Gå til innhold

Fjernet spiralen


mammatiltosøte

Anbefalte innlegg

I dag er det en uke siden spiralen min ble fjernet, og denne uken har gått kjempe tregt. Vi skal prøve på nummer tre, og gleder oss til det. 
Jeg fikk en liten blødning på dag 2 og 3, og så var det over. Denne ene dagen hadde vi og sex, da blødningen ikke kom før på kvelden. Jeg har ikke hatt noe særlig mensen de siste fire åra, så jeg vet ikke noe om hvordan mine sykluser fungerer. Jeg har hatt mensen (om jeg kan kalle det det) ca en gang i måneden med spiral, men da bare nok til at det kom litt når jeg tørket meg på do en dag. Sist jeg hadde det var 14. August. Om dette teller som en syklus skal vel eggløsningen min være en gang i uken som har vært. Dette stemmer kanskje, da jeg på fredagskveld hadde "eggehvitt" seigt slim (med bitte litt blod). Vi hadde sex både på lørdag og mandag (men på mandag var det mer vondt, det var vondt da han støtet inn). 

Jeg startet på søndag med å være veldig oppblåst, og jeg følte meg som en ballong. Puppene mine klør noe sinnsykt, og alt er ubehaglig. Jeg aner ikke om dette er helt normalt når spiralen nett er fjernet. Jeg har aldri hatt noe PMS symptomer før jeg tok spiralen heller, så disse tingene vet jeg svært lite om. 

Jeg har enda ømme pupper, og irritabel mage. Magen er oppblåst, og det føles som om noe skal falle ut av meg til tider. Jeg har vært gravid to ganger før, og det føltes som dette da også. Jeg er så klart klar over at man ikke kan kjenne disse tingene bare noen dager etter samleie, men det føles rart. Begge de to andre gangene mine har jeg testet positivt i uke 5. Men nummer to prøvde vi på barn, så jeg visste det egentlig allerede et par uker før. Jeg bare følte det på meg. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver denne dagboken, men jeg tenkte det kunne være greit å ha litt kontroll fremover i prøveperioden. Jeg gleder meg til jeg kommer inn i syklus, så jeg kan finne ut når eggløsning er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...