista til noen kjæresten din kjenner har noen betydning for deres forhold til deg, så lenge de kjenner henne fra før? Kan du forklare relasjonene nærmere? 

Anonymkode: bb49f...641

Jeg kan ikke forklare relasjonene uten å avsløre meg selv men det er snakk om nær familie og ikke venner. Eksen har jeg aldri truffet, h*n vet ikke hvordan jeg ser ut men har maset om å treffe meg og se hvordan vi bor.  Jeg har ikke latt h*n få viljen sin. Da har brudeparet lagt til rette for at eksen fikk viljen sin. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mayoo skrev:

Skjønner godt at du føler deg ydmyket. Hadde jeg oppført meg på den måten du gjorde hadde jeg også vært så flau at jeg hadde gravd meg ned i et hull i baken. Makan til overdramatisering, ble flau bare av å lese det.

Du har misforstått! De har ydmyket meg ved å invitere eksen. Skjønner ikke hvorfor de inviterte meg hvis eksen hadde så stor betydning for de. Eller var jeg til pynt og for å få gaver av meg? 

Anonymkode: 06c24...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke

Du oppførte, og oppfører, deg irrasjonelt. Klart de skal kunne invitere de menneskene som betyr noe i bryllupet sitt. At du ikke vil ha noe med de å gjøre senere blir jo ditt tap og din undergang, spørs hvor lenge samboeren din orker å holde ut med en gal banan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke forklare relasjonene uten å avsløre meg selv men det er snakk om nær familie og ikke venner. Eksen har jeg aldri truffet, h*n vet ikke hvordan jeg ser ut men har maset om å treffe meg og se hvordan vi bor.  Jeg har ikke latt h*n få viljen sin. Da har brudeparet lagt til rette for at eksen fikk viljen sin. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Brudeparet har lagt til rette for å få det bryllupet de ønsker med de gjestene de ønsker. Det er utrolig hvordan du ønsker å snu dette til å handle om deg.

Anonymkode: 4a00a...49d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud noen av dere prinsesse beeches er helt KOOKOO - la typen din lese innlegget ditt her slik at han får konkret bevis at du er loco.  

Brudeparet er nok venner til begge eksen og typen din - .  Jeg og min mann har mange felles venner.  Om vi ble skilt ville vi begge ha fortsatt blitt bedt til viktige feiringer, uansett om vi hadde funnet nye kjærester.  Du oppfører deg som en skikkelig bortskjemte drittunge - og det verste er at du kunne ha hatt en fantastisk kveld, men ødela det for deg selv.  Håper typen din fik en god inntrykk av deg etter denne episoden!

Screen Shot 2016-09-09 at 15.26.48.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har misforstått! De har ydmyket meg ved å invitere eksen. Skjønner ikke hvorfor de inviterte meg hvis eksen hadde så stor betydning for de. Eller var jeg til pynt og for å få gaver av meg? 

Anonymkode: 06c24...a5c

Du har ikke på noen måte klart å forklare oss hvorfor det er ydmykende at eksen ble invitert. Personlig syntes jeg at det er koslig at man har et såpass godt forhold at man vil invitere eksen. Synd om du skal ødlegge det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du strøk nettopp til eksamen i lesing.

Anonymkode: 4d74f...b88

Njjaaa .... Si ikke det. " Vedkommende var gudmor til brudgommen "        Stussa også litt på den gitt ......

Endret av bullehurk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brudeparet har lagt til rette for å få det bryllupet de ønsker med de gjestene de ønsker. Det er utrolig hvordan du ønsker å snu dette til å handle om deg.

Anonymkode: 4a00a...49d

Brudeparet vet absolutt ingenting om grunnene til det som skjedde i bryllupet deres. Jeg begrunner hvorfor jeg oppførte meg slik som jeg gjorde. Uten at brudeparet var klar over det, la de til rette for at eksen fikk sett meg. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det avgjort at jeg har vært urimelig. Jeg hadde ikke lyst til å være med i bryllupet men min bedre halvdel tvang meg, da endte det slik. Å invitere eksen har gitt meg en klar signal at jeg ikke er ønsket i familien og kommer aldri til å bli akseptert. Da kan de like godt invitere kun eksen framover. Jeg vil ha meg frabedt. Selv om jeg hadde oppført meg og ingenting hadde skjedd fra min side, kommer jeg aldri å tilgi de. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Eh.... Nei. De inviterte eksen fordi hun er en viktig del av livet deres. De inviterte deg fordi de ønsker at du skal bli en viktig del av livet deres. 

At det nå vil bli dårlig stemning mellom dere går på din regning da du er den eneste som syter, klager, lager drama, stiller krav, vil ta hevn og tror hele verden skal tilrettelegges for deg og dine ønsker. Voks opp.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brudeparet vet absolutt ingenting om grunnene til det som skjedde i bryllupet deres. Jeg begrunner hvorfor jeg oppførte meg slik som jeg gjorde. Uten at brudeparet var klar over det, la de til rette for at eksen fikk sett meg. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Og hvorfor er det et problem? Om brudeparet ikke visste at du ikke vile treffe eksen så kunne de jo heller ikke legge til rette for deg? Da har de heller ikke prioritert deg bort. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bullehurk skrev:

Njjaaa .... Si ikke det. " Vedkommende var gudmor til brudgommen "        Stussa også litt på den gitt ......

Det er snakk om eksen til henne kjæreste, ikke eksen til TS :)  (slik jeg har forstått det i alle fall) 

Anonymkode: 4a00a...49d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brudeparet vet absolutt ingenting om grunnene til det som skjedde i bryllupet deres. Jeg begrunner hvorfor jeg oppførte meg slik som jeg gjorde. Uten at brudeparet var klar over det, la de til rette for at eksen fikk sett meg. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Er det krise om eksen fikk sett deg? Hva er du redd for skal skje? Uansett om brudeparet vet grunnen til at du klikka eller ikke, er det fortsatt en usmakelig ting å gjøre på en fest som skal handle om brudeparets kjærlighet for hverandre.

Anonymkode: 4a00a...49d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men i alle dager, hvordan kan du få et helt bryllup til å handle om deg - som var gjest? De inviterte deg for de ville ha deg der, men ut fra hvordan du valgte å oppføre deg så blir du nok neppe invitert igjen.. For du ser vel det selv? At oppførselen din var mildt sagt upassende. Du ydmyket deg selv.

At du er så enormt opptatt av eksen og at eksen ikke skal få seg deg(!) er helt merkelig. Hvorfor skal hun ikke se deg? Er du virkelig så fintfølende at du ikke tåler å bli sett? I så fall valgt du feil strategi i bryllupet, for de fleste fikk nok med seg oppførselen din..

Helt ærlig, så virker det som om du trenger hjelp. Du må slutte å henge deg opp i eksen og heller ta kontakt med brudeparet for å beklage oppførselen din og legg til rette for at dere får en fin tone fremover. Ikke oppfør deg som en trassig treåring med hevntanker. Oppfør deg som en voksen person som det er hyggelig å være sammen med - da blir du hvert fall inkludert i familien.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brudeparet vet absolutt ingenting om grunnene til det som skjedde i bryllupet deres. Jeg begrunner hvorfor jeg oppførte meg slik som jeg gjorde. Uten at brudeparet var klar over det, la de til rette for at eksen fikk sett meg. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Tipper egentlig hele bryllupet bare var et påskudd fordi brudeparet ville at exen skulle få se deg!!:fnise:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg! Det er virkelig ikke en så stor deal. Jeg jobber med exen min, vi er ikke gode venner og når jeg fikk jobben hadde jeg mest lyst til å si opp. Det går fint. Du tenker litt mye på hvordan du har det. Hvordan tror du exen hans/hennes har det som må seg deg med hennes/hans ex? Det kan være vondt det også! Men, dette her var ikke din dag, du bestemte ikke hvem som skulle inviteres og likevel kan man putte på seg et smil og glemme det forbanna exen og glede seg over brudeparet! Dette var deres dag, hvordan tror du de følte at du virket mot dem når du satt å var sur over at de inviterte exen til dama/typen din? Det var deres bryllup og ikke ditt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det avgjort at jeg har vært urimelig. Jeg hadde ikke lyst til å være med i bryllupet men min bedre halvdel tvang meg, da endte det slik. Å invitere eksen har gitt meg en klar signal at jeg ikke er ønsket i familien og kommer aldri til å bli akseptert. Da kan de like godt invitere kun eksen framover. Jeg vil ha meg frabedt. Selv om jeg hadde oppført meg og ingenting hadde skjedd fra min side, kommer jeg aldri å tilgi de. 

Anonymkode: 06c24...a5c

Du er irrasjonell og egoistisk. Hvis du ikke blir akseptert, er det nok helst derfor. Vi har, mange av oss, vært i selskaper med eksen til den vi er sammen med og det har gått helt fint. Fordi vi forstår at vi ikke er sentrum i alles univers og at mennesker bygger relasjoner, kanskje over mange år, som vi respekterer. At eksen hans truer din eksistens i så stor grad, beror nok heller på dine egne issues med deg selv, som sikkert får mange interresante utslag i samlivet etterhvert, hvis du ikke jobber med de.  

Anonymkode: 9a851...a97

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...