Gå til innhold

Frøken Grå's Eventyrlige Klesskap


Cordelia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 19.9.2016 at 20.16, Frøkensina skrev:

Dyrskun? Er det et rart ord for kornavling :klo: 

Håper det står bra til på Cordeliaslottet :vin: 

:ler2: Diger landbruksmesse i Seljord. Mye folk, mye rart å se.

Ellers står det faktisk ganske så greit til. Hos @Frøkensina også?:kaffekopp::sjokolade:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jacklost skrev:

God dag Cordelia, håper du har hatt en fin uke hittil :) 

I Lige måde:a034:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en bra dag. Mye tull og fjas, men moro. En person som har vært litt nede et par dager, så ut til å lyse opp litt idag. Det var godt å se. Vondt å se personer man bryr seg om plages.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dog ta noen avgjørelser om min videre fremtid snart, sa min nåværende arbeidssituasjon er midlertidig. Gjør meg en smule urolig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt vanskelig uke, men fint innimellom. Jeg får helt fnatt av jobbsøking og nav, håpløst iblant. 

Håper du finner den beste avgjørelsen :blomst: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.9.2016 at 19.57, Frøkensina skrev:

Litt vanskelig uke, men fint innimellom. Jeg får helt fnatt av jobbsøking og nav, håpløst iblant. 

Håper du finner den beste avgjørelsen :blomst: 

Ja, du sier noe, har min fulle sympati. Noen ganger ser det håpløst ut, og går det fremover så kommer det alltid små tilbakeslag. I tillegg har jeg litt emosjonelle opp og ned turer for tiden som kom litt uventet , så jadda så. Men står det vel over. Må vel ting snart komme i orden.

22 timer siden, Jacklost skrev:

God helg flotte frøkner :)

 

5 timer siden, Frøkensina skrev:

God helg Jack og Queenie :blomst: 

God Helg ja. Håper der er en fin en så langt. Har gjort et halvhjertet forsøk på å tørke litt støv og en klesvask idag. Tror jeg må gå på med ny giv i morgen.

Fuck PMS, blir så daff og lat og....mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så lei jeg er av styre og stell i Norge. Politikere og feite styremedlemmer og kameratskap kjører over norske folk i gata uansett om de mener noe annet. Det blir bare verre og verre. Vi skal ha et tilgjengelig politi sier de, så kommer forslag om å legge ned flere politikammer. Skal ikke en gang nevne Sykehus, og Veibommer. Kunne ha lyst til å flytte utenlands, om ikke uten problemer,så hadde det vært andre problemer.......på en måte. *sukk* Lei av oljefeite nordmenn. Noen av dem ihverfall. De mest virkelighetsfjerne. 

Men egentlig er jeg ganske rolig ikveld.:natti:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ettermiddager og helger har jeg ikke skullet ordne opp skikkelig her. Ser fremdeles ut som et bomba horehus. Må legge meg snart, men har ikke helt lyst. Også er det så tiltak å hoppe i dusjen(nei, jeg gidder ikke dusje om morran).

Får håper energien er bedre imorra. Jadda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Cordelia skrev:

Dagens høydepunkt var å få en spesiell person til å le høyt. Jeg tror jeg kan være i trøbbel.

Høres sånn ut :jepp:  Lykke til :hug: 

14 timer siden, Cordelia skrev:

Hvor mange ettermiddager og helger har jeg ikke skullet ordne opp skikkelig her. Ser fremdeles ut som et bomba horehus. Må legge meg snart, men har ikke helt lyst. Også er det så tiltak å hoppe i dusjen(nei, jeg gidder ikke dusje om morran).

Får håper energien er bedre imorra. Jadda!

Håper du fikk sove godt 

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2016 den 12.29, Frøkensina skrev:

Høres sånn ut :jepp:  Lykke til :hug: 

Håper du fikk sove godt 

giphy.gif

Jotakk. Har vel sovet kanskje litt for mye. :natti::ler2: Du også håper jeg.

 

På 28.9.2016 den 12.34, Jacklost skrev:

Håper du har hatt en flott uke hittil Cordelia :) 

Så som så desverre. Håper din og har vært fin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig med helg. Var virkelig noe som trengtes for denne uka var en smule blæh, av flere grunner.

Har vært på biblioteket for å låne noen lette bøker. Tror jeg trenger litt påfyll der. Men seriøst hva skal man med bibliotekarer. Da jeg gikk bort  til bibliotekaren for å låne bøker på det nye biblioteket, hvor jeg ikke har brukt automatene(og ikke skjønte av dem ved egen utprøving), kunne hun informere om at 'nei, de kunne ikke det, man måtte bruke selvbetjeningen. Bare såvidt kjerringkreet gadd å reise seg da jeg bad om hjelp. Jeg greier meg med automater etterhvert, men stakkars pensjonister.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciao bella! :klemmer: 

Noen er bare utrolig vanskelige og tverre for ingen åpenbar grunn, gjerne i jobbsammenheng. Da tenker jeg mitt om hvorfor det er så vanskelig for meg å få en ordentlig jobb i det hele når flere er så sure at de faktisk ikke gjør jobben sin..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ciao bella! :klemmer: 

Noen er bare utrolig vanskelige og tverre for ingen åpenbar grunn, gjerne i jobbsammenheng. Da tenker jeg mitt om hvorfor det er så vanskelig for meg å få en ordentlig jobb i det hele når flere er så sure at de faktisk ikke gjør jobben sin..

Det samme har gått gjennom mitt hode et uttall ganger. Finner rett og slett ganske så provoserende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...