Gå til innhold

Prøver med en som jobber turnus (frustrert)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turnusen til mannen kræsjer totalt med min syklus. Vi har kun vært prøvere i ca 5 mnd, men det hjelper lite når mannen jobber når jeg har eggløsning. Har sjekket turnusen hans fremover og han er stort sett på jobb hver eneste gang rundt eggløsning😓 Er det flere som har det sånn? Eventuelt hvor lang tid tok det før dere ble gravid dere som har mann som jobber turnus/offshore? Jeg har ikke akkurat god tid heller pga jeg er bikket 35 år, så kjenner dette stresser meg.

Anonymkode: 0802d...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mann som jobber offshore også. Nå har vi nett startet prøvingen, og jeg har ikke helt kontroll på eggløsning og syklus enda. Men jeg ser for meg at det kan bli litt vanskelig. 

Anonymkode: e593d...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mann som jobber offshore også. Nå har vi nett startet prøvingen, og jeg har ikke helt kontroll på eggløsning og syklus enda. Men jeg ser for meg at det kan bli litt vanskelig. 

Anonymkode: e593d...ff8

Har han fast turnus 2-4? Eventuelt da er det iallefall litt lettere å treffe... Jeg kjenner jeg misliker sterkt denne jobben hans om dagen. Ikke minst savner jeg han veldig😭

Anonymkode: 0802d...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke p-piller f.eks til å forskyve syklusen?

Anonymkode: d288f...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bruke p-piller f.eks til å forskyve syklusen?

Anonymkode: d288f...dbb

Den tanken har ikke streifet meg, men er det lurt å rote med hormoner når syklusen har vært så stabil etter uttak av spiral for 5 mnd siden..?

Anonymkode: 0802d...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den tanken har ikke streifet meg, men er det lurt å rote med hormoner når syklusen har vært så stabil etter uttak av spiral for 5 mnd siden..?

Anonymkode: 0802d...f9c

Hva med å bruke den pillen som utsetter eggløsningen noen dager?

Anonymkode: 80ef3...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den tanken har ikke streifet meg, men er det lurt å rote med hormoner når syklusen har vært så stabil etter uttak av spiral for 5 mnd siden..?

Anonymkode: 0802d...f9c

Sikkert ikke det lureste, men det hjelper hvertfall lite  ha stabil syklus når dere aldri får hatt dere under eggløsningen  :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Kajal skrev:

 

Sikkert ikke det lureste, men det hjelper hvertfall lite  ha stabil syklus når dere aldri får hatt dere under eggløsningen  :laugh:

Helt sant😝😂 Mulig han rekker hjem rett på El denne pp'n om ikke ting skjer😬 Vi har maks 2 dager å gå på🙈

Anonymkode: 0802d...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har han fast turnus 2-4? Eventuelt da er det iallefall litt lettere å treffe... Jeg kjenner jeg misliker sterkt denne jobben hans om dagen. Ikke minst savner jeg han veldig😭

Anonymkode: 0802d...f9c

Nei, han jobber ikke fast det. Nå i sommer har han jobbet omtrent hele sommeren. Men til vanlig jobber han enten 2/4, 4/4 eller 3/3. Siden jeg har to barn her hjemme så har jeg ikke så mye tid til å savne han :P Men jeg merker godt at jeg vil ha han hjem når det går over 3 uker hvertfall :P 

Anonymkode: e593d...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han jobber ikke fast det. Nå i sommer har han jobbet omtrent hele sommeren. Men til vanlig jobber han enten 2/4, 4/4 eller 3/3. Siden jeg har to barn her hjemme så har jeg ikke så mye tid til å savne han :P Men jeg merker godt at jeg vil ha han hjem når det går over 3 uker hvertfall :P 

Anonymkode: e593d...ff8

Huff det der hørtes slitsomt ut, men vet alt om der der da jeg og min mann har reist om hverandre over en lengre periode. 2 uker er mer enn nok å være aleine med barna synest jeg☺️

Anonymkode: 0802d...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...