Gå til innhold

Sex med eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei.. Jeg føler meg nesten dum når jeg skriver dette, men tør ikke betro meg til noen andre.

Jeg er en jente på snart 20, har veldig lyst til å prøve å ha sex med en langt eldre mann, rundt 40 årene. Fantaserer mye om sexy menn jeg ser rundt den alderen, men skjønner ikke hvordan i alle dager man tar initiativ til sånt med noen så eldre, eller hvor man finner dem.

Ser det er mange her inne som skriver om slike hendelser i egne opplevelser, hvordan endte dere med dette? 

Takker for svar :)

Anonymkode: eb1e7...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det blir så mye annerledes som å ha sex med menn i slutten av 20 årene og 30 årene. Bortsett fra at kroppen er litt eldre og kanskje ikke som yngre menn...synes eldre menn kanskje har litt strammere lukt. Det har jeg merket når jeg står i nærheten av dem....

Anonymkode: fda5c...66f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok at litt eldre menn er mye bedre i senga. Holder på lenge. Gir deg kraftigere og flere orgasmer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, stan skrev:

Stemmer nok at litt eldre menn er mye bedre i senga. Holder på lenge. Gir deg kraftigere og flere orgasmer. 

Skulle ønske jeg kunne tro på den påstanden xD Kan bare snakke for meg selv, men jeg var DEFINITIVT bedre i senga som 25 åring enn det jeg er nå 10 år senere.... Har veldig liten tro på at jeg er helt spesiell sånn sett :P

edit. dyxlexi3000

Endret av Beeblebrox
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stan skrev:

Stemmer nok at litt eldre menn er mye bedre i senga. Holder på lenge. Gir deg kraftigere og flere orgasmer. 

Litt eldre menn går mer metodisk til verks. De tar seg tid til å gi gode og mange orgasmer både før og underveis i samleie.  De tar gjerne pauser fra samleie for å gjøre andre seksuelle ting. Seansen avsluttes ikke før han er trygg på at partneren har fått sitt. Hvorvidt man har god kondis betyr ikke noe når man skal ha sex lengre, det er ikke farten på ut-inn seansen som bestemmer om sexen er bra.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si èn ting her. Som mann og 41 åring så har jeg aldri følt meg bedre seksuelt, og også på 99% av de andre planene i livet. Jeg er blitt helt utrolig utholden, jeg er trygg på meg selv, har akkurat samme gode ereksjonen, mer erfaren, føler faktisk at flere jenter tenner på meg nå enn tidligere fordi jeg har trent hele livet, hvor andre 40 åringer gjerne har fått kulemage og ligger på sofaen, og ikke minst, jeg er mye mer opptatt av at jenta skal ha det best mulig. Har aldri hatt det bedre og aldri vært en bedre sexpartner !!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sulosi skrev:

Litt eldre menn går mer metodisk til verks. De tar seg tid til å gi gode og mange orgasmer både før og underveis i samleie. De tar gjerne pauser fra samleie for å gjøre andre seksuelle ting. Seansen avsluttes ikke før han er trygg på at partneren har fått sitt. Hvorvidt man har god kondis betyr ikke noe når man skal ha sex lengre, det er ikke farten på ut-inn seansen som bestemmer om sexen er bra.

Vet ikke om du snakker av egen erfaring her men - no offence - dette hørtes både kjedelig og litt skjevdelt ut. Det bør ikke være sånn at mannens rolle er å tilfredsstille kvinnen, alene, og ikke gi seg før han er såkalt helt trygg på at dama har fått sitt. 

Jeg går mer metodisk til verks nå enn da jeg var 23 og nyter sex på en helt annen måte nå enn da men det skyldes først og fremst egen nytelse, erfaring, bevissthet og erkjennelse av hva jeg ønsker meg og liker. At den (nytelsen) "går ut over" hun jeg har sex med, i den forstand at hun også nyter, er selvsagt ikke bare en bonus. Det er en forutsetning for at vi digger å ha sex med hverandre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Vet ikke om du snakker av egen erfaring her men - no offence - dette hørtes både kjedelig og litt skjevdelt ut. Det bør ikke være sånn at mannens rolle er å tilfredsstille kvinnen, alene, og ikke gi seg før han er såkalt helt trygg på at dama har fått sitt. 

Jeg går mer metodisk til verks nå enn da jeg var 23 og nyter sex på en helt annen måte nå enn da men det skyldes først og fremst egen nytelse, erfaring, bevissthet og erkjennelse av hva jeg ønsker meg og liker. At den (nytelsen) "går ut over" hun jeg har sex med, i den forstand at hun også nyter, er selvsagt ikke bare en bonus. Det er en forutsetning for at vi digger å ha sex med hverandre. 

Både enig med det du skriver, i tillegg til at det er like stor variasjon blant seksuelle ferdigheter over hele aldersspekteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎31‎.‎08‎.‎2016 at 22.15, stan skrev:

Stemmer nok at litt eldre menn er mye bedre i senga. Holder på lenge. Gir deg kraftigere og flere orgasmer. 

Det handler vel mest om erfaring. En mann på 40-50 uten spesielle erfaringer vil jo ikke være bedre til og knulle, en mann på 25 med masse erfaring.  Jeg vil heller ikke regne menn på 40-50 som eldre i dag. Folk, både kvinner og menn holder seg langt bedre i dag en før i tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Gothminister skrev:

Det handler vel mest om erfaring. En mann på 40-50 uten spesielle erfaringer vil jo ikke være bedre til og knulle, en mann på 25 med masse erfaring.  Jeg vil heller ikke regne menn på 40-50 som eldre i dag. Folk, både kvinner og menn holder seg langt bedre i dag en før i tiden.

Jeg har ihvertfall mye bedre sex etter fylte 40,enn før. Så kanskje også godt voksne damer er å foretrekke og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gorgonzola skrev:

Vet ikke om du snakker av egen erfaring her men - no offence - dette hørtes både kjedelig og litt skjevdelt ut. Det bør ikke være sånn at mannens rolle er å tilfredsstille kvinnen, alene, og ikke gi seg før han er såkalt helt trygg på at dama har fått sitt. 

Jeg går mer metodisk til verks nå...... (snip)

Du har nok misforstått.  Her er diskusjonen menn over 40 og sex, jeg svarer hvordan jeg opplever at menn I den alderen er seksuelt. Hvordan jeg er og hva jeg gjør sexuelt sammen med menn på over 40 kan jeg svare på en annen gang men en ting er sikkert, det gis og mottas begge veier og sex livet er overhode ikke skjevdelt eller kjedelig. Det introduseres stadig nye ting som ingen av oss ville tenkt på for noen år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sulosi skrev:

Du har nok misforstått.  Her er diskusjonen menn over 40 og sex, jeg svarer hvordan jeg opplever at menn I den alderen er seksuelt. Hvordan jeg er og hva jeg gjør sexuelt sammen med menn på over 40 kan jeg svare på en annen gang men en ting er sikkert, det gis og mottas begge veier og sex livet er overhode ikke skjevdelt eller kjedelig. Det introduseres stadig nye ting som ingen av oss ville tenkt på for noen år siden.

Har jeg misforstått? 

Du svarer jo nettopp på det. Og jeg svarte tilbake. Thats what diskusjonsforum are for honey ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, stan skrev:

Jeg har ihvertfall mye bedre sex etter fylte 40,enn før. Så kanskje også godt voksne damer er å foretrekke og. 

Unge jenter kan ikke måle seg med godt voksne kvinner over 35 helst. Da har kvinnen våknet opp og vet å bruke det hun har. Er også enig at seksualiteten er bedre etter man har kommet langt over 40.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gothminister skrev:

Unge jenter kan ikke måle seg med godt voksne kvinner over 35 helst. Da har kvinnen våknet opp og vet å bruke det hun har. Er også enig at seksualiteten er bedre etter man har kommet langt over 40.

Godt voksne over 35 :P

Jeg vet ikke helt, jeg føler meg ikke godt voksen helt enda. Det er mer sånn 70 år liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er 45 og bedre i senga enn noensinne! Ereksjonen er like bra som for 20 år siden!

Dessverre for ts tror jeg de fleste av de mennene hun kunne tenke seg ville synes det var flaut å omgi seg med halvparten så unge damer, ihvertfall når det betyr 20. Men at de likevel HAR LYST, er jeg helt sikker på, ihverfall de fleste! Så du får det nok til! Enten ved å inngå en relasjon til en du omgås i en eller annen sammenheng, eller treffe en på nettet. Det vanskelige er å unngå de ekle, men for alt jeg vet har vi forskjellig syn på hva som er ekkelt. 

Det skumle er om du blir avhengig og ikke klarer å gå tilbake til de klønete ungguttene 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, August 31, 2016 at 21.52, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det blir så mye annerledes som å ha sex med menn i slutten av 20 årene og 30 årene. Bortsett fra at kroppen er litt eldre og kanskje ikke som yngre menn...synes eldre menn kanskje har litt strammere lukt. Det har jeg merket når jeg står i nærheten av dem....

Anonymkode: fda5c...66f

Lukter stramt gammelkaill i 40-årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...