Gå til innhold

Forsørgerstipend ikke kommet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått betalingsplan over forsørgerstipend og studielån, men dette er ikke kommet. Står at et krav ikke er oppfylt og det er å møte til første skoledag. Det er over en uke siden jeg møtte opp. Når kommer det??

Anonymkode: 0e9b4...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring Lånekassen og hør da vel. Kanskje har de ikke fått papirer de trenger fra skolen på at du har startet opp eller noe sånt? Ellers så hender det at de begår feil. Utover det så er det vel ofte faste utbetalingsdatoer. Har du sjekket det?

Anonymkode: 865c3...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har fått betalingsplan over forsørgerstipend og studielån, men dette er ikke kommet. Står at et krav ikke er oppfylt og det er å møte til første skoledag. Det er over en uke siden jeg møtte opp. Når kommer det??

Anonymkode: 0e9b4...cb4

Har skolen varslet Lånekassen om at du har møtt? Jeg tror de må dette føre penger blir overført

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bare at det tidligst blir overført 8.august og at de automatisk får mld fra skolen når man har møtt. Ts

Anonymkode: 0e9b4...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står bare at det tidligst blir overført 8.august og at de automatisk får mld fra skolen når man har møtt. Ts

Anonymkode: 0e9b4...cb4

Om det står at du ikke har møtt 1 skoledag så har ikke skole varslet. Spør skole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...