Gå til innhold

.


Elineja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på han.. Noen syns det er pirrende, noen syns det er irriterende å få sånn mens de er på jobb.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2016 den 14.44, kattepusen skrev:

Det kommer helt an på han.. Noen syns det er pirrende, noen syns det er irriterende å få sånn mens de er på jobb.. 

Endret av Elineja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig han er som har en som deg. Kan gjøre hva han vil og ha sex med hvem han vil uten andre konsekvenser enn å få tilsendt nakenbilder fra deg. Håper jeg og havner i et forhold der jeg får belønning for å ha sex med andre enn partneren. Kjempe kjærlighet med kjærlighet, så romantisk :) 

Anonymkode: dd2b4...47c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nakenbilde? I så fall bør du være sikker på at han ønsker det. Det kan være like ubehagelig for menn å få slikt som det kan være for kvinner å få uønskede penis bilder.

Anonymkode: 88bc7...22e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er noenlunde classy, med pent undertøy og uten at ansiktet ditt eller andre kjennetegn viser, så kjør på.

Men ren sexting er vannvittig kleint.

Best å sende det når det nærmer seg jobbslutt, for det kan være litt forstyrrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elineja skrev:

Jeg har holdt på med en fyr nå i 4mnd. Nå er han på jobb. Og jeg har lyst til å pirre han litt, jeg tenkte å sende et bilde av meg selv i sengen, av kroppen min bare. Og skrive at jeg gleder meg til han kommer hjem. 

Er det noe en mann ville satt pris på eller er det for kleint? Vil han bli kåt av det eller bare flau? 🙊 Aldri gjort det før.

Vi elsker sånt men du skal ikke gjøre det. Om noen måneder vil du gråtende fortelle verden at du er utsatt for seksuell trakassering og et offer for menns siklende ønsker og begjær. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat gjør det, men det er avtalt. Det er så DEILIG! Vi blir superkåte begge to😉 Elsker pikken hans... Mmm👅

Anonymkode: 49b0e...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne selv, men jeg skjønner ikke logikken til de fleste damene. Skjønner godt hvorfor menn blir forvirra. Hvis det hadde vært motsatt tilfelle så hadde det vært en dame som hadde opprettet en sånn tråd: ¨Æsj! Jeg som trodde det var seriøst og mens jeg var på jobb sendte han meg bilde av pikken sin¨. Deretter ville det pøset på med alle hat kommentarene mot menn :ler:

Anonymkode: e9f5b...702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne selv, men jeg skjønner ikke logikken til de fleste damene. Skjønner godt hvorfor menn blir forvirra. Hvis det hadde vært motsatt tilfelle så hadde det vært en dame som hadde opprettet en sånn tråd: ¨Æsj! Jeg som trodde det var seriøst og mens jeg var på jobb sendte han meg bilde av pikken sin¨. Deretter ville det pøset på med alle hat kommentarene mot menn :ler:

Anonymkode: e9f5b...702

Tja.. ikke nødvendigvis! For her var det snakk om noen dem kjente, og hadde "Holdt på med". Og da er det ikke "Æsj" så sende kule/smakfulle penisbilder lengre.. For min del, så er penisbilder kun "Æsj!", om det kommer fra folk jeg ikke har hatt noe med å gjøre, fremmede osv.. 

Det kommer helt an på forholdet dem i mellom, ikke nakenbildet i seg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde likt en slik overraskelse veldig godt. Det jeg tenner mer på enn selve bildet, er den tilliten hun gir meg ved å sende slike bilder. Det er en god følelse som aldri skal misbrukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne selv, men jeg skjønner ikke logikken til de fleste damene. Skjønner godt hvorfor menn blir forvirra. Hvis det hadde vært motsatt tilfelle så hadde det vært en dame som hadde opprettet en sånn tråd: ¨Æsj! Jeg som trodde det var seriøst og mens jeg var på jobb sendte han meg bilde av pikken sin¨. Deretter ville det pøset på med alle hat kommentarene mot menn :ler:

Anonymkode: e9f5b...702

Sidestiller du et bilde av pikken med et bilde av en kropp i senga? Hun sier ikke at hun skal sende et bilde av en sprikende fitte! Jeg ville elsket å få et bilde av en nyforelskelse i senga, men et bilde av pikken er bare kleint! Det er STOR forskjell!

Så lenge ts ikke viser ansiktet sitt, så kan hun heller ikke misbrukes senere. Jeg ville gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...