Gå til innhold

Vil slå opp med dama fordi hu er for urenslig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hu skifter ikke undertøy på flere uker, hu kan bruke samme truse i nesten en mnd og helt til den begynner å lukte, så skifter hun til ny truse. Hun dusjer AV og TIL, en gang dusjet hun ikke på 3.uker, selvom håret lukter dritt og hun har trent osv. Hun pleier å sove i samme klær som hun dagen etter tar med på jobb og skole. Hun pusser ALDRI tenner. Pluss hu bruker papir når hun får mensen, ikke bind eller tampong men papir... Og hun dusjer aldri når hun har mensen eller når hun blir ferdig med det. Hun skifter heller ikke truse under mensen, selvom den er full av blod. Hun pleide før å tisse i sengen også. Dette har hu heldigvis sluttet med nå. Men dette blir for mye for meg. Jeg vurderer å slå opp med hu. Det begynner å bli uhygienisk ekkelt nå

Anonymkode: b819b...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg vanskelig for å tro på.

Anonymkode: 6beb5...5b8

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille tror jeg ikke at det er... Men slå opp du. Hvordan ble du i det hele tatt sammen med henne?

Anonymkode: 6a95b...bd1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så "over the top" at jeg klarer ikke engang å tro på det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sikker på at det ikke er en hund du snakker om ? 

Hvis ikke er dette dumpegrunn, ja :fnise: 

Kanskje også grunn for tvangsinnleggelse med grundig psykiatrisk evaluering. 

Anonymkode: 46feb...895

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke et menneske... Heller en hund. 

Å skulle du mene at det er et menneske så er det så overdrevent at det ikke er mulig å tro på deg 

Anonymkode: 75b96...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er på ingen måter syk eller psykisk syk. Hun er en oppegående dame, som både studerer og har mange gode venner. Hun er morsom og utrolig snill. Men, hun er veldig og da mener jeg veldig urenslig. Jeg vet ikke selv en gang hvor dette kommer fra. Når man ser henne, så kan man aldri tro at hun skulle være så uhygienisk som hu er. Hun har også de siste årene lagt på seg 12-14 kilo og er blitt utrolig lat, hvis hun går 20 trappetrinn, så blir hun andpusten og svett. Hun spiser masse dårlig mat, og drikker 2-3 glasscola flasker om dagen. 

Det med at hun bruket papir når hun har mensen, sier hun at hun har gjort siden hun var ett lite barn. Hun sier at hun prøvde bind en gang men følte seg ikke komfortabel med det, så hun fortsatt med papir. Hun sier også at det er helt normalt blant jenter å bruke det.

Tennene pusset hun bare når jeg sier at de har fått for mye belegg på seg, da både pusser og skyller hu de og Gud som det renner blod ut fra munnen hennes da. Ellers pusser hu tenner svært sjeldent. Hun mener at hun ikke har tid om morningen, så da bare tar hu en tyggis og om kvelden så kan hun plutselig bli trøtt og gå å legge seg i senga, uten å ha ork til å pusse tenna først.

Anonymkode: b819b...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jay skrev:

Det der må bare være tull.. Det med å pisse i senga tok kaka...

Er faktisk voksne som kan ha uhell og.

Er over 40 og hadde uhell for noen år siden.

Anonymkode: ae3c7...827

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis hun ikke dusjer på 3 uker, og går med blodige truser. Hvordan kan hun ha venner. Hun må jo stinke noe helt forferdelig. Og når man har så elendig hygiene, så er det noe psykisk galt. Jeg er og en oppegående dame, flink mor, god venninne, høyere utdannelse, bra jobb, men sliter psykisk. Men det forteller ikke jeg til mange. Nå er min hygiene i orden da.

Hvordan klarer du å ha sex med henne? Og har du pratet med henne om det? Jeg hadde aldri klart å være sammen med en med så dårlig hygiene.

Anonymkode: 12019...ff2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tisset i senga? Av latskap? I madrassen, så det er tiss i madrassen hennes?

Reagerer ikke folk på skole og jobb? Og hvordan orker du å være sammen med henne? Hva med rengjøring i huset og hygiene ved matlaging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhh... jeg tror ikke det trenger å gå en hel mnd før ei truse begynner å lukte.. Å er enig med hun som kommenterte lenger opp her. Hvordan har hun så mange venner vis hun lukter? Folk flest skygger unna de som lukter. Mye tyder på at hun sliter . mistrives med noe siden hun ikke steller seg. Ikke normalt det.

Anonymkode: f435e...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en tråd om dusjekongen for noen dager siden. Nå har vi "dusjedronningen". Verden er snudd opp ned!

Anonymkode: 0dbe8...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er på ingen måter syk eller psykisk syk. Hun er en oppegående dame, som både studerer og har mange gode venner. Hun er morsom og utrolig snill. Men, hun er veldig og da mener jeg veldig urenslig. Jeg vet ikke selv en gang hvor dette kommer fra. Når man ser henne, så kan man aldri tro at hun skulle være så uhygienisk som hu er. Hun har også de siste årene lagt på seg 12-14 kilo og er blitt utrolig lat, hvis hun går 20 trappetrinn, så blir hun andpusten og svett. Hun spiser masse dårlig mat, og drikker 2-3 glasscola flasker om dagen. 

Det med at hun bruket papir når hun har mensen, sier hun at hun har gjort siden hun var ett lite barn. Hun sier at hun prøvde bind en gang men følte seg ikke komfortabel med det, så hun fortsatt med papir. Hun sier også at det er helt normalt blant jenter å bruke det.

Tennene pusset hun bare når jeg sier at de har fått for mye belegg på seg, da både pusser og skyller hu de og Gud som det renner blod ut fra munnen hennes da. Ellers pusser hu tenner svært sjeldent. Hun mener at hun ikke har tid om morningen, så da bare tar hu en tyggis og om kvelden så kan hun plutselig bli trøtt og gå å legge seg i senga, uten å ha ork til å pusse tenna først.

Anonymkode: b819b...e94

Jeg tror overhodet ikke på denne historien. Det uthevede er ekstra dumt. :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...