Gå til innhold

gravid, to potensielle fedre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde mens til 12 april.

Samleie 9,14, 17, 22, 25 april.

ufrivillig samleie 16 april.

Testet positivt på eggløsning 23 april.

positiv graviditetstest 8 mai, negativ 3mai.

Er det min samboer som mest sannsynlig er far?

Anonymkode: 33aa5...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper det er den samleien du hadde 22. Tviler på sæden overlever fra den 16.

mest sannsynlig din samboer som er far :)

Anonymkode: bff5a...c35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB øverst. Mest sannsynlig 22. april som var dagen det klaffet. Evnt 25. April. Du kan jo ta en prat med legen din, men jeg vil si at det er mest sannsynlig din samboer sitt barn :)

Anonymkode: bb000...fe0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: tenker også at det er størst sannsynlighet for at det er 22 eller 25 som klaffet. Ønsker deg alt godt :klem:

Endret av Phaedra
Ryddet for svar på slettet innlegg. Phaedra,adm
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at det er din samboer som er faren. Men Ts, du sier ufrivillig samleie, får du hjelp for dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får hjelp ift dette, ville bare høre flere synspunkt.

Anonymkode: 33aa5...e1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at det er din samboer. Vet han om dette ufrivillige samleiet eller må du gå å bekymre deg i sjul?

Anonymkode: 719c2...0a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet om det, og støtter meg uansett.

Anonymkode: 33aa5...e1f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde mens til 12 april.

Samleie 9,14, 17, 22, 25 april.

ufrivillig samleie 16 april.

Testet positivt på eggløsning 23 april.

positiv graviditetstest 8 mai, negativ 3mai.

Er det min samboer som mest sannsynlig er far?

Anonymkode: 33aa5...e1f

Det er særdeles spesielt å fortsette prøvingen med samboer et døgn etter å ha blitt voldtatt. Og hvorfor i all verden tok du ikke angrepille etter voldtekten? 

Anonymkode: 42cc9...ed2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg må beklage overfor deg, men jeg visste faktisk ikke at dette samleiet har skjedd. da det skal ha skjedd på en fest, noe jeg ikke kan huske. Så beklager til deg! jeg fikk høre om dette for noen dager siden

Anonymkode: 33aa5...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg må beklage overfor deg, men jeg visste faktisk ikke at dette samleiet har skjedd. da det skal ha skjedd på en fest, noe jeg ikke kan huske. Så beklager til deg! jeg fikk høre om dette for noen dager siden

Anonymkode: 33aa5...e1f

Men du skriver jo også lenger opp her at du får hjelp til dette, så da regner jeg med helsevesenet er innblandet. Jordmor, lege eller gynekolog er rette instans å stille disse spørsmålene, dette har du vel allerede diskutert med disse vil jeg tro? Deres svar vil jo veie mye mer enn forumbrukere.

Anonymkode: 9f1a3...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det gjør det. Ville bare høre med andre. beklager at jeg ihele tatt skrev noe

Anonymkode: 33aa5...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du skriver jo også lenger opp her at du får hjelp til dette, så da regner jeg med helsevesenet er innblandet. Jordmor, lege eller gynekolog er rette instans å stille disse spørsmålene, dette har du vel allerede diskutert med disse vil jeg tro? Deres svar vil jo veie mye mer enn forumbrukere.

Anonymkode: 9f1a3...aac

Men noen ganger kan vel tankene komme og så trenger man at noen andre bekrefter det man håper. Dette er en situasjon de færreste av oss kan forestille oss å være i...

Anonymkode: 7ff37...186

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok samboeren din som skal bli far. Har aldri hørt om sædceller som overlever 8 dager. 3-4 dager max.  

Ta det opp med helsepersonell du, så får du eksakte svar :-)

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt gangen i dette. Vet du ikke at du ble voldtatt? Du har funnet det ut i ettertid, men ante ingenting om det? 

Jeg tror kanskje jeg ville vurdert abort her, men det er helt og holdent min personlige mening, og overhodet ikke noe jeg anbefaler deg å gjøre sånn uten videre. Du må velge selv hva som er riktig for deg. Jeg hadde bare ikke villet gå i 9 måneder å lure på om babyen i magen var resultat av en voldtekt eller ikke. Det er nok ikke noe hyggelig for samboeren din heller. Derfor ville nok jeg vurdert abort her, og heller blitt gravid med kjæresten når jeg var klar for det. Men som sagt, dette er bare det JEG ville gjort. Du må gjøre det du føler er riktig for deg :) Men husk at hvis det viser seg at babyen er resultatet sv en voldtekt, så må du forholde deg til voldtektsmannen resten av livet (tolker det som at du vet hvem det er). Kanskje vil han ha samvær osv. Dere må samarbeide til barnet er 18 år. Etter det er det barnets bryllup, felles barnebarn osv. Er det noe du orker å forholde deg til resten av livet? Tenk deg godt om bare. Klem til deg.

Anonymkode: 93c2f...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt gangen i dette. Vet du ikke at du ble voldtatt? Du har funnet det ut i ettertid, men ante ingenting om det? 

Jeg tror kanskje jeg ville vurdert abort her, men det er helt og holdent min personlige mening, og overhodet ikke noe jeg anbefaler deg å gjøre sånn uten videre. Du må velge selv hva som er riktig for deg. Jeg hadde bare ikke villet gå i 9 måneder å lure på om babyen i magen var resultat av en voldtekt eller ikke. Det er nok ikke noe hyggelig for samboeren din heller. Derfor ville nok jeg vurdert abort her, og heller blitt gravid med kjæresten når jeg var klar for det. Men som sagt, dette er bare det JEG ville gjort. Du må gjøre det du føler er riktig for deg :) Men husk at hvis det viser seg at babyen er resultatet sv en voldtekt, så må du forholde deg til voldtektsmannen resten av livet (tolker det som at du vet hvem det er). Kanskje vil han ha samvær osv. Dere må samarbeide til barnet er 18 år. Etter det er det barnets bryllup, felles barnebarn osv. Er det noe du orker å forholde deg til resten av livet? Tenk deg godt om bare. Klem til deg.

Anonymkode: 93c2f...c30

TS ble sovevoldtatt i april, kunne ikke huske det selv og ble opplyst om dette i ettertid. Hun er nå ca halvveis i svangerskapet, så å anbefale abort er vel ikke så veldig konstruktivt? 

Anonymkode: 7ff37...186

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS ble sovevoldtatt i april, kunne ikke huske det selv og ble opplyst om dette i ettertid. Hun er nå ca halvveis i svangerskapet, så å anbefale abort er vel ikke så veldig konstruktivt? 

Anonymkode: 7ff37...186

Var ikke klar over at hun var halvveis i svangerskapet... nå var jeg vel også klinkende klar på at jeg ikke ANBEFALER henne å ta abort, det står vel faktisk ordrett i det jeg skrev...

Anonymkode: 93c2f...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke klar over at hun var halvveis i svangerskapet... nå var jeg vel også klinkende klar på at jeg ikke ANBEFALER henne å ta abort, det står vel faktisk ordrett i det jeg skrev...

Anonymkode: 93c2f...c30

Det står jo i hovedinnlegget... positiv eggløsningstest i april, positiv graviditetstest i begynnelsen av mai.

Anonymkode: b4ba6...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det hjelper noe, men i følge beregningen min her så regner de fra siste menstrasjon..
Jeg hadde siste mens 14 april, og fikk possitiv test først den 16 MAI, og er nå 20 uker på vei. 
ga dette mening?
så vil tro at mtp på hvor tidlig du fikk possitiv test, er den 22/25 mest sansynelig da du ble gravid!

Ellers ville jeg anbefalt tidlig UL, noe du kan få mtp sittuasjonen slik at de kan se akkurat hvor gammelt fostret er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...