Gå til innhold

Gikk jeg for langt? Snakket til hans tidligere sexpartner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er med i en stor organisasjon/bedrift i en by med masse sosiale arrangementer. Møtte kjæresten min der for noen måneder siden. (Vi har vært sammen et halvt år.) Han har hatt sex med noen av damene der uten at han har villet noe mer med noen av disse (noe han har vært tydelig på ovenfor dem også.). Jeg har lagt merke til at hun ene følger nøye med han når vi er på fester osv. og setter seg tilfeldigvis steder han sitter. (F.eks. mens han er på do osv.) Dette riktignok før hun visste av oss. Etter at hun har sett at vi "henger sammen" som kjærester på festene har hun vært veeldig på å snakke og være veldig hyggelig med meg, noe jeg bare synes er koselig, men samtidig litt kleint. (kommenterte hvor pene klær jeg hadde osv. -Ikke mens han er til stede da.)  Hun har absolutt ikke gjort noe galt, så jeg behandler henne selvsagt fint. Jeg tror ikke hun visste at jeg visste om deres tidligere korte sex-forhold, heller, og har til nå latt som jeg ikke vet. (Det var vel bare snakk om 3 ganger at de har hatt sex.) 

Nå siste sosiale sammenkomst satte hun seg ved meg og det var tydelig at hun ville få frem det at hun hadde vært "bortpå" min kjæreste. Hun lirket fram det at vi var sammen, og da jeg bekreftet dette, var hun snar med å fortelle om deres tidligere "forhold", som hun kalte det. Jeg ble satt ut, og sa at: "Dere har vel aldri hatt noe forhold, så vidt jeg vet. Jeg vet at du var med han hjem et par ganger, men han gjorde det, etter det han har sagt, klart at det var uaktuelt med noe forhold med deg." Jeg var litt bestemt og kvass i stemmen, men ikke frekk. Hun ble helt rar av dette, og det var tydelig at hun ble svært fornærma og nesten litt sint. Nå ser hun ikke på meg mer. Jeg synes hele situasjonen er ekkel.  Gikk jeg for langt? Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

takk

Anonymkode: 7e44c...9d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dramagud: please si at det er snakk om samme mann!

Men fra spøk til alvor, det var hun som gjorde det ubehagelig ved å ta dette opp. Med mindre dere må ha mye å gjøre med hverandre direkte, ville jeg bare latt det ligge...

Anonymkode: 2f8f9...e83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville jattet med med noen ja og ha, og hvis hun ikke ga seg, spurt henne vennlig om det er noe spesiell grunn til at hun vil snakke om dette. 

Jeg synes du var krass. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dramagud: please si at det er snakk om samme mann!

Men fra spøk til alvor, det var hun som gjorde det ubehagelig ved å ta dette opp. Med mindre dere må ha mye å gjøre med hverandre direkte, ville jeg bare latt det ligge...

Anonymkode: 2f8f9...e83

Skulle sitere samme tråd. Hva er sjansene for at disse to damene lager sin egen tråd på KG, uten at de vet om hverandres tråd? Tipper det er null. Her er det noe som skurrer. 

Anonymkode: 52204...468

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la det ligge. Siden dere tydeligvis må treffes innimellom er det unødvendig å gjøre det mer kleint enn man trenger å gjøre det. Ja, du var krass, men jeg forstår deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle sitere samme tråd. Hva er sjansene for at disse to damene lager sin egen tråd på KG, uten at de vet om hverandres tråd? Tipper det er null. Her er det noe som skurrer. 

Anonymkode: 52204...468

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dramagud: please si at det er snakk om samme mann!

Men fra spøk til alvor, det var hun som gjorde det ubehagelig ved å ta dette opp. Med mindre dere må ha mye å gjøre med hverandre direkte, ville jeg bare latt det ligge...

Anonymkode: 2f8f9...e83

Leste denne tråden nå, og ja , kan nesten høres ut som samme dame, men aldern stemmer ikke med henne jeg snakker om. TS

Anonymkode: 7e44c...9d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel enten er begge trådene om min fetter, eller en av de (rent bortsett fra at jeg ikke har forstått det som at han er sammen med ei av de - og hvertfall ikke i 6mnd) - eller så er dette ikke en så usannsynlig greie og noe som skjer mange steder :fnise:

Anonymkode: 80da0...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel enten er begge trådene om min fetter, eller en av de (rent bortsett fra at jeg ikke har forstått det som at han er sammen med ei av de - og hvertfall ikke i 6mnd) - eller så er dette ikke en så usannsynlig greie og noe som skjer mange steder :fnise:

Anonymkode: 80da0...e58

Jasså? Hvor gammel er din fetter? :) Nå ble jeg nyskjerrig . Er han i en sånn situasjon? 

ts

Anonymkode: 7e44c...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er med i en stor organisasjon/bedrift i en by med masse sosiale arrangementer. Møtte kjæresten min der for noen måneder siden. (Vi har vært sammen et halvt år.) Han har hatt sex med noen av damene der uten at han har villet noe mer med noen av disse (noe han har vært tydelig på ovenfor dem også.). Jeg har lagt merke til at hun ene følger nøye med han når vi er på fester osv. og setter seg tilfeldigvis steder han sitter. (F.eks. mens han er på do osv.) Dette riktignok før hun visste av oss. Etter at hun har sett at vi "henger sammen" som kjærester på festene har hun vært veeldig på å snakke og være veldig hyggelig med meg, noe jeg bare synes er koselig, men samtidig litt kleint. (kommenterte hvor pene klær jeg hadde osv. -Ikke mens han er til stede da.)  Hun har absolutt ikke gjort noe galt, så jeg behandler henne selvsagt fint. Jeg tror ikke hun visste at jeg visste om deres tidligere korte sex-forhold, heller, og har til nå latt som jeg ikke vet. (Det var vel bare snakk om 3 ganger at de har hatt sex.) 

Nå siste sosiale sammenkomst satte hun seg ved meg og det var tydelig at hun ville få frem det at hun hadde vært "bortpå" min kjæreste. Hun lirket fram det at vi var sammen, og da jeg bekreftet dette, var hun snar med å fortelle om deres tidligere "forhold", som hun kalte det. Jeg ble satt ut, og sa at: "Dere har vel aldri hatt noe forhold, så vidt jeg vet. Jeg vet at du var med han hjem et par ganger, men han gjorde det, etter det han har sagt, klart at det var uaktuelt med noe forhold med deg." Jeg var litt bestemt og kvass i stemmen, men ikke frekk. Hun ble helt rar av dette, og det var tydelig at hun ble svært fornærma og nesten litt sint. Nå ser hun ikke på meg mer. Jeg synes hele situasjonen er ekkel.  Gikk jeg for langt? Hva ville dere gjort i en slik situasjon? 

takk

Anonymkode: 7e44c...9d8

Kan og og være at din partners versjon av saken ikke stemmer overens med hans x partners versjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun satte deg i en ubehagelig situasjon, og som andre også har sagt - litt vanskelig å vite hva hun mente med det. Kanskje hun prøvde å være "up front" slik at det ikke skulle bli kleint for dere som venner senere, eller kanskje hun ville være litt bitch. Umulig for oss å si, egentlig. Det var unødvendig av henne å ta det opp på den måten, synes jeg. 

Jeg synes ikke du gikk for langt, nødvendigvis, men jeg synes kanskje responsen din var litt rar? Enten så dikter hun, ellers så har hun en annen opplevelse av den relasjonen de to hadde. Og når du kommer med en "bedrevitende holdning" om hva som skjedde eller ikke skjedde mellom de, er det kanskje rart? Du var jo ikke der? Jeg skjønner at du stoler på kjæresten din, men vær også åpen for at de kan ha hatt ulik opplevelse av "forholdet". Jeg forstår ikke helt hvorfor du følte det var nødvendig å bli kvass og gjøre det klart at han ikke har vært interessert i henne - det er vel åpenbart at han ikke er interessert i henne nå, siden han er sammen med deg - og hvor interessert han har vært en gang før, er vel irrelevant? 

Som sagt, vanskelig å svare når man ikke var der å kunne kjenne på stemningen. Men synes kanskje det var unødvendig å gni det inn at han ikke var interessert. Du kan fort oppfattes som litt sjalu... Og kanskje det såret henne, hvis hun trodde de hadde noe fint den gangen, selv om hun overhodet ikke er interessert nå?

(Jeg vet forøvrig om mange menn som - til sin nye kjæreste - kanskje underslår litt hvor fint de hadde det med eksen, eller hvor seriøst et forhold var, hvor lenge det varte og så videre. Man vil jo gjerne gi et inntrykk av at "ingen er som deg og du er den eneste for meg")

 

Anonymkode: f6a3a...299

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så rart at du kanskje ble litt krass, for denne dama oppfører seg jo rart. Det virker som hun søker kontakt med deg på bakgrunn av at du er sammen med hennes tidligere flørt. Og det er ikke så lett å vite hvordan man skal reagere på sånt. På en måte synes jeg det var bra du satte henne på plass, siden hun tydeligvis var ute etter et eller annet.

Anonymkode: fc96d...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...