Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2017


Småkjekset

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke handla noe som helst enda jeg. Føler at termin er evigheter unna, og dessuten vil jeg vente til etter OUL. Tror det føles litt mer reelt da, pluss at jeg vil vite kjønn! Så da blir det nok litt januarsalg-shopping her :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her at vi heller ikke handlet noe særlig (bare noen småting🙈), men vi har veldig mye etter storesøster. Så må nesten vite kjønn først, blir det gutt blir det en del shopping - hvis ikke har vi det aller aller meste😬 

Var det sånn at det var opprettet en hemmelig gruppe på Facebook for "oss"?😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Nori skrev:

Gratulerer til alle dere som har vært på OUL! :) 

Er det bare vi som velger å ikke vite kjønn? 

Jeg vil ikke vite, men siden mannen vil så vet jeg ikke hva det blir. Det gikk ikke så veldig bra sist fordi det ble avslørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vite, men mannen var så påståelig at jeg slapp ikke unna. Han kan ikke gå rundt og vite uten at jeg vet! :fnise:

Har ikke handlet noen ting. Men har begynt å planlegge litt hva jeg skal sy av saker og ting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil tro det fungerer veldig dårlig at kun den ene vet. Jeg vet i hvert fall med meg selv at jeg hadde vært dømt til å forsnakke meg. Eventuelt at jeg hadde overtolket alt som ble sagt som et tegn på kjønnet. :fnise:

Vi var også redd for at det skulle bli avslørt sist @Askmeagain89, men vi sa i fra før hver eneste UL (som det ble en del av) at vi ikke visste/ville vite. Så også bort i det UL'ene startet, siden man ikke vet hva det første bildet blir. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Nori skrev:

Ja, vil tro det fungerer veldig dårlig at kun den ene vet. Jeg vet i hvert fall med meg selv at jeg hadde vært dømt til å forsnakke meg. Eventuelt at jeg hadde overtolket alt som ble sagt som et tegn på kjønnet. :fnise:

Vi var også redd for at det skulle bli avslørt sist @Askmeagain89, men vi sa i fra før hver eneste UL (som det ble en del av) at vi ikke visste/ville vite. Så også bort i det UL'ene startet, siden man ikke vet hva det første bildet blir. :P

Ja, det prøvde vi på forrige gang. Ville ikke vite, men gynekologen forsnakket seg til slutt så ble avslørt likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, -Fiona- skrev:

Var og hilste på en sprek liten gutt i går :strix:

....:shoppe:

 

6 timer siden, Småkjekset skrev:

Vi venter en liten lillesøster :hjerte: Termin er 15. mai, så blir spennende å se hva som blir planen for 17. mai. Mannen har panikk for at han på arrangere noe :ler:

Hurra!!😀 ❤💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det også sånn at jeg ville ikke vite det og typen ville vite det! Han har ment det hele tia at han skal vite det og holde det hemmelig for meg. Men var jo på OUL på mandag og når Hu spurte om vi ville vite kjønn sa jeg at jeg ikke ville vite men at han egentlig ville.. Men han sa da at han kunne jo ikke det hvis jeg ikke ville så da blei det sånn.  men han angra ikke etterpå! mega spennende å ikke vite hva som befinner seg der inne.. 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ære til dere som klarer å vente helt til fødsel med å få vite kjønn :D hadde raknet av ren nysgjerrighet... 

Har ikke begynt å handle no særlig enda. Intensjonen var å begynne for fullt med klær nå rett etter OUL, men oppdaget til min store skuffelse at klærne er ekstremt sesongbetont nå. Vinter og jul. Vi tror ikke Rudolf og nissen er kult å ha på bodyen i mai 😅 butikkene burde jo skjønne at den vordende mor vil være ute i god tid 😇 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært på OUL og fikk vite at det er en gutt vi venter. Mannen er helt i ekstase!!! Ble også satt 5 dager frem og fikk vite termindato. Da har jeg noe å forholde meg til og har allerede snakket med sjefen om datoen jeg forsvinner og kommer tilbake på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Ny bruker! er så deilig å ha det på plass :)

Jeg hadde en lang prat med mannen i går. Vi har bestemt oss for ikke å vite kjønn denne gangen heller. Nå håper jeg bare at det ikke er noen som forsnakker seg denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Melder meg på her jeg :) Venter mitt første barn i juni, foreløpig termin er 4.Juni, så jeg er 15+1 nå. Har vært mye kvalm og sliten så langt, men satser på det bedrer seg snart. 

Skal på OUL i januar og skal helt klart vite kjønnet. Jeg er alt for nysgjerrig ☺️ 

Gleder meg til å handle ting, gjøre klart babyrommet og velge navn så klart :) 

Lykke til alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på tidlig UL i dag, 12+5 og alt så bra ut til nå😄 Foreløpig termin 21. juni. Den lille sprellet utrolig mye og snudde seg rundt og rundt. Veldig gøy å se! Storesøster på snart 2 år satt fint på fanget til pappaen, mens mammaen ble undersøkt 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter en uke uten kvalme, så er kvalmen nå tilbake igjen😑 Uff håper den forsvinner igjen snart.

Ellers har jeg vært sykemeldt denne uken pga virusinfeksjon/halsbetennelse/hoste-greier. Har vært av og på i mange uker nå, veldig slitsomt å få alle barnehagesykdommene når man er gravid i tillegg. Håper jeg er klar for jobb igjen på mandag. Var hvertfall godt å se at alt så bra ut inni magen, selvom jeg har vært veldig mye syk.😉

Endret av *håper*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos søstera mi og hentet babyklær i str. 04 mnd. som barnet mitt skal arve fra søskenbarn. Det ble følgende:

langermede bodyer 5
kortermede bodyer 5
sparkedresser 2
sparkebukser, bukser 8
Sokker i bomull 2
jakker 2
pyjamaser  
luer i bomull 2
knyttet genser 3
strikket bukse 1
kortarmet t-skjorte 1
strømpebukse 2
strikket heldress 1

Vi får helt sikkert noe i gave av venner og bekjente også, pluss at jeg kan sy noe, så satser på at vi er dekket frem til høsten.

 

 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...