Gå til innhold

Spøker på jobben.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, altså... vet ikke hvor stort problem det egentlig er, haha, men det spøker altså på jobben min. Har stadig opplevd sånne "små-ting"... Rare lyder... skritt som jeg tror er kunder, men så er det ingen der.. (døra er jo uansett låst.) Dunking inne fra frysen. Ting faller ned... Ser skygger OFTE.. Sett en mann gå inne i butikken ETTER at jeg låser døra for kvelden... og opplever av og til når jeg er alene at jeg blir tatt på, altså noen stryker meg på hodet bak...

Stadig opplever vi alle sammen, å komme på jobb og brytere som ikke skal skrus av, er blitt skrudd av. 

Jeg er ikke særlig redd, men jeg vet at det har jobbet folk der tidligere som har nektet å jobbe tidlig/sent alene, nettopp pga dette :) Jeg syns det er litt spennende jeg!

Noen andre som opplever ting som "ikke kan forklares" på jobben? ;) 

Anonymkode: 3f1c3...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ring Åndenes Makt! Er alltid så spennende når det er bedrifter i gamle bygg som blir skremt. 

For da har man jo så mange som opplever frykten, og det er vanskelig å tro det er innbilning. 

Anonymkode: a4a9b...a07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så en mann inne i lokalet etter stengetid, eller bare trodde du at du så han? Håper du ringte Securitas eller lignende?

Anonymkode: e1704...024

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare opplevd det hjemme. på kveldstid fra kl 11-4  det begynner helst kl 12-1

Anonymkode: 3857f...be8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 25.9.2016 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Det er nok mer trolig at du har begynnende schizofreni.

Anonymkode: f32c0...7ff

da har vi schizofreni alle mann <3 <3 

Anonymkode: 3f1c3...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2016 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Du så en mann inne i lokalet etter stengetid, eller bare trodde du at du så han? Håper du ringte Securitas eller lignende?

Anonymkode: e1704...024

HAHA! Ja det hadde vel tatt seg godt ut.

"Hallo, er det securitas? Jeg har akkurat låst og skrudd på alarmen, men jeg så en mørk, skyggelignende mann gå gjennom butikken nå nettopp, men er han er borte nå."

De hadde vel rullet av latter. :fnise:

Anonymkode: 3f1c3...cc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9/25/2016 den 23.30, AnonymBruker skrev:

For da har man jo så mange som opplever frykten, og det er vanskelig å tro det er innbilning. 

Anonymkode: a4a9b...a07

I sommer ble 44 personer sendt til sykehuset med symptomer på forgiftning. Vanskelig å tro at alle disse innbilte seg dette, men de hadde altså blitt "forgiftet" av hvetemel.

Ikke akkurat det samme, men et godt eksempel på at det at mange føler og opplever det samme ikke trenger å bety at det ligger noe reelt bak. Tvert imot, for sånt er smittsomt.

Anonymkode: f809d...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spøker visst på jobben min. I et av lagerrommene er det en mannlig skikkelse som oppholder seg ifølge flere av mine kolleger. Enkelte av dem nekter å gå inn på det lagerrommet og sjefen min tvinger meg med de gangene hun skal ned dit. Jeg blir jo pissredd jeg og, selv om jeg ikke har sett noe :P Hadde vært litt spennende om det faktisk spøker der nede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spøker hjemme hos meg også, bilnøkler, telefoner, alt mulig ligger ikke der det burde ligge. Jeg tror det er AB som går igjen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...