Gå til innhold

Vil slå opp med dama fordi hu er for urenslig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Arabella skrev:

Jeg tror overhodet ikke på denne historien. Det uthevede er ekstra dumt. :ler:

Hvorfor det? Selv fikk jeg mensen når jeg var fire år, men brukte bind, ikke dopapir. Neida, reagerte selv på dette idiotiske utsagnet.  

Anonymkode: d80b0...344

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det at hun ikke bruker bind er fordi hun ikke ble vist dette og dårlig hygiene fordi hun ikke har vokst opp med det å bli tatt vare på ? Uansett tror dere begge trenger hjelp jeg.... Du reagerer ikke nok på dette om det er sant. 

Anonymkode: 8e115...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
Den 30. august 2016 at 13.16, AnonymBruker skrev:

Hun er på ingen måter syk eller psykisk syk. Hun er en oppegående dame, som både studerer og har mange gode venner. Hun er morsom og utrolig snill. Men, hun er veldig og da mener jeg veldig urenslig. Jeg vet ikke selv en gang hvor dette kommer fra. Når man ser henne, så kan man aldri tro at hun skulle være så uhygienisk som hu er. Hun har også de siste årene lagt på seg 12-14 kilo og er blitt utrolig lat, hvis hun går 20 trappetrinn, så blir hun andpusten og svett. Hun spiser masse dårlig mat, og drikker 2-3 glasscola flasker om dagen. 

Det med at hun bruket papir når hun har mensen, sier hun at hun har gjort siden hun var ett lite barn. Hun sier at hun prøvde bind en gang men følte seg ikke komfortabel med det, så hun fortsatt med papir. Hun sier også at det er helt normalt blant jenter å bruke det.

Tennene pusset hun bare når jeg sier at de har fått for mye belegg på seg, da både pusser og skyller hu de og Gud som det renner blod ut fra munnen hennes da. Ellers pusser hu tenner svært sjeldent. Hun mener at hun ikke har tid om morningen, så da bare tar hu en tyggis og om kvelden så kan hun plutselig bli trøtt og gå å legge seg i senga, uten å ha ork til å pusse tenna først.

Anonymkode: b819b...e94

Du vet at damer får ikke mensen før de er i puberteten? Rundt tenåra. Ikke fra de er lite barn xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
Den 30.8.2016 at 13.16, AnonymBruker skrev:

Hun er på ingen måter syk eller psykisk syk. Hun er en oppegående dame, som både studerer og har mange gode venner. Hun er morsom og utrolig snill. Men, hun er veldig og da mener jeg veldig urenslig. Jeg vet ikke selv en gang hvor dette kommer fra. Når man ser henne, så kan man aldri tro at hun skulle være så uhygienisk som hu er. Hun har også de siste årene lagt på seg 12-14 kilo og er blitt utrolig lat, hvis hun går 20 trappetrinn, så blir hun andpusten og svett. Hun spiser masse dårlig mat, og drikker 2-3 glasscola flasker om dagen. 

Det med at hun bruket papir når hun har mensen, sier hun at hun har gjort siden hun var ett lite barn. Hun sier at hun prøvde bind en gang men følte seg ikke komfortabel med det, så hun fortsatt med papir. Hun sier også at det er helt normalt blant jenter å bruke det.

Tennene pusset hun bare når jeg sier at de har fått for mye belegg på seg, da både pusser og skyller hu de og Gud som det renner blod ut fra munnen hennes da. Ellers pusser hu tenner svært sjeldent. Hun mener at hun ikke har tid om morningen, så da bare tar hu en tyggis og om kvelden så kan hun plutselig bli trøtt og gå å legge seg i senga, uten å ha ork til å pusse tenna først.

Anonymkode: b819b...e94

Hmmm....Når man er lite barn så har man vel ikke mensen!?? 

Tror nå heller ikke du ville blitt sammen med denne "dama" fra første stund etter alt du forteller... Kanskje du har hatt litt for mye fritid og med iver på å høre reaksjoner??😆😉😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangler spenning i ditt liv! Meld deg på noe frivillighet greier så du får noe ut av dagen.

Anonymkode: 433da...ff2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...