Gå til innhold

Skulderproblemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en skulder som oppfører seg merkelig når jeg trener. Hvis jeg for eksempel løfter vekter eller tar push-ups, så klikker det i skulderen min. Det er ikke vanlige klikkelyder som om man knekker opp et ledd, og det føles som om den flytter på seg på en måte, og om noen holder over skulderen min så kan de kjenne at det er noe som flytter på seg. Når jeg begynner å varme opp så merker jeg det nesten ikke, men det blir verre og verre jo lengre inn i treningsøkten jeg er og også om jeg trener over en periode. Det er ikke direkte vondt før etter en god stund, men det er veldig ubehagelig. Jeg kan høre klikkelyden om beveger på skulderen uten å trene, men det er ikke like høyt og beveger seg ikke like mye som når jeg er inne i en treningsøkt.. Noen som har noen ideer om hva det kan være?

Av og til hvis jeg ligger på skulderen på et hardere underlag enn en veldig myk seg kan det føles som om skulderen plutselig kollapser og det er veldig vondt.. 

Anonymkode: 33fd9...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dette undersøkt av lege?

Kan det være at skulderen glir litt utav ledd?

Anonymkode: 42174...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette undersøkt av lege?

Kan det være at skulderen glir litt utav ledd?

Anonymkode: 42174...278

Jeg har ikke vært hos lege nei. Jeg vet ikke hvordan det føles når skulderen går ut av ledd ettersom jeg aldri har hatt noe som går ut av ledd, men det føles ihvertfall ikke som om den sitter der den skal. 

Anonymkode: 33fd9...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært hos lege nei. Jeg vet ikke hvordan det føles når skulderen går ut av ledd ettersom jeg aldri har hatt noe som går ut av ledd, men det føles ihvertfall ikke som om den sitter der den skal. 

Anonymkode: 33fd9...027

Takk for svar.

Det skal være smertefullt når noe går ut av ledd.

Jeg ville blitt undersøkt av lege snarest om jeg hadde dine symptomer, før jeg gjorde flere slike treningsøvelser der du merker at noe er galt med skulderen og øvelser/ ting som gir smerter i skulderen.

Anonymkode: 42174...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, men tror den linken handler mer om å få skulderen ut av ledd akutt og ikke helt det samme som skjer med meg..

Anonymkode: 33fd9...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...