Gå til innhold

Ensom i studietiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endte opp med å studere i Vestfold. Jeg deltok lite i fadderuka og sitter venneløs i en by jeg ikke kjenner, for jeg flyttet fra Lillehammer og har ingen relasjoner i Vestfold til å begynne med. Føler at alle har funnet seg noen de henger med og gjør ting sammen.

Har vi noen her som kan dele tips og erfaringer til hvordan jeg kan finne meg venner eller bli kjent med nye folk? 

Anonymkode: 690d8...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mibella

Er det ikke et par linjeforeninger du kan bli med i? Tror bare man må hive seg med og være sosial og åpen for å bli kjent med nye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, få deg ett verv, jobb frivillig eller begynn i en danse, sports, eller noe klubb, da blir du kjent med nye folk! Begynn å tørre!

Anonymkode: b5281...c4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min begynte å studere i en annen landsdel nå i høst. Hun var med på mye i fadderuken, og har noen å være sammen med på skolen, men ikke på fritiden. Men hun melder seg opp på aktiviteter i regi av studentsamskipnaden, så jeg vil tro at det med venner løser seg etterhvert. 

Du må selv være aktiv for å finne venner, og er de ikke på plass enda, så vil det nok komme etterhvert. 

Anonymkode: 93d7b...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...