Gå til innhold

Tv serier som er kanselert/avsluttet som du vil skal komme tilbake?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skins (uk). Selv om det var en skikkelig avslutning og den ga seg på topp. Savner den!

Og en serie som jeg ikke kommer på navnet på, men var om ett tvillingpar som ble separert ved fødselen. Litt 90210-stil. Skikkelig dårlig, men den slutta i løse luften, veldig irriterende!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Don't trust the b**** in apt 23. Herlighet som jeg lo av den serien! 

Anonymkode: cf7bd...953

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The OC(Vil ikke ha den tilbake nå egentlig, men ville hatt flere sesonger), The Secret Circle. 

Anonymkode: 8658e...a59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passions, Sunset Beach, Beverly Hills 90210, Dynastiet, Lov & rett i LA, Anne fra Bjørkely(?), macgyver, offshore, Mysteriet med det levende lik, Rederiet, melrose place,baywatch, midt i smørøyet, en advokat serie på NRK som jeg ikke husker navnet på. Husker den handler om at mørke ble behandlet utrolig dårlig, og at advokaten var rik og hadde en mørkhudet dame som tjener. Noen som vet hvilke serie jeg mener? Kunne virkelig ha tenkt meg å sett den igjen!

Anonymkode: 211ea...d35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drop dead diva hadde en slutt! Da er det verre med andre serier som faktisk slutter uten skikkelige ende...

Anonymkode: 72967...a71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Jacklost skrev:

Er det noen serier som er blitt kanselert som dere virkelig skulle ønske ikke ble kanselert?

For min del er det den nå nylige kanselerte Devious Maids :(

Ble den nylig kansellert? :O Jeg trodde den ble kansellert etter 2 sesonger, husker jeg leste det :O 

Anonymkode: b62fa...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...