Gå til innhold

TIL MENN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde reagert som alle kvinnfolk. Det hadde vært koselig om jeg synes hun var attraktiv, og creepy om jeg ikke fant hun attraktiv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/30/2016 at 17.23, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du som mann reagert dersom en ukjent kvinne en helt vanlig hverdag, i en helt vanlig setting - f.eks i en butikk eller på toget eller et annet sted - hadde begynt å flørte med deg og tydelig (men ikke desperat/innpåsliten) vist at hun var interessert i sex?

Da hadde jeg tenkt: "Yes! Endelig ei som vil ha meg! Ventetiden er over!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så hadde jeg ikke reagert noe særlig da det skjer fra tid til annen. Det ville med andre ord ikke kommet som noen sjokk eller overraskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg liker at damer sjekker meg opp. Men lurer litt på hvordan man skiller mellom flørting og det å vise at man gjerne vil ha sex - uten å virke desp. Sex hadde jeg nok ventet med, men dersom jeg følte litt kjemi, ville jeg nok blitt lurt med på en date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun bare ville hatt sex - nei takk

Hvis hun ville på date - ja takk, hvis det oppstår gjensidig interesse. Hvem liker ikke å bli sjekket opp? Det er vel det som skjer vanligvis når mann og kvinne møtes og havner på date.

Anonymkode: 5de29...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du var normalt pen å vil ha sex hadde jeg invitert deg ut på date.

hvis du var stygg hadde jeg gātt min vei, men smilt til deg.

Hvis du så ut son en bimbo, masse sminke og  fake hadde jeg løpt min vei......jævlig bitch! Vill sikkert ha mine gener!

Anonymkode: 30274...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2016 at 17.23, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du som mann reagert dersom en ukjent kvinne en helt vanlig hverdag, i en helt vanlig setting - f.eks i en butikk eller på toget eller et annet sted - hadde begynt å flørte med deg og tydelig (men ikke desperat/innpåsliten) vist at hun var interessert i sex?

Anonymkode: dc689...b8f

Bare hyggelig det. Jeg velger selv om jeg vil gå videre.

Det er altfor lite av dette i hverdagen. Når menn flørter med en dame blir han betegnet som uforskammet og det er sexpress om en gjør det med en kollega.

Litt humor og nærhet i hverdagen gjør vi har det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...