Gå til innhold

Neseoperasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!:) 

er det noen her som har operert nesen? Jeg skal operere hos Ivan Pavlovic hos Aleris om en månde, er det noen som har noe erfaring med han? Jeg skal fjerne humpen på neseryggen, smalne hele nesen og heve nesetippen. Har vært på to gratise konsultasjonstimer hos han, og han virker veldig dyktig og forklarer veldig godt. Han viste meg også et 3D bilde av hvordan den ville se ut. 

Takk på forhånd!:) 

Anonymkode: 8cb75...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei. Da er det to dager siden jeg opererte nesen min hos Ivan. Jeg ble veldig overrasket over at det ikke gjorde noe vondt. Jeg ble tatt utrolig godt vare på innpå der, de er veldig dyktige! Først når jeg kom dit så ble jeg med Ivan på kontoret så snakket vi sammen en siste gang angående hvordan nesen ville bli og eventuelle komplikasjoner som kunne oppstå. Etter det kom det en anestesisykepleier og tok meg med inn og satte klar en veneflon i hånden min, og forklarte litt hva som ville skje nå. Jeg ble deretter lagt i narkose. Da jeg våknet hadde jeg ikke noe vondt, og det overrasket meg veldig. Etter alt jeg har lest hos andre folk så var jeg jo livredd for at jeg skulle ha vondt. Nå har det gått to dager siden jeg opererte meg. Jeg fikk fjerne tampongene fra nesen igår, det var ikke vondt, bare litt ubehagelig. De tampongene var veldig små så det gikk helt greit. Jeg har fjernet humpen, smalnet hele nesen, og løftet nesetippen. Jeg har fått med meg morfinlignende tabletter hjem som jeg skal ta to gangen om dagen, og en mg paracet som jeg skal ta tre ganger om dagen. Er litt hoven og blå rundt øynene, men er ikke så ille som jeg tenkte jeg skulle bli. Jeg kan med hånda på hjertet si at dette har ikke vært noe vondt i det hele tatt. Jeg skal fjerne stingene på fredag, også fjerne gipsen neste mandag. Gleder meg utrolig mye til å se hvordan det blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i to timer etter operasjonen, de kom med både mat og drikke. De spurte ofte hvordan jeg hadde det. Utrolig fornøyd med servicen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å operere nesen hos Ivan Pavlovic, skal på konsultasjonstime til han nå til uken. Jeg skal også fjerne "humpen" på neseryggen og minske nesetuppen :laugh: Hva betalte du? 

Anonymkode: 21092...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en Michael Jackson nese alle mann. 

Anonymkode: 54c28...3b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte nesen hos han for 1 år siden. Veldig fornøyd med selve prosessen og hadde meget lite smerter i etterkant. Ble heller ikke spesielt hoven eller blå rundt øynene. Resultatmessig er det helt ok, nesen er finere men han fjernet ikke humpen på neseryggen som var hovedgrunnen til operasjonen. Enda jeg spesifiserte flere ganger at det var den som plaget meg. Har også hatt litt pustevansker i ettertid. Skal på kontroll om et par uker. 

Anonymkode: c4038...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på konsultasjon hos han. Kommer ikke til å operere meg hos han. Satser heller på Akademiklinikken i Oslo

Anonymkode: 9769d...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å operere nesen hos Ivan Pavlovic, skal på konsultasjonstime til han nå til uken. Jeg skal også fjerne "humpen" på neseryggen og minske nesetuppen :laugh: Hva betalte du? 

Anonymkode: 21092...a3f

Jeg ble fornøyd hvertfall! Er ganske individuelt fra person til person, det avhenger veldig i hvordan nesen er fra før. Jeg betalte 38k :) Jeg tenker dette er verdt pengene da jeg har tenkt på dette i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på konsultasjon hos han. Kommer ikke til å operere meg hos han. Satser heller på Akademiklinikken i Oslo

Anonymkode: 9769d...f4c

Ja, det er opp til deg selv:) Jeg kjenner flere som har operert til han som er fornøyd, å jeg er fornøyd så langt:) Han er jo trosalt en av de beste innen plastisk kirurgi i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte nesen hos han for 1 år siden. Veldig fornøyd med selve prosessen og hadde meget lite smerter i etterkant. Ble heller ikke spesielt hoven eller blå rundt øynene. Resultatmessig er det helt ok, nesen er finere men han fjernet ikke humpen på neseryggen som var hovedgrunnen til operasjonen. Enda jeg spesifiserte flere ganger at det var den som plaget meg. Har også hatt litt pustevansker i ettertid. Skal på kontroll om et par uker. 

Anonymkode: c4038...e2e

Så synd.. Han viste meg 3D bilde av hvordan nesen min ville bli, å jeg må si den er blitt veldig likt det resultatet vi tenkte på. Hele nesen er blitt mindre, å humpen er helt borte, så har nå fått litt svai på neseryggen som jeg ville ha. Å i tillegg ble nesetippen hevet litt. Får håpe du blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Queengirl skrev:

Så synd.. Han viste meg 3D bilde av hvordan nesen min ville bli, å jeg må si den er blitt veldig likt det resultatet vi tenkte på. Hele nesen er blitt mindre, å humpen er helt borte, så har nå fått litt svai på neseryggen som jeg ville ha. Å i tillegg ble nesetippen hevet litt. Får håpe du blir fornøyd!

Jeg fikk ikke se resultatet i 3D..er det lenge siden du opererte? Så bra du er fornøyd. Jeg tror han var veldig forsiktig med å ikke ta for mye da jeg ikke ville ha store forandringer..humpen er mindre men den er fortsatt godt synlig. Jeg ønsker ikke å gjennomgå en ny operasjon da den kan bli helt mislykket. Synes han burde klart å få bort den humpen som er noe av det letteste innen nesekirurgi. Synd å ha kastet bort så mye penger men sånn er det. Får høre hva han sier på kontrollen. 

Anonymkode: c4038...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å stole på en kirurg som nekter å la sine "kunder" å få se før og etter bilder av operasjoner han har gjort. 

Anonymkode: 9769d...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å stole på en kirurg som nekter å la sine "kunder" å få se før og etter bilder av operasjoner han har gjort. 

Anonymkode: 9769d...f4c

Jeg fikk se det, å har flere venner som har operert seg til han. Jeg kan bare si at jeg er fornøyd. Om det ble noen feil så skulle de rette det opp også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Queengirl skrev:

Så synd.. Han viste meg 3D bilde av hvordan nesen min ville bli, å jeg må si den er blitt veldig likt det resultatet vi tenkte på. Hele nesen er blitt mindre, å humpen er helt borte, så har nå fått litt svai på neseryggen som jeg ville ha. Å i tillegg ble nesetippen hevet litt. Får håpe du blir fornøyd!

Jeg skal også operere meg hos Ivan, jeg skal ta samme operasjon som deg. Hadde du vært villig til å legge ut et før og etter bilde av nesen din? jeg skjønner godt om du ikke vil det, men dette hadde hjulpet meg veldig mye :)

Anonymkode: 21092...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Queengirl skrev:

Jeg fikk se det, å har flere venner som har operert seg til han. Jeg kan bare si at jeg er fornøyd. Om det ble noen feil så skulle de rette det opp også:)

What? Virkelig? Hvorfor fikk ikke jeg se før og etter-bilder. Jeg spurte jo til og med hvorfor, og da sa han at det ikke var noe hensikt fordi alles neser var forskjellige, så det var ikke noe vits i å se på andre sitt resultat. Da ante jeg ugler i mosen, og tenkte no way

Anonymkode: 9769d...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Queengirl skrev:

Jeg fikk se det, å har flere venner som har operert seg til han. Jeg kan bare si at jeg er fornøyd. Om det ble noen feil så skulle de rette det opp også:)

Rette opp gratis?

Anonymkode: c4038...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva feiler nesene deres??? Har egentlig aldri sett noen neser som trenger operasjon, kan ikke helt forestille meg hvordan disse "grufulle" nesene ser ut.....?

Anonymkode: 64d38...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carolinesofiee er ihvertfall ikke fornøyd med operasjonen

Anonymkode: 9769d...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler nesene deres??? Har egentlig aldri sett noen neser som trenger operasjon, kan ikke helt forestille meg hvordan disse "grufulle" nesene ser ut.....?

Anonymkode: 64d38...c63

Om du ikke har komplekser for nesen din så kan du ikke sette deg inn i hvordan det føles. Den trenger ikke nødvendigvis være grufull eller misformet i andres øyne, men om den har noe ved seg som plager den enkelte så mye at det blir vanskelig å leve med er det fint at det går an å gjøre noe med det. Enten den er skjev, brei eller med hump, for stor eller for liten. En operasjon er likevel en risiko å ta og det er ikke sikkert den blir vellykket. 

Anonymkode: c4038...e2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på konsultasjon hos Morten Haug på Aleris. Og han så på nesa mi i 5 minutter (heldigvis gratis konsultasjon) og veldig negativ (Her er det ikke mye som kan gjøres) osv. Så konklusjonen hans var det. jeg ble veldig skuffet for er vel alltid noe? har da sett kjendiser operere nesene sine hundre ganger finere. Så lurer veldig på om jeg skal få en second opinion hos noen men hvem? Hvem er det som er veldig flinke? Hørt han Morten er det men ble sykt skuffet over han....

Anonymkode: ba838...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...