Gå til innhold

Dere (normale) jenter på 165-167cm, hvor mye veier dere?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Jeg er jente å 30 år. Veier 83kg og er 166 høy. Har brede skuldre og hofter uten at dette har med fett å gjøre.
Jeg prøver å gå ned litt. Har allerede gått ned 3kg siden sommerferien.
Selvom det er "for mye" etter BMI, tror selv jeg vil føle meg bra et sted mellom 70-75kg.

Hva veier du som er mellom 165-166 høy? Og hvilken vekt føler du deg vel på?
Altså, er du denne høyden å veier 50kg, er er ikke intr i ditt svar, da det er helseskadelig og ikke minst stygt da dere mister absolutt alt av kvinnelige former..... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ca 1.65, veier 68 kg. prøver å gå ned ca 5 kg men er egentlig fornøyd.

Anonymkode: 888af...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gi deg et bra svar men denne dustekomentaren gjør at du ikke får. Og jeg er nærmerre deg enn en på 50 kg. Og tror fort 50 kg er sunnere enn 83 på høyden vår

Anonymkode: 1a5cd...8de

55 er nok en sunnere vekt enn 50. Bare et par kilo har mye å si når man kommer under 60 kg på den høyden og vil nok tro 50 kg ikke er en god vekt hvis du vil holde deg frisk, du trenger litt fett på kroppen. Kan bare snakke av egen erfaring, og alt under 54 kg blir for tynt og usunt for min kropp hvertfall. Men hvordan man er bygget har nok en del å si, selv har jeg i utgangspunktet en atletisk bygning og relativt lett for å bygge muskler til å være kvinne. 

Anonymkode: 28ce3...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Teardrop skrev:

Jeg er jente å 30 år. Veier 83kg og er 166 høy. Har brede skuldre og hofter uten at dette har med fett å gjøre.
Jeg prøver å gå ned litt. Har allerede gått ned 3kg siden sommerferien.
Selvom det er "for mye" etter BMI, tror selv jeg vil føle meg bra et sted mellom 70-75kg.

Hva veier du som er mellom 165-166 høy? Og hvilken vekt føler du deg vel på?
Altså, er du denne høyden å veier 50kg, er er ikke intr i ditt svar, da det er helseskadelig og ikke minst stygt da dere mister absolutt alt av kvinnelige former..... :/

Det er ikke direkte helsefremmende å veie så mye som du gjør, heller, etter din høyde.

Vekt i kg: 83  
Høyde i cm: 166  
30.12, fedme
 
Jeg tror nok du ser deg litt blind på din egen fasong når du sier den ikke har noe med fett å gjøre, forutsatt at du ikke er meget veltrent og muskuløs. Selv er jeg 169 cm og veier ca. 70-72 kg alt ettersom og skulle gjerne ha gått ned noen kilo. Men på grunn av helsemessige problemer, blant annet med hjertet, klarer jeg ikke anstrengelser særlig godt. Så det blir stort sett ikke altfor anstrengende gåturer.
Endret av Arabella
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ca 70 kg. 167 cm. Jeg trenger ikke å gå ned i vekt, men vil stramme opp kroppen litt. Jeg var mye tynnere før, men det var ikke sånn at jeg var syk av den grunn. Har alltid spist det jeg vil. 

Anonymkode: f5c49...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 kg, 167  fornøyd nå, og var fornøyd når jeg veide 5 kg mer.

Anonymkode: 0d1c5...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 74 kg. Har gått opp en del etter at jeg fikk stoffskifteproblemer. Har lyst til å gå ned til 60 kg, men fram til stoffskiftet er balansert kan det bli vanskelig. Første mål er under 70. 

Anonymkode: a6456...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 og 60 kilo. 50 kilo er faktisk innenfor normalen for noen på høyden min så nei, det er ikke helseskadelig. ( ikke for en på 165 heller ) 

Anonymkode: 536b3...7c3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

164 og 60 kilo. 50 kilo er faktisk innenfor normalen for noen på høyden min så nei, det er ikke helseskadelig. ( ikke for en på 165 heller ) 

Anonymkode: 536b3...7c3

Jeg har forresten gått ned 4 kilo. Har et mål på 55 som er helt innenfor det som er normalt.

Anonymkode: 536b3...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca 63 kg og 1.65 høy og er passelig på alle måter. Hverken tykk eller tynn. 

Jeg var engang 50 kg på denne høyden og så ut som jeg kom fra auschwitz

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy, nå ble jeg irritert kjenner jeg. Og tror det er mer helseskadelig og være 83 kg enn 50 kg på våres høyde. Jeg er 50 kg, og er 165 og har mye former jeg. 70E i bh størrelse og stor rumpe.

Anonymkode: 7187e...525

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må first of all slutte å henge seg sånn opp i BMI, for den sier ingenting om sammensetningen av kiloene. 

Flåsete og stygt av deg, TS, å si at det å veie 50 kg. med den høyden er stygt, fordi du for det første ikke vet noe om hvordan det ser ut (av samme grunn som det første jeg snakket om), og for det andre fordi det ikke er noe mindre stygt å si at det å være tynn er stygt, fremfor å si at det å være feit er stygt. 

Vekten min trenger jeg ikke si noe om, siden jeg veier mer enn hva som er (normalt).

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

167cm, 68 kg. Fett på lår, rumpe og litt mage. 22 år , fornøyd. Kommer ikke til å jobbe hardt for å gå ned i vekt. Har gått opp det siste året og jobbet med psyken for å bli fornøyd med kroppen og kom meg i bikini i sommer! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy, nå ble jeg irritert kjenner jeg. Og tror det er mer helseskadelig og være 83 kg enn 50 kg på våres høyde. Jeg er 50 kg, og er 165 og har mye former jeg. 70E i bh størrelse og stor rumpe.

Anonymkode: 7187e...525

Men du trener sannsynligvis veldig lite styrke. Muskelmasse veier mye, og man kan ikke være 50 kg og ha mye muskulatur uansett om man er 160 eller 165 cm. 

Hadde du trent mer styrke hadde du jo gått opp i vekt og samtidig sett strammere ut. 

Anonymkode: b4b93...2bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Teardrop skrev:

Jeg er jente å 30 år. Veier 83kg og er 166 høy. Har brede skuldre og hofter uten at dette har med fett å gjøre.
Jeg prøver å gå ned litt. Har allerede gått ned 3kg siden sommerferien.
Selvom det er "for mye" etter BMI, tror selv jeg vil føle meg bra et sted mellom 70-75kg.

Hva veier du som er mellom 165-166 høy? Og hvilken vekt føler du deg vel på?
Altså, er du denne høyden å veier 50kg, er er ikke intr i ditt svar, da det er helseskadelig og ikke minst stygt da dere mister absolutt alt av kvinnelige former..... :/

Dette var merkelig å lese, jeg er selv 30 år, 166 høy og veier nå 83kg! 

Jeg vil gjerne ned til 70. Ser fortsatt småtjukk ut på 75, men det laveste jeg har vært på de siste tre-fire årene er 73, så jeg savner å føle meg mer normal i kroppen. 

Der jeg føler meg vel er på 65 kg. Har vært nede på 56 etter en lavkarbokur for flere år siden, men da så jeg ikke ut, det kledde ikke meg i det hele tatt og jeg mistet både rumpe, lår og pupper. Så jeg må over 60, på 65 har jeg fine former og ser veldig kvinnelig ut :) 

Anonymkode: ad73d...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 cm og 66 kg. Jeg er fornøyd og typen er meget fornøyd. Kommer ikke til å gjøre noe med det før klærne begynner å bli for trang.

Anonymkode: ce357...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge gått og mistenkt at "store" folk har et litt forvrengt syn på vekt, nå fikk jeg det bekreftet. Man KAN faktisk se helt sunn og normal ut selv om man veier 50kg! Ok, JEG kommer ikke til å se frisk ut med den vekta, men venninna mi med en helt annen benbygning veier 50kg og ser helt normal ut! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
1 time siden, Teardrop skrev:

Jeg er jente å 30 år. Veier 83kg og er 166 høy. Har brede skuldre og hofter uten at dette har med fett å gjøre.
Jeg prøver å gå ned litt. Har allerede gått ned 3kg siden sommerferien.
Selvom det er "for mye" etter BMI, tror selv jeg vil føle meg bra et sted mellom 70-75kg.

Hva veier du som er mellom 165-166 høy? Og hvilken vekt føler du deg vel på?
Altså, er du denne høyden å veier 50kg, er er ikke intr i ditt svar, da det er helseskadelig og ikke minst stygt da dere mister absolutt alt av kvinnelige former..... :/

Skulle jo gjerne ha svart deg, men siden jeg er faretruende nær stygg og uten kvinnelige former så får jeg la være. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...