Gå til innhold

Theakri sin prøverdagbok!


Gjest Theakri

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :) Jeg og min samboer prøver på barn nr 1. I september i fjord fant jeg ut at jeg var gravid, men mistet før vi rakk å overhode glede oss. Etter dette bestemte vi oss for å bli skikkelige prøvere. Sluttet på pillen i 2014, men vi prøvde ikke noe særlig, men tenkte heller at skjer det så skjer det. Prøvingen startet for fullt i oktober 2015. Men siden mannen har jobbet litt i utlandet, så har minst 3-4 mnd gått bort og vi har ikke fått prøvd. så i prinsippet, så har vi prøvd i 7 prøve perioder, kanskje også litt mindre enn dette. Men siden Mai har vi prøvd for fullt, ingen hell til nå. 
 

Denne mnd ville jeg prøve noe nytt og har derfor tatt disse tilskuddene:
- Bidronninggele
- Wild yam
- Folat 
- Hostesaft
- Har også bestilt baby klister, men dette har ikke kommet enda!

Er nå inne i den spennende perioden, hadde EL tirsdag 06.09 noe som da tilsvarer at jeg er 2 dpo i dag og har tatt de første wild yam tablettene. Nå begynner symptom jakten, og de har allerede kommet :skratte::skratte:Har hatt kjempe vondt i magen og puppene i dag, og ja jeg vet at dette absolutt ikke har noe med "graviditet" å gjøre, men tror psyken spiller en stor rolle, jeg lager mine egne symptomer! 
Gleeeder meg som en gal å teste om 1,5 uke! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...