Gå til innhold

TIL MENN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du som mann reagert dersom en ukjent kvinne en helt vanlig hverdag, i en helt vanlig setting - f.eks i en butikk eller på toget eller et annet sted - hadde begynt å flørte med deg og tydelig (men ikke desperat/innpåsliten) vist at hun var interessert i sex?

Anonymkode: dc689...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst hadde jeg tenkt om hun er ute etter barn! Kanskje hun er ei sånn som er desperat etter å få barn at hun tar hvem som helst. Flaks at jeg har sterilisert meg. Jeg hadde nok tatt kontakt med henne og funnet ut om hun er desperat eller bare vanlig kåt på meg. Så hadde jeg nok hatt sex med henne. Sier ikke nei til sex! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på om hun virker fristende. Jeg har dessuten ikke krysset av togsex på lista ennå, så mulighetene for at det kunne blitt business er absolutt tilstede 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lurt på hvor kameraene var skjult.

Anonymkode: 7091d...fef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt usikker og ukomfortabel, fordi sånt skjer omtrent ikke. Høres ut som et rimelig urealistisk scenario.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du som mann reagert dersom en ukjent kvinne en helt vanlig hverdag, i en helt vanlig setting - f.eks i en butikk eller på toget eller et annet sted - hadde begynt å flørte med deg og tydelig (men ikke desperat/innpåsliten) vist at hun var interessert i sex?

Anonymkode: dc689...b8f

Reagert? Jeg hadde tenkt hun var en slut som jobbet som prostituert. Intet mindre.

Anonymkode: 4b119...b77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du som mann reagert dersom en ukjent kvinne en helt vanlig hverdag, i en helt vanlig setting - f.eks i en butikk eller på toget eller et annet sted - hadde begynt å flørte med deg og tydelig (men ikke desperat/innpåsliten) vist at hun var interessert i sex?

Anonymkode: dc689...b8f

Hadde syns det var veldig hyggelig, men takket pent nei, for så å fortelle min kone om det.. 

Det er lov å prøve seg, men om du ser en ring, velg noen andre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjult kamera. Ikke f om jeg vil ha trynet mitt i viralvideoer på youtube.

Anonymkode: adaaa...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du som mann reagert dersom en ukjent kvinne en helt vanlig hverdag, i en helt vanlig setting - f.eks i en butikk eller på toget eller et annet sted - hadde begynt å flørte med deg og tydelig (men ikke desperat/innpåsliten) vist at hun var interessert i sex?

Anonymkode: dc689...b8f

Hatt sex med henne der og da! Vil ikke vite navn eller noe, bare å dra av buksene og wham bam, thank you ma`m!

Anonymkode: b7b8d...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nja...

Det morsomme er at hvis du ber ei kvinne opptre flørtende, så vet hun straks hva hun skal gjøre, men en mann kunne fort vekk ikke oppdage eller skjønne det. Eller som jeg fikk høre det: "dere menn er så dumme, om dere så fikk fitta tredd over hodet, hadde dere ikke skjønt at dere skulle pule."

Hadde det vært i singeltiden og hun var "bra nok"  og kommunisert rett type seksualitet, hadde jeg flørtet tilbake. Enten så måtte noen gi seg (ikke jeg) eller så hadde hun vel blitt pult skjev og skakk. Nå hadde jeg takket pente for komplimentet, men du forstår, jeg er ikke lenger i bransjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det hadde gått fint med flørtingen, men vet ikke helt om jeg hadde likt at hun tydelig viste at hun ville ha sex med en gang.

Kan godt vente med det til vi har vært på en date i alle fall. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde at to unge damer omtrentlig 20 år yngre enn meg begynte å legge an på meg på høylys dag. Selv om jeg følte meg litt smigret, så holdt jeg ekstra godt på lommeboka mens jeg så etter det skjulte kameraet. 

At kona stod 20 meter unna var nok litt styrende for min håndtering av damene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"vise at hun er interessert i sex i en vanlig hverdagsetting uten å virke desp."   Det er jaggu godt gjort det.

Hvis hun hade klart det, så er hun så utrolig dyktig at jeg hadde blitt mistenksom .

Anonymkode: 1e16e...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...