Gå til innhold

Gravid og finner ikke klær


MissEi

Anbefalte innlegg

Er gravid å hsr begynnt å se på klær for gravide. Synes det er lite utvalg-hvilke butikker fører mammaklær? Å hvor kan jeg finne tights å trene i? Eneste jeg finner er 2xu som koster en formue 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, MissEi skrev:

Er gravid å hsr begynnt å se på klær for gravide. Synes det er lite utvalg-hvilke butikker fører mammaklær? Å hvor kan jeg finne tights å trene i? Eneste jeg finner er 2xu som koster en formue 

Vet ikke hvor du bor, men jeg (Bergen) har handlet på Mamma og meg, mammashop, hm og zalando. Skjørt og bukse fra merket mamalicious og en del topper fra hm. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det mest i klær fra hm. Passet inn i de fleste gensere og bukser fra før svangerskapet frem til siste mnd. Da begynte jeg å bruke kjoler. Passet også inn i vanlige treningstights. Men fant ut at yogabukser er mer behagelige. 

Anonymkode: 79e50...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joggebukser er deilig når du er gravid:Nikke:

Anonymkode: a7ab4...cda

Deiligt ja - fint - absolutt ikke ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten brukt mye kjoler i hele graviditeten. En del kjoler jeg hadde fra før har passet hele tiden (de med høyt liv eller god strech) og så har jeg kjøpt et par nye som jeg har brukt veldig mye. Så har jeg matchet med cardiganer jeg har fra før og noen ballerinasko. 

Har til og med en særs myk "joggekjole" jeg bruker som substitutt til joggebukse hjemme, deilig å unngå at det strammer noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stormberg fører mammaklær som jeg regner med er rimeligere enn 2xu... Ellers handlet jeg noen mammaklær fra ammebutikken, som jeg har nytte av nå i ammeperioden også. Ellers forsøkte jeg å finne vanlige kjoler med vidde i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del vanlige høstkjoler og vinterkjoler med stretch som jeg regner med at kommer til å passe. Har vel kjøpt dem på zalando, gant etc. Og hvis du er redd det ikke passer så går det jo an å gå opp en størrelse. Når det gjelder treningsklær så vet jeg ikke helt.

Anonymkode: 04f9c...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter kjoler med stretch! Kjempedeilig og du trenger ikke velge i bare mammaklær😀 freequent har kjoler som er generøse i størrelsen, passet small i disse helt til slutten☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM har billige og helt OK mammaklær bl.anna bukser som ser ut som vanlige olabukser men som er superstrechy og behagelige. Jeg har trent i yogabukser. De passer godt uansett og jeg har kjøpt de på vanlig sportsbutikk før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nike pro er deilig elastisk i midjen. Køpte et par shortser i str større enn jeg bruker. Finnes i kort og lang tights også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...