Gå til innhold

Tv serier som er kanselert/avsluttet som du vil skal komme tilbake?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Dexter, Solsidan, The killing, Sex and the city, sunset beach, two and a half man( med Charlie sheen), 

Anonymkode: 6a60a...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Derrick, Portveien 2 og Et puslespill (med Vidar Lønn Arnesen).

Anonymkode: 75029...9b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte i mange år om at My so-called life/Angela skulle komme tilbake, og det er et mysterium at en så bra ungdomsserie ikke fikk flere sesonger.

Jeg kunne ellers godt ha tenkt meg flere sesonger av White collar. En del andre serier jeg gjerne skulle sett mer av, men som jeg syns fikk en mer naturlig avslutning.

Ja, og så skulle jeg ønske de lagde mer av Six feet under, men kanskje mest fordi jeg var så uenig i noen ting som skjedde helt avslutningsvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så en serie kalt Point Pleasant på tv3 i tenårene. Handlet om ei jente som hadde menneske mor (hun var død) og faren var djevelen. Ble liksom slitt mellom det gode og onde, slet med å passe inn som tenåring på high school og hadde overnaturlige krefter. Jeg likte Charmed og Buffy, så denne virket spennende. Dessverre ble det bare en sesong :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om den ble kansellert, men tv2 slutta iallfall å sende den; Hollyoaks😍 Stoppa selvfølgelig når det var mest spennende😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Den røde fare skrev:

Vet ikke om den ble kansellert, men tv2 slutta iallfall å sende den; Hollyoaks😍 Stoppa selvfølgelig når det var mest spennende😔

Går fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2016 den 22.35, Gjest Jacklost skrev:

Er det noen serier som er blitt kanselert eller avsluttet som dere virkelig skulle ønske kom tilbake?

For min del er det den nå nylige kanselerte Devious Maids :(

Den serien med de tvillingene. Hun ene var bitch og hun andre var ikke det. Og så bytta de liksom familie fir de skulle finne ut hvem den biologiske moren var eller noe. Har helt glemt hva serien het.

Og så var det en annen sånn evil twin serie med sarah jessica parker som de viste en eneste sesong av før de kansellerte. Den virka jo driitspennende jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2016 den 2.24, Brimi skrev:

Witches of east end

The secret circle

Lost girl

Castle

Continuum

Defiance

Grimm

Penny Dreadful

Pretty little liars

Under the dome

 

 

Helt sikkert flere som jeg ikke kommer på akkurat nå.

Hæ pretty little liars er jo ikke ferdig? Eller kansellerer de uten skikkelig slutt etter sesong 7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2017 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Dexter, Solsidan, The killing, Sex and the city, sunset beach, two and a half man( med Charlie sheen), 

Anonymkode: 6a60a...e44

Sex and the city fikk jo en avslutning pluss to filmer i etterkant. Ble jo ikke kansellert midt i 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica Mars. Jeg krysser det som krysses kan på at det vil komme tilbake enten som serie eller flere filmer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Maleficenta skrev:

Den serien med de tvillingene. Hun ene var bitch og hun andre var ikke det. Og så bytta de liksom familie fir de skulle finne ut hvem den biologiske moren var eller noe. Har helt glemt hva serien het.

Og så var det en annen sånn evil twin serie med sarah jessica parker som de viste en eneste sesong av før de kansellerte. Den virka jo driitspennende jo

Switched at birth og Ringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Switched at birth og Ringer?

Ringer ja men ikke switched at birth. Begge seriene jeg tenker på var sån thrilleraktige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Ringer ja men ikke switched at birth. Begge seriene jeg tenker på var sån thrilleraktige

Ringer var sykt spennende, så jævla kjipt når de skikkelige spennende seriene blir kansellert så kjapt /: Blir som om de skulle kansellert LOST etter 1 sesong 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Ringer var sykt spennende, så jævla kjipt når de skikkelige spennende seriene blir kansellert så kjapt /: Blir som om de skulle kansellert LOST etter 1 sesong 

Ja enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2016 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Passions, Sunset Beach, Beverly Hills 90210, Dynastiet, Lov & rett i LA, Anne fra Bjørkely(?), macgyver, offshore, Mysteriet med det levende lik, Rederiet, melrose place,baywatch, midt i smørøyet, en advokat serie på NRK som jeg ikke husker navnet på. Husker den handler om at mørke ble behandlet utrolig dårlig, og at advokaten var rik og hadde en mørkhudet dame som tjener. Noen som vet hvilke serie jeg mener? Kunne virkelig ha tenkt meg å sett den igjen!

Anonymkode: 211ea...d35

Orker ikke å lese hele tråden, så vet ikke om du har fått svar på det. I'll fly away heter den på engelsk. Men NRK kalte den" en vakker dag " meget bra serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Maleficenta skrev:

Ringer ja men ikke switched at birth. Begge seriene jeg tenker på var sån thrilleraktige

Sarah Michelle Gellar, ikke Sarah Jessica Parker. Er fan av hun første, men ikke hun andre så måtte bare presisere ;)

Enig i at "Ringer" var bra, synd den ble kansellert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...